Kävivät tuikkaan yhden talon tallin tulille, rikkovat autoja ym. olisko 4 kollia yks heistää ajaa mustalla jopolla missä iso ohjaustanko. Jos joku tunnistaa, niin ilmottakaa poliisille.
Ketä ovat nämä riminaalit koulunmäessä
26
996
Vastaukset
- EiHajuu
En kyllä tiedä.
- oliskotietoo
Mikä on riminaali? Tiedän kyllä, mikä on kriminaali!
- muutajoomilles
Voi vittu näitä vähä älysiä äitee poikia.
- nähtyon
muutajoomilles kirjoitti:
Voi vittu näitä vähä älysiä äitee poikia.
Itseäsikö tarkoitat? Helvetin vähä-älyinen peräkamarin poika. Et osaa raukka edes kirjoittaa. Apina sinä olet!
- VORTTUUNA
turpaan vaan!
- Seepiaseepra
Vähän vaikea muistaa kyseistä pyöräilijää, koska Koulunmäessä on KOULU! Ja moni koululainen poika kulkee Jopolla. Jopa mustalla. Jos itse teossa saan kiinni, ilmoitan sitten.
- Leipäpoika
Oliko pyörä tarkalleen jopo merkkinen
- pölöpölö77
Nämä ovat luultavasti näitä kurittoman kasvatuksen ensimmäisiä hedelmiä kun fyysinen kuritus kielletty ja koulussa niinkuin kotonakaan ei saa edes korottaa ääntään ettei lapsi vaan järkyty mutta nyt se asia alkaa kantaa hedelmää joten näin ollen pitäisikö sitä lakia "vähän" sorvata??
- rössöpotaattis
näitä ei voi lähettää edes pois pahanteosta
- aöjo
Aloitus taitaa olla provo. Varmasti koko jämsänkoski olis muuten kuullut näistä "riminaaleista". Tai sitten aloittaja on nähnyt pahaa unta.
- jäättekiinniviellä
Ei ollu. ja ei ensinmäinen kerta kun siellä hilluvat. Olisko puistolasta ja kulkevat ohi siitä. Siinä mäessä asuu iäkästä porukkaa miettisivät sitä.
- kaikenkaikkiaan
jäättekiinniviellä kirjoitti:
Ei ollu. ja ei ensinmäinen kerta kun siellä hilluvat. Olisko puistolasta ja kulkevat ohi siitä. Siinä mäessä asuu iäkästä porukkaa miettisivät sitä.
Mitä vitun miettimistä siinä on?
- Pesismaila
seurantaan!
- jaaettäniitäeisaakiinni
Taas se porukka herännyt, pyöräkin vaihtunut mopoon.
- JamppaNx
Taas Leski Nen ja Vilja Nen :)
- Jose666
Haistappa vittu minä oon leskine enkä ole tehny mitään
- Wunderb
Jose666 kirjoitti:
Haistappa vittu minä oon leskine enkä ole tehny mitään
Etkö tosiaan??
- abc123Mii
Ja vihreätakkinen ruskeasilmäinen pikkupoika huutelee törkeyksiä ohikulkijoille. Hupussa karva. Vanhemmat voisi opettaa vähän tapoja.
- Ikävää_mutta_totta
Eiköhän nuo tavat ole jo kotoa opittu, joten homma on hoidossa.
- Suomilippu
Luistelukopilla tais sama poika huutaa vanhalle papalle rumasti yksi talvinen aamu. Partsilta näin ja kuulin :( Koulussa oli välitunti silloin.
- hehheheheheh
Taitaapi olla ettei vanhemmat opeta tapoja.
- Kypsääkauraa
JO SE on kumma, kun nämä pahantekijät tiedetään, mutta ei vaan saada kuriin. Poliisilla on nimet tiedossa...Kauppiaat tietää..., mutta sama meno jatkuu...
- hehehehhhh
Niin se taitaa olla, että "ei omena puusta kauas putoa".
- Jormalainenkai
Hei, se kasvatushan on nykyään koulujen ja päivähoitopaikkojen tehtävä.. ei kukaan enään kotona kasvata..
- ädjöö
:) näin
- ädjöö
Puistolassa on kovasti ilkivaltaa. Jatkuuko sama koulumäessä?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taas syytöntä illlllkkaa rangaistiin
Niin se vain paha saa palkkansa ja rääsyämiselle ja räkimiselle laskettiin hinta. Ottaisi nyt tuo onneton lusikan kauni821329Kadun transhoitoja - Suomalainen dokkari kertoo yhden ihmisen tarinan: "Miks oon ikinä..."
Mielenkiintoinen dokkari tv:ssä. Sametti poistatti rintansa, kohtunsa ja munasarjansa ja eli vuosia miehenä. Pitkään pä651115Vähemmän metsien hakkuita, enemmän sähköautoja
Siinä ilmastopaneelin neuvot tiivistettynä kuinka Suomi saavuttaa ilmastotavoitteensa. https://yle.fi/a/74-20155596 "S2021108Asunnottomuus lisääntyy
Petteri Orpon hallituksen leikkaukset ihmisoikeusjärjestö Amnestyn syynissä. Jokaisella on oikeus omaan kotiin. Jopa työ1631033Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais121019Sulle on tullut
Viesti mesessä, tietääkseni. Olis ihan kiva saada vastauskin sulta, kaunis nainen😊 Mieheltä103973Minä pyydän,
jos yhtään minua haluat, näytä se jotenkin. Kosketa tai sano jotain joka rikkoo rajoja. Ota vaikka olematon roska hiuksi68886Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍121813- 77745
Ihmeelliseltä pikkunaiselta....
Jatkakaa vaikka tässä jos on jotain mitä joku haluaa että mä näen... En jaksa, eikä mua kiinnosta sitä jätti ketjua t121744