Tässä sunnuntaina kuuntelen radiota. Ja pääministerin haastattelutuntia. On aivan ihmeellistä, että pääministeri koko ajan puhuu työllisyystilanteen parantamisesta. Eihän se puhumalla parane. Tarttis tehdä jotain. Moni tietämäni ihminen sanoo, että on mukavaa vaan olla kotona. Sitä minäkin haluaisin. Oon vaan niin yksinkertainen, etten kertakaikkiaan pärjää laskuineni, jos jään kotiin. Kertokaa nyt ihmeessä, mistä voi hakea rahaa laskuihin. Minäkin vanha ihminen haluaisin vaan olla kotona,
Pääministerin haastattelutunti
6
91
Vastaukset
- taunopatauno
Mä olen nyt ollu vuoden kotona. Puoltoista tonnia tulee käteen joka kuukausi, ei velkoja. Nyt tuli vielä reilun viidentonnin veronpalautukset marraskuulle. No hätä.
- väsynytkö
Ihanaa. oot onnen tane. Ikääsi en tiedä. Ehkä saat eläkettä. Minä vajaa 60v. Vakituisessa työssä. Jota ei enää näin vuosin jaksais millään. Pientä rempaa, eli kipuja. Pitkiä työpäiviä, seisomatyö, paljon kävelyä. Ihana koti, jossa viihtyisin. Millä ilveellä voisin jäädä nauttimaan elämästä. 14v asti olen töissä ollut, joista 8vkoa, työttömyystaulukkoa täytellyt, joskus 80-luvulla. Nuorena pakkolomalla hetken. Oot ihana taunopatauno, eli tane. Onnittelut sinulle.
- Matuttaa
Meittiä Sikatilallisia syyllistetään turhaan tukiaisista, Matutut ei syö
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.683208Kesä, kesä!
Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k91851- 1111740
Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.
Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes2241259- 1291048
- 99992
- 60944
Miksi nuori ottaa hatkat? Rajut seuraukset: seksuaalinen hyväksikäyttö, väkivalta, huumeet...
Lastensuojelu on kriisissä ja nuorten ongelmat kasvussa Suomessa. Hatkaaminen tarkoittaa nuoren luvatta poistumista omil67926Shokki! Suuri seikkailu -kisassa todellinen jättiyllätys - Tämä muutos järkyttää varmasti monia!
No nyt on kyllä aikamoinen ylläri, peli todellakin kovenee…! Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde/shokki-suuri-seik6875- 84869