hyväksi käytetty

turkintyttö

Olen 168/54 c kupn omaavava naisen alku 17v olen jo heti ajanut karvat pois ja kaksi kuukautta sitten olin espoon uimahallissa kun olin suihkussa huomasin heti että muutamat vanhemmat naiset katsoivat alapäähäni missä ei ollut tosiaankaan mitään karvoitusta. menin sitten turkkilaiseen saunaan ja nämä samat "akat" tulivat molemmille puolille ja ei mennyt kauan aikaan kun tunsin toisen käden tisseilläni ja toisen hierovan klittaani kauan ei mennyt kun sain kova äänisen orkun ja samalla nämä akat lähtivät. jäin sitten istumaan lauteille ja sen jälkeen menin suihkuun ja kun olin lähdössä pois niin nämä ulkomaalaiset naiset ottivat kädestä kiinni ja uhkailivat ellen lähde heidän kanssaan ulos niin olen kuollut jotenka tottelin ja menin mukaan . kun päästiin perille niin minun piti heti ottaa vatteet pois ollessani alasti siihen tuli viisi alastonta miestä ja he kaikki raiskasivat minut ja sen jälkeen olin heille vain seksilelu panivat myös peppuun mikä oli tosi kamalaa kun olin ollut siellä kuukauden niin pahin tapahtui koska ehkäisy oli jäänyt pamahdin paksuksi. nyt minua ollaan viemässä turkkiin ja naittamassa jollekkin vanhalle sukulaiselle. jos sinne joudu niin joudun antamaan koko kylälle

3

4686

Vastaukset 3

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tummakalu

joko molet turkissa? saatko vielakin kunnolla munaa? olet huora kun annoit kaikille, muka vakisin, suomi tytto antaa aina kun on vahankin tumma kalu saatavilla ja annetaan paastaa sisalle sperma kaikkiin reikiin ja sen jalkeen
      on mukamas tumma mies raiskannut.

• krissemrh

Tosi hyvin sanottu maahanmuuttaja.

• Hyvin kerrottu. Olen miespuolinen kohtalotoveri. Mulle kävi samoin. Sain kyllä kahta turkkilaista pillua mutta nyt annan peppua viidelle turkkilaiselle miehelle. Olen monesti heillä viikonlopun käytössä. Joudun olemaan alasti koko ajan. Naiset naureskelevat. Miehet kiittelevät naisia hyvästä saaliista.
      -
      Kerro nykyiset kuulumiset.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mies, minkä tiedon juuri nyt haluaisit

tietää hänestä, naisesta?
      Ikävä
      138
      1541
    2. Stubbin ylimielinen uho vie Suomea sotaan!!?

https://m.youtube.com/watch?v=aQ3c540lm9o Miten voi olla että maamme presidentii toimii näin vastuuttomasti kuten hölöt
      Maailman menoa
      539
      1361
    3. Martina Aitolehti täräyttää suorat sanat Immu Fight Nightista: "Menen tietysti voittamaan"

Martina Aitolehti on ehtivä. Nyt hän on mukana Immu Fight Nightissa - ja kehässä vastaan tulee Nanna Karalahti. Miten l
      Kotimaiset julkkisjuorut
      158
      1184
    4. Miesten suusta kuultua

Olen tässä samaa nyt muutaman kerran kuullut miesten suusta seuraavaa, toki hieman erilaisin sanavalinnoin kerrottuna: "
      Sinkut
      172
      822
    5. Sinkut-palstan suurin valhe

Sinkut-palstan suurin valhe on väite siitä, että naisten olisi helpompaa pariutua kuin miesten. Niin kauan kuin sitä va
      Sinkut
      239
      775
    6. Mitä vikoja

kaivatussasi on?
      Ikävä
      58
      766
    7. Haluaisin mies tietää pari juttua

Haluisin mies laittaa sulle viestiä ja kysyä paria asiaa sulta. Mun piti kysyä ne tässä joitakin päiviä sitten irl, mutt
      Ikävä
      26
      665
    8. Miten usein

Vielä siellä muistelet meitä tai minua?
      Ikävä
      53
      651
    9. Nainen, minkä tiedon juuri nyt haluaisit

tietää hänestä, miehestä?
      Ikävä
      49