Mä lähden töihin kohta. Kaveri soitti mutsille et sillä menee töissä myöhään. Mun pitäs mennä juoksuttaa sen koira. Pitäisin sitten seuraa sille kunnes se tulee.
-
Mä menen niille. Tyhjään asuntoon. Käyn koiran kanssa lenkillä. Pesen koiran ja käyn suihkussa. Laitan saunan päälle. Jään edottamaan sitä. Se tulee kun uutiset alkaa. Halaa mua. Sanoo ettei mun tartte odottaa alasti. Mennään saunaan. Mä pesen sen, se pesee mut. Se sanoo mua homoksi. Sanon olevani bi. Sitse panee mua siinä suihkussa.
Koiran kusetusta
3
7056
Vastaukset
Painan käteni kaakeliseinää vasten. Pelkään kaatuvani eteenpäin. Sormet puristaa mun pakaroita. Mä nousen ilmaan kuin höyhen.
Peilaan meitä märistä kaakeleista. Huohotus tuntuu mun niskassa. Nousen ilmaa. Laskeudun alas jäykän aisan päälle. Mä jännitän, en tarpeeksi. Valun hitaasti alaspäin. Se sykkii mun sisällä. Huohotan, se kyselee mun vanhemmista. Mun vanhemmat ei ole kyselleet mitään. Kaikki on ihan hyvin ja voidaan jatkaa näin. Jos vaan haluut? Se vaikuttaa tyytyväiseltä. Ei kysele mitään. Puristaa mut syliinsä. Nostaa ja laskee. Ei välitä musta mitään.
Mä istuin jakkaralla. Yritän saada jalkani kantamaan. Se laulaa suihkussa.
Se näyttää kuvaa kaapin päältä. Ei tää mun sisko ole. Hyvä ystävä. Me ajatellaan monesta asiasta samalla lailla. Me voitas vaikka tavata teidän porukka jossain kaupassa. Jos sä haluat. Ihan sattumalta siis. Sä ymmärrät kyllä. Yskin, ymmärrän kyllä. Voishan ne nähdä sun tyttöystävän. Se nauraa vähän. Puristaa mut itseään vasten. Nehän näkee yhden joka päivä. Punastun tyytyväisenä.- KirjastostaPäivää
Tuleeko jatkoa?
Miten koiran kanssa kävi?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kuolemanrangaistus
Mielestäni kuolemanrangaistus on väärin kaikissa tilanteissa. Vaikka joku olisi murhannut 10 ihmistä, hänen surmaaminen1166810Miksi persut eivät häädä mamuja pois Suomesta?
Sitä vartenhan persut äänestettiin valtaan. Nyt valta on persuilla. Mamut nostaa työttömyyskorvauksia. Persut huutaa mam454498Riikka Purra ei estä tehomaksun käyttöönottoa
Sähkön hinnoittelua koskevan määräyksen on määrä astua voimaan vuoden 2029 alusta, Energiavirastosta kerrotaan. Määräyk723657Sinä olet minun forEver
Sinä olet minun sielussain, sydämessäin, huulillain, sinä olet ain, Sinä olet vieressäin, kainalossain, sylissäin, ain,272624Sanna Marinille pedataan paluuta pääministeriksi?
Näyttäisi mylly lähteneen käyntiin nyt toden teolla. Nykyiset oikeistodemarit haukutaan vasemmistodemareiden toimesta ni282391Jos kaikki lopulta kuolevat, onko edes pahimmillakaan rikoksilla mitään väliä?
Kaikki kuolevat lopulta. Siksi ihmisten tekemillä rikoksillakaan ei lopulta ole mitään merkitystä. Joidenkin mielestä t221876Mies joka vetäytyy osoittaa teoillaan
Ettei halua olla tekemisissä. Mies joka ei vastaa viesteihin, ei halua sua. Mies joka jättää sut epätietoisuuteen, ei1981378Martinan prinsessahäät peruuntui
Seiska uutisoi Kauneus ja Terveyslehden artikkeliin perustuen mihin nämä häät kosahti.3191194Vakavasti psyykkisesti sairas on pakkohoidossa - Ja asuu silti kotona
Miten käy, kun vakavasti psyykkisesti sairas "hoidetaan" kotona? Norjassa psyykkisesti sairaiden vuodepaikkojen määrä on361001- 88858