Olen nainen 58 v. ja nythän on tullut pitkään oltua työttömänä ( viimeksi töissä 2010 v) en ole saannut mistään töitä ja kunnan työttömyysluku kertoo paljon, että ei täällä ole töitä.
Nyt ja kun tulee se ensimmäinen haastettelu niin voisinko kysyä tuota TYÖKYKYARVIOINTIA ? Ja maksaako se minulle paljonkin ? ( työmarkkinatukea saan ) On niin, että olen kilpirauhasen vajaatoiminassa koko ikäni ( surkastunut kilppari ) joka on tutkittu ja nyt on terveyskeskuksessa verikokeissa huomattu korkeat kolestroliarvot ? jos tuota kolestrolia ei ota lääkettä vaan hoitaa sen ruokavaliolla "pois" niin ...miten suhtautuu sitten työkyvyttömäksi kun en syö tuota kolestrolilääkettä. Kilpiksessa on pakollinen !
Vai saanko jotakin helpompaa työtä !
Olishan se mulle helpotus, jos on vielä jotakin muuta terveydellistä sairautta.
Epäilen sydämen rytmihäiriötä ?
IKÄÄNTYNYT NAINEN/TYÖ
2
135
Vastaukset
- hjvfbvjfhvjx
Höh, kaikillahan on nykyään korkea kolesteroli, verenpainetta, uniapnea, diabetes, bipolaarinen mieliala, syöpä tai kilpirauhasen toimintahäiriö. Niin minullakin, ja silti olen vielä nyt kuusikymppisenä mukana työelämässä.
- iglfgklfjgklfjgk
Kilpirauhasen vajaatoiminta on mahdollisesti yksi yleisimmistä sairauksista Suomessa. Sitä on vaikeaa edes pitää sairautena, kun on lääkityksellä täysin hallinnassa ja muutenkaan oireisto ei ole sellainen, että estäisi työntekoa työkyvyttömyysmääritelmin.
Kolesterolilla ja työnteolla ei ole mitään tekemistä toistensa kanssa. Tulet saamaan kevyemmän työn mikäli sinut sellaiseen valitaan ja sinulla on koulutus sellaiseen, muutoin saanet samankaltaista työtä, jota olet ennenkin tehnyt, sikäli kuin sinut työhön valitaan.
Kumpikaan mainitsemistasi asioista ei ole sellainen, että se aiheuttaisi minkäälaisia erityistoimia kohdallasi.
Pid huolta itsestäsi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Persujen mukaan rasismi on huumoria
Vaan kun koomikko kutsui Halla-ahoa fasistiksi, niin piti haastaa oikeuteen. Mihin se huumorinitaju yhtäkkiä hävisi? ⠀2616597Rasismia kaikkialla näkevät ovat Suomen tyhmimpiä ihmisiä
ja monillahan kuluu myös mielialalääkkeitä, eli päässä on ongelmia. Mutta he eivät tajua kuinka paljon ja ihan todellis2156171Ei kahta sanaa etteikö Petteri Orpo hyväksy rasismia
Koska jatkaa hallituksessa rasistisen perussuomalaisiksi itseään kutsuvan puolueen kanssa. Se on Petteri Orpon arvomaai385630Mitkäs nuorisoporukat ovat toisia nuoria ryöstelleet (selvää rassismia)
No poliisi kertoo, että maahanmuuttajataustaisia ovat, ja isot porukat sillä yhden suomalaisen uhrin kimpussa on ollut j1444947Pitkän linjan yritysjohtaja: Suomen tapahtumat eivät ole Aasian kärkiuutinen
Viimeaikaista kohua on käytetty sisäpoliittisena lyömäaseena, Thomas Zilliacus sanoo. – Koska asiaa kuitenkin kommentoi263762Hallitus on kaadettava ja Orpon on erottava
Mikään muu hallitus ei ole oman elämäni aikana tuhonnut näin paljon tämän maan taloutta ja työllisyyttä sekä suomen main1843685Lasse Lehtonen vaatii persuja pyytämään anteeksi aasialaisilta
Persut ova romahduttaneet Suomen maakuvan parissa päivässä negatiiviseksi rasismillaan ja se alkaa vaikuttamaan jo Suome1313435HS 12/25 kysely: persut romahti, demarit raketoi
Kyyti on kylmää persuleirissä, saattaa vetää siellä silmätkin viirulleen. Sen sijaan SDP:n puoluetoimistolla voidaan pok333133Rasismi rapauttaa Suomen mainetta ja hallituksen hiljaisuus pahentaa vahinkoa
Finnairin viesti Japanista on pysäyttävä: suomalaisen politiikan rasismikohut heijastuvat suoraan matkustuspäätöksiin ja3192739Töppö-persut ovat todella tyhmiä
sen kertoo tämäkin avaus: "Persujen suosio vain laskee" Töppö-persu vaan unohtaa, että ennen tätä galluppia persujen kan272585