Tässä sunnuntaina kuuntelen radiota. Ja pääministerin haastattelutuntia. On aivan ihmeellistä, että pääministeri koko ajan puhuu työllisyystilanteen parantamisesta. Eihän se puhumalla parane. Tarttis tehdä jotain. Moni tietämäni ihminen sanoo, että on mukavaa vaan olla kotona. Sitä minäkin haluaisin. Oon vaan niin yksinkertainen, etten kertakaikkiaan pärjää laskuineni, jos jään kotiin. Kertokaa nyt ihmeessä, mistä voi hakea rahaa laskuihin. Minäkin vanha ihminen haluaisin vaan olla kotona,
Pääministerin haastattelutunti
6
128
Vastaukset
- taunopatauno
Mä olen nyt ollu vuoden kotona. Puoltoista tonnia tulee käteen joka kuukausi, ei velkoja. Nyt tuli vielä reilun viidentonnin veronpalautukset marraskuulle. No hätä.
- väsynytkö
Ihanaa. oot onnen tane. Ikääsi en tiedä. Ehkä saat eläkettä. Minä vajaa 60v. Vakituisessa työssä. Jota ei enää näin vuosin jaksais millään. Pientä rempaa, eli kipuja. Pitkiä työpäiviä, seisomatyö, paljon kävelyä. Ihana koti, jossa viihtyisin. Millä ilveellä voisin jäädä nauttimaan elämästä. 14v asti olen töissä ollut, joista 8vkoa, työttömyystaulukkoa täytellyt, joskus 80-luvulla. Nuorena pakkolomalla hetken. Oot ihana taunopatauno, eli tane. Onnittelut sinulle.
- Matuttaa
Meittiä Sikatilallisia syyllistetään turhaan tukiaisista, Matutut ei syö
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 484056
Joensuun kaupunki levittelee tonttitietoja Keskisuomalaiselle
Sähköposteja ja tonttitietoja levitellään mm. Pasi Koivumaalle131940Oletko nainen alkanut kammoamaan minua
Sinua ei näy eikä kuulu, ja ilmeisesti kiertelet tilanteita. Oletko huomannut, että olet vieläkin ajatuksissani luvattom631385Saako 60 v vielä töitä? Arto Nyberg puhuu suoraan elämästä ilman töitä
Arto Nyberg täyttää tänään 60 v. Onnea! Nyberg totuttiin näkemään suoran haastatteluohjelman kapteenina vuodesta toise951316Toivoisitko Rakas vielä?
Haluaisitko vielä? Uskoisin osaavani näyttää sinulle, kuinka ainutlaatuinen nainen olet.681215Tiesitkö tätä ex-miehistä? Noriko Salo jysäytti yllätyspaljastuksen
Noriko Salo ja ex-F1 kuski Mika Salo olivat naimisissa v. 1999-2022. Kirsi Salon ex-mies puolestaan on muusikko Sammy A51111- 47971
Ihan pieni näkeminen vaan
👋 ja minä olisin valmis jo vaikka mihin sun kanssa. Nämä on näitä.. 🤫🫣😘💥28959Keskustelua kasteesta
You tubessa kaksi pappia keskustelivat kasteesta ja kritisoivat raamatullista uskovien kastetta. Toinen heistä yritti334940En haluaisi kaiken kuihtuvan pois
ilman, että olemme voineet jutella rauhassa kasvotusten... Mutta mistä ihmeestä löydän sinut?40927