Fabian etupyörän laakeri hajos.Autolla ajettu alle 40 tuhatta,tämä on siis tyyppivika VAG konsernin autoissa.
Kävinpä sitten kyselemään tarvikeliikkeestä hintaa.
120 egee, sano poika.
Ajelin sitten merkkiliikkeeseen kyselemään onko hankalakin homma vaihtaa.Tarvitaan ainakin prässi,on sen verran tiukassa ja sen lisäksi ABS.n
piuhat on herkkiä hajoamaan,informoi myyjä.
Kysyin sitten laakerin hintaa,oli halvempi kuin tarvikelaakeri.
Vien tuossa loppuviikosta auton laitettavaksi,homma tulee maksamaan 180 egee töineen,tarvikkeineen ja aikaa menee pari tuntia.
Tuohon hintaan en viitsi itse ruveta nyrkkejäni rasvaan sotkemaan.Niin että ei se merkkiliike aina ole kallein vaihtoehto.
Fabian laakeritietoisku.
4
1320
Vastaukset
- Honda__mies
Eikös autolla ollu takuuta enää?
japsiauton omistajana täytyy kyllä sanoa että jos mun autoon tulis joku vika 40t kohdalla niin heti menis vaihtoon. terveisin Hondamies- Samu-75
vanha-erkki kirjoitti:
Eipä taia olla muilla kuin Hyundailla 5v takuu ilman km rajaa.
Takuuajan päättyminenhän ei tarkoita sitä että yleisesti tiedossa olevaa vikaa ei valmistajan tarvitsisi korjata. Kyllä pyöränlaakerien pitää kestää enemmän kuin 40000km, joten valmistajan täytyisi mielestäni tulla vastaan tälläisessä asiassa.
- Ei enää Skodaa..
Tyyppivikahan tuo.. Ihmettelen ettei asialle ole mitään tehty valmistajan toimesta..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oi mun haniseni
Mul on ihan törkee ikävä sua. En jaksais tätä enää. Oon odottanut niin kauan, mutta vielä pitää sitä tehdä. Tekis mieli275304Kyllä mulla on sua ikävä
Teen muita juttuja, mutta kannan sua mielessäni mukana. Oot ensimmäinen ajatus aamulla ja viimeinen illalla. Välissä läm123865Hei rakas sinä
Vaikka käyn täällä vähemmän, niin ikäväni on pahempaa. Pelkään että olen ihan hukassa😔 mitä sinä ajattelet? naiselle403197IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä.
IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä. IS uutisoi torstaina Toni Imm512800Vihdoin tiedän että tämä on molemminpuolista
Saattoi se koko ajan olla silmiemme edessä mutta kumpikaan ei uskaltanut sitä toivoa. Kunpa nähtäisiin pian, toivottavas861308Israel aloitti 3. maailmansodan
https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011297979.html Israel se sitten aloitti näköjään kolmannen maailmansodan.2841303- 601183
- 791139
Natoon liittyminen on alkanut kaduttaa.
Nato on muuttunut niin paljon, että se ei ole enää se mihin haluttiin liittyä. Usa on vetäytynyt ja 5% osuus valtion tul3961112Nainen, meidän talossa on säännöt
1. Mies on aina oikeassa. 2. Ei vastaväitteitä. 3. Mäkättäminen kielletty. 4. Suhde on tärkein. 5. Ei salaisuuksia. 6. E2131086