Fabian etupyörän laakeri hajos.Autolla ajettu alle 40 tuhatta,tämä on siis tyyppivika VAG konsernin autoissa.
Kävinpä sitten kyselemään tarvikeliikkeestä hintaa.
120 egee, sano poika.
Ajelin sitten merkkiliikkeeseen kyselemään onko hankalakin homma vaihtaa.Tarvitaan ainakin prässi,on sen verran tiukassa ja sen lisäksi ABS.n
piuhat on herkkiä hajoamaan,informoi myyjä.
Kysyin sitten laakerin hintaa,oli halvempi kuin tarvikelaakeri.
Vien tuossa loppuviikosta auton laitettavaksi,homma tulee maksamaan 180 egee töineen,tarvikkeineen ja aikaa menee pari tuntia.
Tuohon hintaan en viitsi itse ruveta nyrkkejäni rasvaan sotkemaan.Niin että ei se merkkiliike aina ole kallein vaihtoehto.
Fabian laakeritietoisku.
4
1310
Vastaukset
- Honda__mies
Eikös autolla ollu takuuta enää?
japsiauton omistajana täytyy kyllä sanoa että jos mun autoon tulis joku vika 40t kohdalla niin heti menis vaihtoon. terveisin Hondamies- Samu-75
vanha-erkki kirjoitti:
Eipä taia olla muilla kuin Hyundailla 5v takuu ilman km rajaa.
Takuuajan päättyminenhän ei tarkoita sitä että yleisesti tiedossa olevaa vikaa ei valmistajan tarvitsisi korjata. Kyllä pyöränlaakerien pitää kestää enemmän kuin 40000km, joten valmistajan täytyisi mielestäni tulla vastaan tälläisessä asiassa.
- Ei enää Skodaa..
Tyyppivikahan tuo.. Ihmettelen ettei asialle ole mitään tehty valmistajan toimesta..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista857435- 965384
- 2574585
- 444485
- 623247
- 482666
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222338Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292312- 492303
- 412174