Tässä sunnuntaina kuuntelen radiota. Ja pääministerin haastattelutuntia. On aivan ihmeellistä, että pääministeri koko ajan puhuu työllisyystilanteen parantamisesta. Eihän se puhumalla parane. Tarttis tehdä jotain. Moni tietämäni ihminen sanoo, että on mukavaa vaan olla kotona. Sitä minäkin haluaisin. Oon vaan niin yksinkertainen, etten kertakaikkiaan pärjää laskuineni, jos jään kotiin. Kertokaa nyt ihmeessä, mistä voi hakea rahaa laskuihin. Minäkin vanha ihminen haluaisin vaan olla kotona,
Pääministerin haastattelutunti
6
70
Vastaukset
- taunopatauno
Mä olen nyt ollu vuoden kotona. Puoltoista tonnia tulee käteen joka kuukausi, ei velkoja. Nyt tuli vielä reilun viidentonnin veronpalautukset marraskuulle. No hätä.
- väsynytkö
Ihanaa. oot onnen tane. Ikääsi en tiedä. Ehkä saat eläkettä. Minä vajaa 60v. Vakituisessa työssä. Jota ei enää näin vuosin jaksais millään. Pientä rempaa, eli kipuja. Pitkiä työpäiviä, seisomatyö, paljon kävelyä. Ihana koti, jossa viihtyisin. Millä ilveellä voisin jäädä nauttimaan elämästä. 14v asti olen töissä ollut, joista 8vkoa, työttömyystaulukkoa täytellyt, joskus 80-luvulla. Nuorena pakkolomalla hetken. Oot ihana taunopatauno, eli tane. Onnittelut sinulle.
- Matuttaa
Meittiä Sikatilallisia syyllistetään turhaan tukiaisista, Matutut ei syö
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.62473- 1161658
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill361396Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1621236- 1431199
- 521135
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1081095- 571081
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.1161076Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.46959