Asunto tiedossa

puolituttu

Mulla on tiedossa hyvä asunto (kolmio) Lidon alueella, kohtuuvuokrainen ja täysin varusteltu - tarkoitettu vähintään 2 viikon oleskeluun. Minulta voi tiedustella lisää email: [email protected]. Jonkin verran pitää hallita englantia varatessa ja paikan päällä.

4

192

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • pimeästä.valoon

Laitelkaa vaan noita ilmoituksia.Monet on kiinnostuneet.
      Ilmoituksia vuokralle annettavista asunnoista löytyy hyvin englannin kielisellä haulla ja paljon enemmän ihan portugaliksi.
      Yleensä noita vuokratessa välityksen kautta minimiaika on 2-3 kk.

Huono puoli on,että asunnon tiedot on ilmoittajan varassa.
      Siinä on muistettava huijauksen vaara.Kuten muuallakin.

Varmaan tuolta sp-osoitteesta selviää edellisten vuokralaisten yhteystietoja ym,joista voi kysellä lisää.
      Saarella jo olevia saattaa kiinnostaa vuokra-asunto pitkän loman loppupuolelle tai seuraavaa reissua varten.

Itsellä on jo hotellihuone varattuna,muuten kiinnostais.

• puolituttu

Oikein hyvä kommentti. Kerron halukkaille tarkemmin sp-viestittelyn kautta, koska haluan kontrolloida, kenelle tarkemmat yhteystiedot annan. Itse olisin aikoinani tykännyt, jos olisi ollut tällainen mahdollisuus tarjolla, mutta nyt minulla on jo omat kontaktini paikan päällä. En itse hyödy mitään tästä, autan vain paikallista ystävääni.
        Madeira on paikka, missä sielu lepää - mikäli tykkää rauhasta ja luonnosta. Bilettäjille ja rantaleijonille paikka on kauhistus.

• pimeästä.valoon
        puolituttu kirjoitti:

Oikein hyvä kommentti. Kerron halukkaille tarkemmin sp-viestittelyn kautta, koska haluan kontrolloida, kenelle tarkemmat yhteystiedot annan. Itse olisin aikoinani tykännyt, jos olisi ollut tällainen mahdollisuus tarjolla, mutta nyt minulla on jo omat kontaktini paikan päällä. En itse hyödy mitään tästä, autan vain paikallista ystävääni.
        Madeira on paikka, missä sielu lepää - mikäli tykkää rauhasta ja luonnosta. Bilettäjille ja rantaleijonille paikka on kauhistus.

Hyvä puolituttu.

Juuri noin.Siinä yhdistyivät ne asenteen,joita kunnioitan ja pyrin niitä edistämään..
        Kun auttaa muita,niin auttaa itseäänkin,henkisesti ja ehkä muutenkin :)
        Rinnassa tuntui oikein lämmin läikähdys.

Itsellä on marraskuussa menolento,pimeästä valoon ja upeaan luontoon .
        Pelkkä ajatuskin maisemista,leppoisista ja muistakin levadoista, sattumareiteistä,umpikujista(!) ja merestä saa hyrisemään jo tässä vaiheessa.

Saatan joskus myöhemmin laittaa s-postia ! Ja laitankin.
        Suhdeverkosta on usein hyötyä.
        Tunnen kunnollisia suomalaisia,ruotsalaisia ja tanskalaisia Madeiran vakikävijöitä ja isossa porukassa on monenlaista kysyntää.
        Joku viipyy saarella pari viikkoa,joku taas kolme kk tai pitempäänkin.

• Hujarit

Ei ole vielä ajankohtaista. Millä tavalla voi joutua huijatuksi?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kylläpä on nautinnollista taas tämä palstan vassari valitus!

Lähes jokainen avaus on vassareiden kitinää ja valitusta. Eikö se tarkoitakin, että silloin asiat menee maassamme parem
      Maailman menoa
      30
      2602
    2. Yksi kuoli nokkakolarissa

Asiasta YLEn verkkosivuilla uutinen klo 23.02. Oliko itsemurha?
      Oulainen
      11
      1272
    3. Helvetistä ei ole paluuta

Kun ihminen laskeutuu kuolleiden maailmaan, kauhujen valtakuntaan ja tuonelan ovet sulkeutuu kiinni, se on karu tunne ku
      Idän uskonnot
      336
      1027
    4. Mikä on kaivattusi ammatti

entäpä sinun? 💶
      Ikävä
      45
      912
    5. Terveisiä vanhemmalle

J-miehelle. Ehkä nähdään vielä 😉
      Ikävä
      45
      864
    6. Järjetön Topi-ilta

Lisää tappiota konkurssipesälle. Miten voi olla mahdollidta , että annetaan järjestää tämä. Sorsakoski pyörii haudassaan
      Ähtäri
      20
      839
    7. Miksi nainen nukut huonosti

Onko sulla jotakin huolia, vai jotakin miestäkö mietit? Vai tunnemaailmassako velloo? Ajatteletko koskaan minua? Paljo
      Ikävä
      61
      764
    8. Niin siinä Kävi

Ettemme koskaan saaneet toisiamme
      Ikävä
      44
      740
    9. Halutaan toisiamme

Mutta se on Salaisuus❤️
      Intohimo
      44