Kiinnostunutko?

Olenpulassa

Ravut ovat niin vaikei tulkita välillä.. Sanokaa onko kiinnostunut rapu sellainen että välillä on aktiivinen pitämään yhteyttä ja puhuu ihanasti. Sitten taas voi mennä kuoreensa vaikka kuukaudeksi. Tapailimme/säädimme tiiviisti talvella, kesää kohti kuitenkin rapu meni kuoreensa ja näimme paljon vähemmän. Aina tavatessamme harrastamme seksiä ja rapu on mitä ihanin. Hän kertoo minulle huoliaan ja puhuu paljon perheestään ja ystävistään jne.. kuuntelee myös minua ja kyselee. Viesteillä vaikuttaa välillä omistushaluiselta vaikka olisikin todella viileä.

Eli onko kiinnostunut rapu tälläinen ja olisikohan mahdollista että talvea kohti taas juttumme syvenee?

8

172

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Olenpulassa

      Vaikeita*

    • Olenpulassa

      Antakaa nyt edes omia kokemuksianne ravuista tuossa asiassa :(

    • Tähtikartta

      Hei. Rapunainen on kuoreensa vetäytyvä, viileä, pitkävihainen loukattuna.
      Mutta rapunainen on myös kaikkea seuraavaa. Koti, perhekeskeinen ihminen, älykäs, tunteellinen. Tekee päätökset tunteella ei järjellä niinkään. Hyvä kokki, hyvä ystävä ja kumppanina uskollinen, lakia noudattava, lapsi ja eläinrakas.

    • Itse Rapumiehenä minuun pätee tämä aika hyvin: http://anna.fi/horoskoopit/horoskooppimerkit/millaisen-naisen-rapumies-haluaa Itse haluaisin aloittaa seurustelun kaveripohjalta, mennä hyvin varovasti eteenpäin. Minulla on usein suhteen aloittaminen kaatunut siihen kun nainen on viikon päästä kysynyt että mikä on meidän tilanne? Itse omaan suuren ja pehmeän sydämen jonka olen vuosien kokemuksen perusteella suojannut hyvin kovalla kuorella. En päästä ketään sydämeeni heti, vaan katselen tilannetta ja siihen suhteet yleensä ovat päättyneet. Kun minua alkaa ahdistamaan, vetäydyn kuoreeni mököttämään, piiloon pahalta maailmalta.

      Tämä lainaus: "Rapumies on arka lähestymään naisia. Hän pelkää torjuntaa ja jättää mieluummin kysymättä naista ulos kuin epäonnistuu. Hyvä keskustelunavaus on kysyä rapumieheltä jotain, mihin hänen on helppo vastata. Kun rapumies saa suunsa auki, voi hänen kiintymyksensä saavuttaa keskustelemalla." pitää itselläni todella hyvin paikkansa. Jos joku kaunis ja aivan mahtava nainen olisi kiinnostunut minusta niin saattaa olla että voisin jopa torjua hänet, koska en ehkä omaa huonoa itsetuntoa, vaan omaan realistisen itsetunnon. En pidä itseäni niin erikoisena että hän olisi muka ihan oikeasti kiinnostunut minusta vaan luulen että hän haaskaisi turhaan aikaansa minuun sillä parempiakin miehiä on olemassa..

      • Varovainenrapunainen

        Osui kyllä hyvin myös minuun tämä Rapunainen olen


    • Olen tietyllä tavalla kateellinen ihmisille jotka päivän tai kahden tuntemisen jälkeen alkavat seurustelemaan ja viikon päästä asuvat jo saman katon alla. Itse en siihen pystyisi mitenkään.. Minun pitää oppia tuntemaan toinen ihminen mutta kaikista eniten minun pitää saada rakentaa syvä luottamus toiseen ihmiseen ennen kuin pystyn avaamaan sydämeni.

      Olen kerran elämässäni ollut rakastunut, ja sitä voi sanoa ihan oikeaksi rakastumiseksi. Olimme yhden naisen kanssa kavereita 5-6 vuotta eikä siinä juurikaan suurta kipinöintiä ollut, mutta hänestä tuli sydänystäväni ja minä viihdyin hänen seurassaan. Keskustelimme paljon ja tarina aina jatkui luontevasti siitä mihin edellisellä kerralla jäi. Sitten kerran olimme kahdestaan muutaman päivän mökillä ja silloin kuoreni aukesi ja sydän pääsi valloilleen. Sitä tunnetta ei pidätellyt mikään ja ne olivat elämäni parhaat päivät. Tiemme erosivat kun työt alkoivat ja kaipasin häntä. Kerroin hänelle tunteeni, hän kertoi myös, negatiiviset tunteensa. Se loppui sitten siihen, en pystynyt enään olemaan edes hänen kaverinsa.. Silloin sattui ihan oikeasti kun syvälle sisimpään on päästänyt toisen ihmisen ja tulee vastapalloon.. Silloin katosin vuodeksi nuolemaan haavojani. Toisilla kun tämä nuoleminen onnistuu päivässä tai sitten viikon päästä on uusi suhde.

    • Niiv

      Venuksen sijainti kertoo enemmän rakkaudesta kuin aurinkomerkki. Se selviää tekemällä syntymäkartan.

    • Anonyymi

      In my mind ❤🐈
      Tv:🦉

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      23
      1665
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      19
      1525
    3. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      69
      1434
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      45
      1401
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      50
      1323
    6. Pelastakaa Lapset: Netti ei ole turvallinen paikka lapsille - Erätauko-tilaisuus to 25.4.2024

      Netti ei ole turvallinen paikka lapsille, mutta mitä asialle voi vanhempana tehdä? Torstaina 25.4.2024 keskustellaan ne
      Suomi24 Blogi ★
      15
      1268
    7. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      9
      1147
    8. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      65
      1130
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1114
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      7
      1105
    Aihe