Mihin hotelliin Lontoossa , syksy 2016

JklMan

Mitäpä suosittelisitte Lontoon hotelliksi, yksin tai kaksin matkustavalle ? Mielellään suht lähellä keskustaa. Valinnanvaraa on turhan paljon, joten apuja, please :)

5

211

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • lentoon_lähdössä

      Itse olen ollut joka kerta eri hotellissa Lontoon matkoilla, siellä on oikeasti joka kadun kulmassa hotelleita, kaikkia mahdollisia tasoja, eli yksittäistä hyvää on vaikea nimetä. Kannattaa miettiä seuraavia asioita:
      - mitä Lontoon ohjelmaan kuuluu, missäpäin kaupunkia
      - mikä on budjetti
      - pitääkö olla oma kylpyhuone vai riittääkö jaettu
      - jos matka on lyhyt, kannattaa katsoa hotelli reitiltä lentokenttä-keskusta, ettei puolet matkasta mene matkustamiseen.

      Itse olen aina varannut hotellin booking.comin kautta, katson kartalta, missäpäin kaupunkia haluan asua, ruksin budjetit ja päivämäärät, ja sitten valkkaan arvostelujen mukaan. Aina on öistä selvitty kunnialla. Itse olen menossa Lontooseen marraskuussa, ja hotelli on tällä kertaa Earl's Courtin lähellä, eli vähän tavallista kauempana keskustasta, mutta hyvien metroreittien varrella.

    • Beentherebefore

      Mitre house hotel tai Ascot Hyde Park Hotel Paddingtonin lähellä/Macdonald hotel Kings X:n lähellä. Ovat riittäneet meille, kun olemme ulkona suurimman osan päivästä ja halumme suihkun omassa huonessa ja aamupalan. Macdonaldsissa jaoimme suihkun ja vessan toisen huoneen kanssa, mutta pelitti ihan hyvin; omassa huoneessa on ollut lavuaari.
      Barry House hotel, Marble Arch Inn, Gloucester Place hotel, Euro hotel. Coach house rentals´lla on vuokrattavana muutama yksityinen asunto about samaan hintaan kuin kahden/kolmen hengen hotellihuone.

    • Ettamitenka

      Asuin ennen Paddingtonilla ja se on olltu erittain suosittua suomalaisten keskuudessa: liki paivittain kuuli suomea siella. Alue itsessaan ei ole keskivertoa kummempi, mutta kulkuyhteydet ja hotellien hintatasot ovat aika hyvat.

      Edellinen vastaus oli aika hyva sikali, etta riippuu paljon haluatko laatua vai halpaa hintaa.

      Erinomaisia hotelleja joissa olen ollut ja joiden sijainti on loistava ovat muunmuassa

      Indigo Tower Bridge, Mondrian, Pullmann St Pancras ja loistavalla paikalla oleva Blackfriarsilla oleva Crowne Plaza

      Etenkin ensimmainen ja viimeinen ovat molemmat mainioita hotellja, ja tarjoavat hyvat kavelyreitit pitkin Southbankia. Jos ihan kuhinan keskelle mielit, niin sitten esimerkiksi Radisson Blue Covent Garden tai mikaan Sohossa sijaitseva hotelli voisi olla otollinen.

    • Paddington-paddington

      Vastaukseni perustuu vain omaan kokemukseeni. Siis, Lontoossa siedettävän hintaiset hotellit eivät ole suomalaisen mittapuun mukaan siedettäviä. Yleensä ne ovat pieniä nuhjuisia kopperoita Paddingtonin seutuvilla tai muualla. Lontossa toki on hyvätasoisia hotelleja, mutta hintaluokka onkin sitten aivan eri asia.

    • yöpuulle

      Tosiaan, Lontoossa ne kohtuuhintaiset eivät ole laadultaan usein kohtuullisia, vaan pikkuruisia kopperoita joissa vielä jaettu kylppäri. Riippuu aivan omista standardeista, mitä pitää siedettävänä, jos haluaa vaan yösijan ja oman kylppärin, sellaisia jo tuossa yläpuolella onkin lueteltu. Ne ovat kaikki ihan OK hotelleja ja sijainti on hyvä. Lue lisää Lontoon hotelleihin liityen sivulta: http://lontoo.org/hotellit/

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      61
      2632
    2. Istuva kansanedustaja epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta

      Seiskan tietojen mukaan Timo Vornanen on epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta eikä kenellekään taatusti tul
      Maailman menoa
      341
      2480
    3. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      95
      2150
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      62
      1835
    5. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      4
      1743
    6. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      6
      1724
    7. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1573
    8. Timo Vornanen kilahti

      Mikähän sille kansanedustajalle polisiisi miehelle on noin pahasti mennyt hermot , että tulevaisuudensa pilasi totaalise
      Kotka
      64
      1503
    9. Pullonpalautusjärjestelmä muuttuu - paluu menneisyyteen

      EU suuressa viisaudessaan on päättänyt, että pulloja pitää kierrättää. Jos oikein ymmärsin, nykyisen järjestelmänmme ti
      Maailman menoa
      120
      1487
    10. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      5
      1389
    Aihe