tyyppi koko kaupassa ja ohjelmassa. Näkisipä hänet kun joskus menemme sinne.
Tuurin kyläkaupan Tuula on ihanin
8
1785
Vastaukset
- varmana-on
puhutko siitä avohoito tapauksesta khi hi hi hii khi khi hi hii? muuta vaikutelmaa ei synny.
Arvasin että tällainen kommentti tulee.
Minusta hän on hyväntahtoinen ihminen, tykkää kissoista kuten minäkin. On myös monenlaisia kuntoiluvempeleitä, minullakin on. En ole yhtä positiivinen, valitettavasti. Ei kaikkien tarvitse olla samanlaisia.
- EnpäTiedäMinä
Kuka on Tuula?
- KiinnostaakoTosissaan
Oletko ihastunut naiseen? Haluaisitko päästä tutustumaan häneen henkilökohtaisesti ja...
- hössöttäjänainen
En ymmärrä ,miksi hän puhuu aikuisillekin kuin pikkulapsille. aina yli-iloinen, en voi sietää tommosta hössöttää. ja ne vaatteet ovat aivan kamalia. on varmaan hyvä ihminen muuten.
- eioleosunut
Onko mainos vai?
- Viisuri
Kyllä Tuula on ihastuttava. Niin hymyilevä ja aina positiivinen. Onneksi keskuudessamme on tuollaisia suuria persoonallisuuksia, parantaa kaikkien elämän laatua, kun ei ole samasta puusta veistetty kuin totiset torvensoittajat. Iloisen räväkästi ja värikkäästi pukeutuu. Uskaltaisitko itse??? Minä en valitettavasti tavannut Tuulaa kun kävin Tuurissa. Olisin kyllä selfiet ottanut.
Nimimerkiltä hössöttäjänainen kysyisin, että mitä sinulta on pois jos kansa tykkää positiivisesta, iloisesta, ihanasta Tuulasta? Tuulahan näkyy pitävän kaikista. Jaa että mainostetaan?
Lidlin Laila-Leelia
Sirpa-Siviä Siwalla.
K-kaupan kaunis Kaarina.
Vappu-Vieno Valinta-talossa.
Natasha Nuljuva Nokian-Renkaissa.
H.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1381319
Kauhavan häiriköijistä
Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä38889Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad30623Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..46597- 14590
Miksi Lapset kiusaa yöllä
Miksi Lapset kiusaa yöllä ihmisiä? Miksi vanhemmat antaa tämän tapahtua? Eikö ne huomaa ettei lapset ole kotona vai eivä26568Ajatteletko ollenkaan minua
Naiselle, jonka kanssa vahva tunne yhteydestä. Jota kipeästi kaipaan, mutta jota ei juuri näe. Onko siitä jo kolme vuott30536Sama ransetti taas!
Keikkui tällä kertaa Honkavaaran tien varressa muutaman sadan metrin päässä Louhenkoskelta.. Otin rekisterin ylös ja ver17533- 24531
Viimeinen lankafest
Käykää viimeisessä lanka festissä. Ensivuonna sitä ei enää ole. Rahat on loppu. Harmi .16502