mikä ärsyttää. Aina on jotain kakkua tai pullaa tai leipää tulossa,, itse en tykkää leipoa niin mies sitten pistää pullaa ja torttua tulemaan joka päivä.
Onko kellään muulla tätä onglemaa, mistä hakea apua?
Mies tykkää leipoa
6
211
Vastaukset
- annapilluu
ni ei ehi leipoo:)
- hmmmmmmm
Mikäs siinä niin ärsyttää?
Monet naiset leipovat, eikä miehillä tulis mieleenkään siitä ärsyyntyä. Naiset ovat niin pikkusieluisia. - leipuri77
Vai ärsyttääkö sinua oma saamattomuus.
- Siitävaan
Anna miehen leipoa ja syödä itse pullansa ja kakkunsa, paitsi jos hänen painoindeksinsä on yli 30!!! Tällöin pidä huolta, että kaapissa ei ole leivontaan sopivia tervikkeita.
- eivaanjaksa
Ylläpito poisti minun ap:n kommentin, jossa toivoin miehen leipovan pilluani 24/7.
- KunhanMietiskelen
Tästä aloituksesta taas huomaa, et jollei naisella ole muuta valitettavaa, niin keksitään jotain.
Kato ku mies on AINA paska, teki hän mitä vain.
Vai miten se mieni?
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
T:ltä J-miehelle
Se kaunein jäi välillämme kokematta Sen olisin halunnut kokea. Miten olisit pitänyt mua hyvänä. Sen yhden kerran. Se oli374753Missä meetwursti on keksitty?
Tapasin hiljattain erikoisen rouvan Prisman leikkelehyllyjen välissä pälyilemässä. Kun tulin kohdalle, rouva alkoi raivo522518- 1562371
Finnairin lento myöhästyi PS:n kansanedustajan häiriköinnin vuoksi:
Poliisi poisti koneesta Ensimmäisen kauden kansanedustaja ja everstiluutnantti evp. Tomi Immonen häiriköi Finnairin lenn3661977Miten se pihvi pitää oikeaoppisesti paistaa?
Törmäsin erikoiseen episodiin eräässä ABC-ravintolassa. Pysähdyin kahvikupilliselle ja kohta ravintolan toisesta nurkast301580- 721369
Vakava rikosepäily Seinäjoella
Ilkka ei taaskaan tiedä mitään mutta hesalaiset kertoo: https://www.is.fi/kotimaa/art-2000010959325.html261310- 1031262
- 821178
Oletko jo luovuttanut?
Joko olet luovuttanut kaivatun suhteen ja hyväksynyt, että mitään ei tule?1091174