Olen yksinhuoltaja ja nyt kun joudun työttömien haastatelu tai kuulusteltavaksi. Voinko mä ottaa lapseni mukaan kun mua kuulustellaan.
Pelottaa ihan tää yhteiskunta. Mitä mä oon tehny kun mua näin vainotaan.
Mihin lapseni jätän kuulusteluni ajaksi
18
52
Vastaukset
- mitätehnyt
ryhtynyt yksinhuoltajaksi ja vienyt lapselta isän. Et tietystikkään voi ottaa lasta mukaan. Lasta ja isää
tässä ainoastaan vainotaan. Lapsi isän hoitoon- ja huoltoon. Tasavertainen vanhemmuus ja huoltajuus
vai miten se menikään.. lapsen etu- ja oikeudet. - 1säpappa
Otat lapsen mukaan ellet löydä hoitopaikkaa siksi ajaksi.
Itse olen ollut jopa työhönottohaastattelussa pari kertaa vauvan kanssa kun sattui olemaan mun hoitoviikkoni. - lapsetonkyllä
Lapsi vain mukaan, jos ei ole sopivaa turvallista paikka jättää toisen hoivaan. Osoitat luottamusta ja vastuullisuutta kyseissä tilanteessa. Voit sanoa vaikka että yksinhuoltajalla ei ole aina muuta vaihtoehtoa ja haluat lapsesi parasta. Tyhmyys on toisessa päässä, jos asiaa ei ymmärretä.
- yksinhuoltajalla
aina vaihtoehto: lapsi oman isän hoitoon ja huoltoon ilman valehtelevia viranomaisia.
- mitä.häh
yksinhuoltajalla kirjoitti:
aina vaihtoehto: lapsi oman isän hoitoon ja huoltoon ilman valehtelevia viranomaisia.
Mistä päättelet, ettei aloittaja ole lapsen isä?
- isäteivät
niin idiootteja; että haluisivat romuttaa lapsen toisen vanhemman vanhemmuuden, huoltajuuden ja ryhtyä tarkoitushakuiseksi yksinhuoltajaksi..
- mitä.häh
isäteivät kirjoitti:
niin idiootteja; että haluisivat romuttaa lapsen toisen vanhemman vanhemmuuden, huoltajuuden ja ryhtyä tarkoitushakuiseksi yksinhuoltajaksi..
Yksinhuoltajuuteen voi olla muitakin syitä, kuin halu riistää lapsi toiselta vanhemmalta.
Ihan ekana nyt tulee mieleen vaikkapa leskeksijääminen, elätkö siinä uskossa, etteivät äidit voi kuolla esimerkiksi liikenneonnettomuudessa. - tässätapauksessa
mitä.häh kirjoitti:
Yksinhuoltajuuteen voi olla muitakin syitä, kuin halu riistää lapsi toiselta vanhemmalta.
Ihan ekana nyt tulee mieleen vaikkapa leskeksijääminen, elätkö siinä uskossa, etteivät äidit voi kuolla esimerkiksi liikenneonnettomuudessa.lienee todennäköisempää äidin tarkoitushakuinen yksinhuolto perättömin selvityksin, lausumin lapsen olosuhteista..
- mitä.häh
tässätapauksessa kirjoitti:
lienee todennäköisempää äidin tarkoitushakuinen yksinhuolto perättömin selvityksin, lausumin lapsen olosuhteista..
Ehkä, mutta ei sulla ole mitään perustetta oletuksellesi, että aina olisi tapahtunut kuten sulla tulee ekana mieleen.
- eikämuuten
mitä.häh kirjoitti:
Ehkä, mutta ei sulla ole mitään perustetta oletuksellesi, että aina olisi tapahtunut kuten sulla tulee ekana mieleen.
sullakaan mitään perusteita oletuksellesi ettei näin
olisi tapahtunut; nytkin mitä ilmeisimmin keskustelen yksinhuoltajan kanssa.. - mitä.häh
eikämuuten kirjoitti:
sullakaan mitään perusteita oletuksellesi ettei näin
olisi tapahtunut; nytkin mitä ilmeisimmin keskustelen yksinhuoltajan kanssa..Siksipä en päättelekään mitään aloittajan sukupuolesta. Eihän se ole edes olennaista tässä asiassa.
Itse olen isä, etävanhempi. Sun arvauksesi ei oikein tunnu menevän nappiin. - eitarvitsepäätellä
mitä.häh kirjoitti:
Siksipä en päättelekään mitään aloittajan sukupuolesta. Eihän se ole edes olennaista tässä asiassa.
Itse olen isä, etävanhempi. Sun arvauksesi ei oikein tunnu menevän nappiin.selvä "yksinhuoltaja" on; tarkistaisitko vielä sukupuolesi..
- mitä.häh
eitarvitsepäätellä kirjoitti:
selvä "yksinhuoltaja" on; tarkistaisitko vielä sukupuolesi..
Kyllä tuolla jalkojeni välissä on tollanen jortikka.
Ja yhteishuoltaja olen, etävanhempi. - oikeestikkoo
mitä.häh kirjoitti:
Kyllä tuolla jalkojeni välissä on tollanen jortikka.
Ja yhteishuoltaja olen, etävanhempi.pitäis sit ymmärtää hieman enemmän isyyttä ilman "viranomais"sairautta, lapsen vieraannuttamista perättömin "viranomais" selvityksin, lausumin..
- aivanaivan
tyhmyys toisessa päässä eli valehtelevissä "viranomaisissa", lapsen äidissä ja tarkoitushakuisessa "yksinhuollossa" ilman lapsen asumista/ taaamisoikeutta perättömin "viranomais" selvityksin, lausumin yhteistyössä äidin kanssa tuomioistuimessa lapsen olosuhteista mitä oikeasti on tapahtunut ja lapset, 2viranomaiset2 lausuneet..
- byuy
Hei onko nämä nyt niitä provoja, vai oletteko oikeita vanhempia. Toivottavasti lapsistanne kasvaa viisaampia.buhh
- Yheiskunnanpummeja
Jätä sille työttömälle lapsesi isälle, tuskin teitä kuulustellaan yhtä aikaa.
- htrhtrhtrh
Trolli
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä521916Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1651668Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on701398Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?2411347Pelotelkaa niin paljon kuin sielu sietää.
Mutta ei mene perille asti. Miksi Venäjä hyökkäisi Suomeen? No, tottahan se tietenkin on jos Suomi joka ei ole edes soda2191278Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk3381163- 1281155
- 781106
Nyt kun Pride on ohi 3.0
Edelliset kaksi ketjua tuli täyteen. Pidetään siis edelleen tämä asia esillä. Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että3151075Hyvää huomenta 18. luukku
Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️2271067