Krabilta HuaHiniin, miten helpoimmiten?

Asikamaa

Tammikuusa Bangkok-Krabi-HuaHin. Krabin ja HuaHinin välinen matka, miten kannattaa tehdä??

9

167

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • HuonoHuaHin

      Suosittelen pysymistä Krabilla. Hua Hiniin ei kannata mennä ellei halua nähdä Thaimaan huonointa ja juntimpaa kohdetta.
      Moni on Hua Hiniin erhehtynyt järkevät eivät sinne uudelleen ole menneet.

      • HuonoHuaHin

        Minä olen sentään kokenut Thaimaan matkailija. Olen paennut lasteni ja lapsenlapsieni kanssa Hua Hinistä 1673 kertaa ja joka kerta on oluut viimeinen kertani Hua Hinissä.


      • 65646367
        HuonoHuaHin kirjoitti:

        Minä olen sentään kokenut Thaimaan matkailija. Olen paennut lasteni ja lapsenlapsieni kanssa Hua Hinistä 1673 kertaa ja joka kerta on oluut viimeinen kertani Hua Hinissä.

        Lerppa äänessä jälleen.


      • lerpangrammari
        HuonoHuaHin kirjoitti:

        Minä olen sentään kokenut Thaimaan matkailija. Olen paennut lasteni ja lapsenlapsieni kanssa Hua Hinistä 1673 kertaa ja joka kerta on oluut viimeinen kertani Hua Hinissä.

        Lerppa jaksaa jauhaa samaa juttua, kuin gramofoni, kuvittelee yhtenä olioistaan, vain ja ainoastaan saman henkilön aina kirjoittavan palstoille Hua Hinin huonoista puolista, ymmärtämättä, että meitä on varmaankin satoja, jotka olemme päätöksen tehneet: Ei koskaan enää Hua Hiniin! Niin minäkin parkin kertaa siellä vierailtuani.

        Dissosiatiivisestä identiteettihäiriöstä kärsivällä lerpalla, se aiheuttaa aina kohtauksen, mikäli Hua Hinistä kerrotaan totuus, eikä lerpan levittämiä valheita!
        Säälikäämme häntä...

        Hui Hailaiset aloittivat jo aiemmin tyhmät puheensa ja nyt yhdessä Lerppaharjulaisten kanssa, viihdyttävät meitä kauheimmilla kirjoituksillaan, ylpeillen saannoksistaan palstoilla ja kuvitellen Hui Hain nousevan tällä tavoin uuteen kukoistavaan nousuun, mutta toivotonta on taistelunsa...

        Don Quijoten tavoin Hui Hailaiset yrittävät Lerppaharjun Sancho Panzat apunaan kiivetä matkailupalstojen valtiaiksi, hävyttömillä puheillaan, mutta toisin on käynyt! Vähäinenkin arvostus Hui Haita kohtaan on kansan silmissä kadonnut ja niinpä heidän arvostuksensa on nostanut viihtyisän ja rauhallisen Pattayan, Thaimaan helmen, matkailun kärkeen, paikkaan, joka sille luontojaan kuuluukin.


      • lerpangrammari
        lerpangrammari kirjoitti:

        Lerppa jaksaa jauhaa samaa juttua, kuin gramofoni, kuvittelee yhtenä olioistaan, vain ja ainoastaan saman henkilön aina kirjoittavan palstoille Hua Hinin huonoista puolista, ymmärtämättä, että meitä on varmaankin satoja, jotka olemme päätöksen tehneet: Ei koskaan enää Hua Hiniin! Niin minäkin parkin kertaa siellä vierailtuani.

        Dissosiatiivisestä identiteettihäiriöstä kärsivällä lerpalla, se aiheuttaa aina kohtauksen, mikäli Hua Hinistä kerrotaan totuus, eikä lerpan levittämiä valheita!
        Säälikäämme häntä...

        Hui Hailaiset aloittivat jo aiemmin tyhmät puheensa ja nyt yhdessä Lerppaharjulaisten kanssa, viihdyttävät meitä kauheimmilla kirjoituksillaan, ylpeillen saannoksistaan palstoilla ja kuvitellen Hui Hain nousevan tällä tavoin uuteen kukoistavaan nousuun, mutta toivotonta on taistelunsa...

        Don Quijoten tavoin Hui Hailaiset yrittävät Lerppaharjun Sancho Panzat apunaan kiivetä matkailupalstojen valtiaiksi, hävyttömillä puheillaan, mutta toisin on käynyt! Vähäinenkin arvostus Hui Haita kohtaan on kansan silmissä kadonnut ja niinpä heidän arvostuksensa on nostanut viihtyisän ja rauhallisen Pattayan, Thaimaan helmen, matkailun kärkeen, paikkaan, joka sille luontojaan kuuluukin.

        Jatkan tätä grammarini pyörittämistä joka ketjussa maailman tappiin asti.
        Minun oli pakko siirtyä Krabille ja Pattayalle, koska Hua Hinistä loppuvat rotat ja minua ei uskottu vaikka olen kokenein Thaimaan matkailija ja tiedän joka kohteesta kaiken tietämisen arvoisen.
        Kirjoittelen täydellisen tietämättömyyden ja kateuteen perustuvat lausuntoni totena.


      • poiuytrett

        Jaaha. Siinä taas palstojen järjenjättiläinen tyhjensi koko aivokapasiteettinsä vastaukseen.


      • lerppaarauhoittava
        poiuytrett kirjoitti:

        Jaaha. Siinä taas palstojen järjenjättiläinen tyhjensi koko aivokapasiteettinsä vastaukseen.

        Lerppa se jaksaa dissona aina kommenttejaan jakaa, Hiekkaharjun kellarinloukosta, sitä onkin hyvä harrastaa, pullojenkeräilyn ohella.
        Tuo poiuytrett sopii hyvin yhdeksi kymmenistä hahmoistasi, uskonpa psykiatriesi siitä pitävän myös tavattoman paljon, rauhoittaahan se sinua rankan kirjoittelun vastapainona.


      • lerppaarauhoittava
        lerppaarauhoittava kirjoitti:

        Lerppa se jaksaa dissona aina kommenttejaan jakaa, Hiekkaharjun kellarinloukosta, sitä onkin hyvä harrastaa, pullojenkeräilyn ohella.
        Tuo poiuytrett sopii hyvin yhdeksi kymmenistä hahmoistasi, uskonpa psykiatriesi siitä pitävän myös tavattoman paljon, rauhoittaahan se sinua rankan kirjoittelun vastapainona.

        Kyllä minä varmaan rauhoitun pikapuoliin. Huomenna menen taas psykiatrille ja toivottavasti hän uusii lääkkeeni.


    • thaimaassa

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      97
      2823
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      104
      2390
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      91
      2170
    4. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      17
      1972
    5. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      42
      1816
    6. 160
      1804
    7. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      45
      1777
    8. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1716
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      132
      1513
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1304
    Aihe