Eli Luvialta kotoisin oleva Susanne Ruusunen lienee tunnetuin luvialainen? Hänelle oltiin jo pystyttämässä patsastakin Luvialle, mutta kunnanvaltuusto kielsi sen. Toivottavasti patsas saadaan pystytettyä, kun Luvia sulautuu osaksi Eurajokea (luvialaisten typeryyden takia).
Mikä olisi mielestäsi paras paikka Ruususen patsaalle? Itse ehdottaisin, että patsas laitettaisiin sen kiven päälle, joka on Laitakarissa sen ympyrän keskellä jota autoilijat aina kiertävät. Kaljaasi Ihana voisi sitten tuoda turisteja aina Porista ja Raumalta saakka ihailemaan patsasta, jossa Susanne istu sohvalla ja Vanhas-Matti tarjoilee hänelle uuniperunoita alkkareissaan.
Onko Vanhasen ex-sussu tunnetuin luvialainen?
9
287
Vastaukset
- tietääköjoku
olis kiva lähteä reissuun kukahantietää voikohan ranskaan ja pelgiaan mennä onkohan niissä sotatila-vielä päällä
- mukavoo
Olihan se Matin toilailuja mukava seurata, rakkautta ja oikein kirja sen seurauksena. Siihen harva pääsee.
- pohjolanvaaleaviiginki
Eikös se Matin ja Susan patsas seiso siellä Laitakarin kalliolla edelleenkin ? Sama tyyppi vissiin pyrkii presidentiksi seuraavissa pressavaaleissa keskustan listoilta. Jumala meitä Suomalaisia varjelkoon sellaiselta kohtalolta, on tässä muutenkin kestämistä !
- presidentiksi.vaan
vanhasen isä kertoi ihmisten Älykkyydesta minun mielestä oikein.
- Tuo.noi
Mut tuo noi kyl siihe vois tehd minust patsaan,vois siihe tuo noi ni manyki mahtu,mut tuo ni ei sit muit.
- prinsessasusa
Eikö Susan ole Porista kotoisin muutti Luvialle noin vuonna 74 Luvialle.
- Kiiviki
Koskaan en ymmärrä tuota kehää kivellä enkä stllä. Käsittämätöntä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hengenvaaralliset kiihdytysajot päättyivät karmealla tavalla, kilpailija kuoli
Onnettomuudesta on aloitettu selvitys. Tapahtuma keskeytettiin onnettomuuteen. Tapahtumaa tutkitaan paikan päällä yhtei1836622- 1511841
- 1131608
- 511330
Suureksi onneksesi on myönnettävä
Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️481059Möykkähulluus vaati kuolonuhrin
Nuori elämä menettiin täysin turhaan tällä järjettömyydellä! Toivottavasti näitä ei enää koskaan nähdä Kauhavalla! 😢41991Älä mies pidä mua pettäjänä
En petä ketään. Älä mies ajattele niin. Anteeksi että ihastuin suhun varattuna. Pettänyt en ole koskaan ketään vaikka hu98952Reeniähororeeniä
Helvetillisen vaikeaa työskennellä hoitajana,kun ei kestä silmissään yhtään läskiä. Saati hoitaa sellaista. Mitä tehdä?5889Tarvitsemme lisää maahanmuuttoa.
Väestö eläköityy, eli tarvitsemme lisää tekeviä käsiä ja veronmaksajia. Ainut ratkaisu löytyy maahanmuutosta. Nimenomaan248881- 41849