Mä lähden töihin kohta. Kaveri soitti mutsille et sillä menee töissä myöhään. Mun pitäs mennä juoksuttaa sen koira. Pitäisin sitten seuraa sille kunnes se tulee.
-
Mä menen niille. Tyhjään asuntoon. Käyn koiran kanssa lenkillä. Pesen koiran ja käyn suihkussa. Laitan saunan päälle. Jään edottamaan sitä. Se tulee kun uutiset alkaa. Halaa mua. Sanoo ettei mun tartte odottaa alasti. Mennään saunaan. Mä pesen sen, se pesee mut. Se sanoo mua homoksi. Sanon olevani bi. Sitse panee mua siinä suihkussa.
Koiran kusetusta
3
7101
Vastaukset
Painan käteni kaakeliseinää vasten. Pelkään kaatuvani eteenpäin. Sormet puristaa mun pakaroita. Mä nousen ilmaan kuin höyhen.
Peilaan meitä märistä kaakeleista. Huohotus tuntuu mun niskassa. Nousen ilmaa. Laskeudun alas jäykän aisan päälle. Mä jännitän, en tarpeeksi. Valun hitaasti alaspäin. Se sykkii mun sisällä. Huohotan, se kyselee mun vanhemmista. Mun vanhemmat ei ole kyselleet mitään. Kaikki on ihan hyvin ja voidaan jatkaa näin. Jos vaan haluut? Se vaikuttaa tyytyväiseltä. Ei kysele mitään. Puristaa mut syliinsä. Nostaa ja laskee. Ei välitä musta mitään.
Mä istuin jakkaralla. Yritän saada jalkani kantamaan. Se laulaa suihkussa.
Se näyttää kuvaa kaapin päältä. Ei tää mun sisko ole. Hyvä ystävä. Me ajatellaan monesta asiasta samalla lailla. Me voitas vaikka tavata teidän porukka jossain kaupassa. Jos sä haluat. Ihan sattumalta siis. Sä ymmärrät kyllä. Yskin, ymmärrän kyllä. Voishan ne nähdä sun tyttöystävän. Se nauraa vähän. Puristaa mut itseään vasten. Nehän näkee yhden joka päivä. Punastun tyytyväisenä.- KirjastostaPäivää
Tuleeko jatkoa?
Miten koiran kanssa kävi?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kiva kun SDP alkaa hallitsemaan Suomea
Vanhat hyvät ajat taas palaavat ja kansa vaurastuu. Muistatteko vielä Sorsan aikakauden? Silloin Suomessa tehtiin jopa2375935SDP:n lyhyt selviytymisopas
1. Komitea on vastaus, oli kysymys mikä tahansa Jos maailma on muuttumassa tai jossain palaa, demari ei hätiköi. Ensin p784759Keskisen kyläkaupassa Temun vaatteita myynnissä?
Siis mitä? Miksi siis ei itse tilaisi Temusta samoja.843585SÄHKÖLASKU 1600 EUROA Ei tässä ole mitään järkeä
https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000011804443.html Kyllä täysin huijausta nämä sähkömarkkinat. Varsinkin pörssisähk2483039Toivoisitko
Toivoisitko, että kaivattusi olisi introvertimpi tai extrovertimpi? Itsenäinen tai tarvitsisi enemmän apua/sinua? Osoit1462769Olli Rehn: Eläkkeistä pitää leikata. Nyt tuli Lindtmanille kauhun paikka
jos johtaa seuraavaa hallitusta. Purra: eläkkeisiin ei kosketa. Eikä tällä hallituskaudella varmasti kosketa, mutta seur1872277Venäläiset varkaudessa
Ja venäjä mieliset. Teitä kiinnostaa toisinajattelijat ja trafikista päätellen aika paljonkin. Kunhan aika koitaa tulee2611719Lupajaoston esityslista
Ilmoitus rakennusvalvonntaan luvattomasta rakentamisesta. esityslistan 6pykälä Kyse on kulttuuritalon rakentamisesta jo491235Jorma Uotinen UMK-juontajaksi! Mitä ajatuksia UMK-pesti herättää?
Professori, laulaja, koreografi ja TTK-tuomari Jorma Uotinen, 75, on yksi tämän vuoden UMK-juontajista. Uotisen rinnall281148- 621146