Mä lähden töihin kohta. Kaveri soitti mutsille et sillä menee töissä myöhään. Mun pitäs mennä juoksuttaa sen koira. Pitäisin sitten seuraa sille kunnes se tulee.
-
Mä menen niille. Tyhjään asuntoon. Käyn koiran kanssa lenkillä. Pesen koiran ja käyn suihkussa. Laitan saunan päälle. Jään edottamaan sitä. Se tulee kun uutiset alkaa. Halaa mua. Sanoo ettei mun tartte odottaa alasti. Mennään saunaan. Mä pesen sen, se pesee mut. Se sanoo mua homoksi. Sanon olevani bi. Sitse panee mua siinä suihkussa.
Koiran kusetusta
3
7181
Vastaukset
Painan käteni kaakeliseinää vasten. Pelkään kaatuvani eteenpäin. Sormet puristaa mun pakaroita. Mä nousen ilmaan kuin höyhen.
Peilaan meitä märistä kaakeleista. Huohotus tuntuu mun niskassa. Nousen ilmaa. Laskeudun alas jäykän aisan päälle. Mä jännitän, en tarpeeksi. Valun hitaasti alaspäin. Se sykkii mun sisällä. Huohotan, se kyselee mun vanhemmista. Mun vanhemmat ei ole kyselleet mitään. Kaikki on ihan hyvin ja voidaan jatkaa näin. Jos vaan haluut? Se vaikuttaa tyytyväiseltä. Ei kysele mitään. Puristaa mut syliinsä. Nostaa ja laskee. Ei välitä musta mitään.
Mä istuin jakkaralla. Yritän saada jalkani kantamaan. Se laulaa suihkussa.
Se näyttää kuvaa kaapin päältä. Ei tää mun sisko ole. Hyvä ystävä. Me ajatellaan monesta asiasta samalla lailla. Me voitas vaikka tavata teidän porukka jossain kaupassa. Jos sä haluat. Ihan sattumalta siis. Sä ymmärrät kyllä. Yskin, ymmärrän kyllä. Voishan ne nähdä sun tyttöystävän. Se nauraa vähän. Puristaa mut itseään vasten. Nehän näkee yhden joka päivä. Punastun tyytyväisenä.- KirjastostaPäivää
Tuleeko jatkoa?
Miten koiran kanssa kävi?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Perintovero 100 prosenttiin, työeläkkeet ja maataloustuet pois
Noilla eväillä lähden tasapainottamaan valtiontaloutta ja korjaamaan työntekijöiden palkkakuoppaa nostamatta työnantajie2876010Riikka runnoo: polttoöljyn hinta nousi maaliskuussa 40 prosenttia
Onko irvistelijällä sakset hävinneet, vai miksei osaa leikata polttoaineiden hintaa kansalaisten kukkarolle sopivalle ta493912Purra ryöväsi Marinin Itä.-Suomelle neuvottelemat EU-rahat
Perust vihaavat suomalaisia, mutta eritoten itäsuomalaisia. "Osa kaksikäyttörahoista on alun perin Itä- ja Pohjois-Suom363266Miksi persut hyökkäävät jatkuvasti henkilöitä päin?
Miksei persut yritä lainkaan korjata asioita, vaan koko ajan haukkuvat henkilöitä? Ei tuollaisilla turvanpieksäjillä ole643160Seida Sohrabi: Suomi ei ole rasistinen maa
Seidalta taas täyttä asiaa. Miksi punavihreät naiset eivät pysty samaan - no se ideologia estää. "Meillä on valitettava613067Demariskandaali! Eveliina Heinäluoma (sdp) kahmii kaikki Hitas asunnot itselleen!
Heinäluoma on ostanut useita yhteiskunnan tukemia, hintasäännösteltyjä asuntoja itselleen! Ei ihme, että Hitas on ollut1713015Mökkejä ostellaan nyt ihan hulluna!
Tyypilliset lainamäärät on yli 500 000€ mökkejä ostellessa eli erityisesti tuollaiset miljoonamökit on nyt suomalaisten932807Demarien sanoin kuvaamaton ahneus - Eveliina Heinäluoma vain yksi esimerkki
Mutta näin se on demari-eliitissä aina ollut, käytännössä siis nämä eliittiin kuuluvat ovat puhtaasti porvareita - Marin922503Abdullah iski Citycenterin vessassa
Miksi näitä juttuja pitää lukea lähes päivittäin? https://www.hs.fi/helsinki/art-2000011913632.html2052140Ranskan vasemmistojohtaja tunnustaa, että väestö on vaihtumassa
ja se on vaan hyvä asia hänen mielestään. Kyseessä siis Ranskan vasemmistojohtaja Jean-Luc Mélenchon jonka puheet järkyt772078