Onko Vanhasen ex-sussu tunnetuin luvialainen?

afwrwerwrwerwe

Eli Luvialta kotoisin oleva Susanne Ruusunen lienee tunnetuin luvialainen? Hänelle oltiin jo pystyttämässä patsastakin Luvialle, mutta kunnanvaltuusto kielsi sen. Toivottavasti patsas saadaan pystytettyä, kun Luvia sulautuu osaksi Eurajokea (luvialaisten typeryyden takia).

Mikä olisi mielestäsi paras paikka Ruususen patsaalle? Itse ehdottaisin, että patsas laitettaisiin sen kiven päälle, joka on Laitakarissa sen ympyrän keskellä jota autoilijat aina kiertävät. Kaljaasi Ihana voisi sitten tuoda turisteja aina Porista ja Raumalta saakka ihailemaan patsasta, jossa Susanne istu sohvalla ja Vanhas-Matti tarjoilee hänelle uuniperunoita alkkareissaan.

9

287

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tietääköjoku

olis kiva lähteä reissuun kukahantietää voikohan ranskaan ja pelgiaan mennä onkohan niissä sotatila-vielä päällä

• Olen asunut Ranskassa 2001, viime syksynä myös ajelin autolla siellä, rauhaisaa oli.

• mukavoo

Olihan se Matin toilailuja mukava seurata, rakkautta ja oikein kirja sen seurauksena. Siihen harva pääsee.

• pohjolanvaaleaviiginki

Eikös se Matin ja Susan patsas seiso siellä Laitakarin kalliolla edelleenkin ? Sama tyyppi vissiin pyrkii presidentiksi seuraavissa pressavaaleissa keskustan listoilta. Jumala meitä Suomalaisia varjelkoon sellaiselta kohtalolta, on tässä muutenkin kestämistä !

• presidentiksi.vaan

vanhasen isä kertoi ihmisten Älykkyydesta minun mielestä oikein.

• Tuo.noi

Mut tuo noi kyl siihe vois tehd minust patsaan,vois siihe tuo noi ni manyki mahtu,mut tuo ni ei sit muit.

• prinsessasusa

Eikö Susan ole Porista kotoisin muutti Luvialle noin vuonna 74 Luvialle.

• Kiiviki

Koskaan en ymmärrä tuota kehää kivellä enkä stllä. Käsittämätöntä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Hengenvaaralliset kiihdytysajot päättyivät karmealla tavalla, kilpailija kuoli

Onnettomuudesta on aloitettu selvitys. Tapahtuma keskeytettiin onnettomuuteen. Tapahtumaa tutkitaan paikan päällä yhtei
      Kauhava
      183
      6622
    2. Ootko rakastunut?

Kerro pois nyt
      Ikävä
      151
      1841
    3. Onhan sulla nainen parempi mieli

Nyt? Ainakin toivon niin.
      Ikävä
      113
      1608
    4. Ujosteletko tosissaan vai mitä oikeen

Himmailet???? Mitä pelkäät?????
      Ikävä
      51
      1330
    5. Suureksi onneksesi on myönnettävä

Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️
      Ikävä
      48
      1059
    6. Möykkähulluus vaati kuolonuhrin

Nuori elämä menettiin täysin turhaan tällä järjettömyydellä! Toivottavasti näitä ei enää koskaan nähdä Kauhavalla! 😢
      Kauhava
      41
      991
    7. Älä mies pidä mua pettäjänä

En petä ketään. Älä mies ajattele niin. Anteeksi että ihastuin suhun varattuna. Pettänyt en ole koskaan ketään vaikka hu
      Ikävä
      98
      952
    8. Reeniähororeeniä

Helvetillisen vaikeaa työskennellä hoitajana,kun ei kestä silmissään yhtään läskiä. Saati hoitaa sellaista. Mitä tehdä?
      Kouvola
      5
      889
    9. Tarvitsemme lisää maahanmuuttoa.

Väestö eläköityy, eli tarvitsemme lisää tekeviä käsiä ja veronmaksajia. Ainut ratkaisu löytyy maahanmuutosta. Nimenomaan
      Maailman menoa
      248
      881
    10. Kävit nainen näemmä mun

Facessa katsomassa....
      Ikävä
      41
      849
    Aihe