hävytön vuokranantaja

horatsu

Sain opiskelu paikan hesasta ja sen jälkeen tarvitsin kämpän äkkiä
ja muutaman lehtilmoituksen jälkeen sain monta yhteyden otto pyyntöä.
vastasin yhteen ja menin katsomaan myös asuntoa. siinä oli meri näköala
viides kerros ja kolmio. sanoin heti ettei rahani riitä vuokra pyyntöön joka oli 1700 euroa kuukaudessa. Katseltuani asuntoa vuokranantaja sanoi että voi vuokrata kämpän satasella jos suistun olemaan hänen ja kaverienssa käytössä. Suostuin koska luulin että viikonloput riittää. Nyt he ovat videoineet kaiken ja kiristävät niillä etteivät näytä niitä vanhemmileni ja nyt joudun myymään itseäni ja antamaan rahat heille.
Näin tehdään huora.

12

620

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • miljoona1

      paljonko maksaa

    • kämpän

      Ilmoita heti poliisille tuollainen kiristäminen on raskas rikos. Jos ne näyttää videoita vahemmillesi nii tuomio kovenee merkittävästi.

    • srthstr

      Välittömästi poliisin puheille, olet vahvoilla.

    • horatsunnaapuri

      olipa hauska tarina. itse keksit vai?

    • Ykshoro

      Pikkasen mielikuvituksen ainesta eipä sillä!

    • porttokurssi

      Eiköhän se ole huora jo valmiiksi jos liki rahattomana menee katsomaan merinäköala kämppää..

      • vklvcx

        Kai sitä katsoa saa.
        Eikä kai siinäkään mitään väärää ole jos muhinoi vuokranantajan kanssa. Paritus on eri juttu.
        Ihmettelen kyllä oikeesti että kuka pelkää vanhempiaan niin paljon että suostuu mieluummin paritukseen.


    • Täytyy olla pullossa kasvanut jos meinaa vuokrata Helsingistä kolmion merinäköalalla muutamalla satasella.. Haloo hei?? Vallillassa pienvaraston 1,5 neliön koppi maksaa 69€/kk ja siitähän on helppoa siirtää pilkkua jotta voi tietää hieman hintatasoa Helsingissä.

    • tarinan.kertoja

      Kiva iltasatu.

    • anallover

      nyt sitten vaan opiskelet päivät ja huoraat yöt.
      lopun vapaa-ajan vedät piikkiä suoneen jotta jaksat.
      opiskelu kun päättyy niin olet valmis sosiaalihuollon
      käyttöön. eli ihan tavallinen suomalainen olet!

    • muikkeli76

      Jonkun kaappitransun salainen fantasia heko heko!

    • hahaahhaha

      Eihän tuossa mitään ongelmaa ole. Sanot vaan vieväsi jutun salakuvaamisesta, parituksesta ja kiristämisestä oikeuteen ja vaativasi kunnollisia korvauksia.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      129
      1343
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      100
      861
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      693
    4. 50
      587
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      12
      493
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      474
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      153
      451
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      30
      407
    9. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      175
      384
    10. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      25
      381
    Aihe