Jos käväisee verkossa niin jääkö muuta jälkeä lokiin kuin liittymän numero ja verkkolaitteen mac-numero?
Operaattorin loki
6
232
Vastaukset
- käytä_naapuria
Jää tieto myös avatuista salaamattomista sivustoista, myös esim. nettitikun IMEI-koodi... unohtamatta paikkatietoja, että millä alueella nettiä käytät, jopa metrilleen on mahdollista paikantaa. Paras on käyttää turvallista VPN-palvelinta, joka sotkee operaattorin suorittaman vakoilun...
- VoitkoNeuvoaLisää
Mikä on VPN-palvelin ja miten sitä voi käyttää?
- tarkkapaikannus
Kiinteän liittymän ainakin pystyy paikantamaan erittäin tarkasti, kyllä operaattori tietää mihin osoitteeseen ja mihin asuntoon kaapeli on kytkeety.
- tarkkaa_tuo
tarkkapaikannus kirjoitti:
Kiinteän liittymän ainakin pystyy paikantamaan erittäin tarkasti, kyllä operaattori tietää mihin osoitteeseen ja mihin asuntoon kaapeli on kytkeety.
Kiinteä ja kiinteä, kun siihen laitetaan wlan-reititin, niin se on n. 100m säteellä kaikkien käytettävissä. Kerrostaloalueella on melkoisen työlästä alkaa selvittään kenelle kyseinen laite kuuluu ja vaatii sen wlanin omistajan tietokoneen lokien tutkimisen. Minulta ei kukaan tule saamaan hyväksyntää tietokoneeni tutkimiseen, kiintolevyt on kryptattu ja murtamaton salasana on vain muistissani. Eikä tosisaan ole mikään windows, joka vakoilee oletuksena kaiken.
- EntäsToi
Subgraph OS, riittääkö turvaamaan?
- Kalastaja_saaristosta
Minulla jai kerran lokki kiinni verkkoihin, sain sen pelastettua ja se lähti lentoon.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vakava rikosepäily Seinäjoella
Ilkka ei taaskaan tiedä mitään mutta hesalaiset kertoo: https://www.is.fi/kotimaa/art-2000010959325.html412705Mitä on woketus?
Täälläkin hoetaan usein sanaa "woketus". Mitä se tarkalleen ottaen tarkoittaa? Ilmeisesti sen käyttäjät ymmärtävät sen k4182236Olet saanut kyllä tunnisteita
Itsestäsi ja meistä. Mutta mikä siinä on, ettet kirjoita etkä anna itsestäsi merkkejä. Ellei ole kysymys siitä, mikä ens212146Mies pakko olla rehellinen
Kiinnostuin koska olet tosi komea ja sulla on ihana puheääni. Olen aika pinnallinen sitten kai... 😓 kyllä olet tosi rau181930Oletko jo luovuttanut?
Joko olet luovuttanut kaivatun suhteen ja hyväksynyt, että mitään ei tule?1411759Ikääntyvien tilanne Suomessa on järkyttävä - Hoivakotiin ei pääse, vaan joutuu selviytymään yksin
Ikääntyvien tilanne Suomessa on järkyttävä… Hoivakoteihin sijoittamista vältellään, koska hoito on kallista ja hyvinvoin1371679Kristo Salminen, 52, riisuutui - Paljasti Iso-Börjen tatuoinnit - Somekansan tuomio yksimielinen
Iso-Börje, tuo iso, tatuoitu, yltiöromanttinen ja aika kuuma rikollispomo - vai mitä mieltä sinä olet? Lue lisää ja kat221186Hirvenmaitojuusto
Olin Prisman juustohyllyllä kun vierestä alkoi kuulua kamala paapatus. Siinä oli vanha muori, joka räyhäsi raivokkaasti,01142- 741049
Kerro mulle miksi juuri me
Kohdattiin? Tässä elämässä. Vaikka ollaan edelleen tutut tuntemattomat. Se on omituinen tunne.64945