Koiran kusetusta

Mä lähden töihin kohta. Kaveri soitti mutsille et sillä menee töissä myöhään. Mun pitäs mennä juoksuttaa sen koira. Pitäisin sitten seuraa sille kunnes se tulee.
-
Mä menen niille. Tyhjään asuntoon. Käyn koiran kanssa lenkillä. Pesen koiran ja käyn suihkussa. Laitan saunan päälle. Jään edottamaan sitä. Se tulee kun uutiset alkaa. Halaa mua. Sanoo ettei mun tartte odottaa alasti. Mennään saunaan. Mä pesen sen, se pesee mut. Se sanoo mua homoksi. Sanon olevani bi. Sitse panee mua siinä suihkussa.

3

6909

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Painan käteni kaakeliseinää vasten. Pelkään kaatuvani eteenpäin. Sormet puristaa mun pakaroita. Mä nousen ilmaan kuin höyhen.
      Peilaan meitä märistä kaakeleista. Huohotus tuntuu mun niskassa. Nousen ilmaa. Laskeudun alas jäykän aisan päälle. Mä jännitän, en tarpeeksi. Valun hitaasti alaspäin. Se sykkii mun sisällä. Huohotan, se kyselee mun vanhemmista. Mun vanhemmat ei ole kyselleet mitään. Kaikki on ihan hyvin ja voidaan jatkaa näin. Jos vaan haluut? Se vaikuttaa tyytyväiseltä. Ei kysele mitään. Puristaa mut syliinsä. Nostaa ja laskee. Ei välitä musta mitään.
      Mä istuin jakkaralla. Yritän saada jalkani kantamaan. Se laulaa suihkussa.
      Se näyttää kuvaa kaapin päältä. Ei tää mun sisko ole. Hyvä ystävä. Me ajatellaan monesta asiasta samalla lailla. Me voitas vaikka tavata teidän porukka jossain kaupassa. Jos sä haluat. Ihan sattumalta siis. Sä ymmärrät kyllä. Yskin, ymmärrän kyllä. Voishan ne nähdä sun tyttöystävän. Se nauraa vähän. Puristaa mut itseään vasten. Nehän näkee yhden joka päivä. Punastun tyytyväisenä.

• KirjastostaPäivää

Tuleeko jatkoa?

• Miten koiran kanssa kävi?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Hyvää syntymäpäivää Sanna 40 vee!!!!

ᕼᗩᑭᑭY ᗷIᖇTᕼᗞᗩY Sister ❣️🥰 🎉🎂✨🍰🥳 🥳🎂🥂 🎉🎊🎁🎈🎂
      Maailman menoa
      127
      5715
    2. Mikä on vaikeinta siinä, että menetti yhteyden kaivattuun, jota vielä ajattelee?

Mikä jäi kaihertamaan? Jos jokin olisi voinut mennä toisin, mitä se olisi ollut? Mitä olisit toivonut vielä ehtiväsi san
      Ikävä
      396
      2519
    3. Kerro kaivattusi etunimi

Miehille..
      Ikävä
      132
      2416
    4. Persut rahoittavat velkarahalla rikkaiden ökyelämää

Minkä vuoksi persut eivät leikkaa rikkailta, joilla on maksukykyä? Tuskinpa tuo persujen käytös saa Suomen kansalta hyv
      Maailman menoa
      4
      2042
    5. Kerro kaivattusi etunimi

Naisille
      Ikävä
      57
      996
    6. Onhan tää tyhmää ajatella sua kun tuskin ees muistat mua

Hyvää yötä sinne jonnekin. 💔
      Ikävä
      10
      992
    7. Kun ei numeroa

niin en edes voi viestittää, et suunnitelmiin tuli muutos. Ikävä on, ja kasvaa vaan🤍
      Ikävä
      8
      972
    8. Mikä musta tekee

Oikein haluttavan sun silmissä? Mä en ymmärrä. Parasta aika mennyt ko ohi 😃
      Ikävä
      51
      882
    9. Millainen on

Ihanne kumppani
      Ikävä
      76
      805
    10. Temusta tilaamiseen tulee muutos

Alle 150 euron tullivapaus poistuu. Vihdoinkin kankea EU saa jotakin aikaiseksi. https://www.iltalehti.fi/digiuutiset/
      Maailman menoa
      101
      775
    Aihe