Eli, lapseni on pistänyt vuokra asuntomme yhden tapettiseinän uuteen uskoon. Tottakai korjaan aiheutuneet vahingot, mutta mietinkin että jos en löydä seinään samanlaista tapettia, niin pitääkö minun silloin vaihtaa tapetti myös ehjään tapetoituun seinään, jotta tapetti kaikissa seinissä olisi samanlainen?? Vai riittääkö, tapetista riippumatta, että korjaan vain vahingoittuneen seinän??
Pitääkö vaihtaa tapetti myös ehjään seinään??
7
104
Vastaukset
- UusAvuttomuutta
Täällä on vaikeata tietää. mitä mieltä vuokranantajasi on asiasta.
Joten puhelin käteen, ja soitto vuokranantajalle, ja kysy häneltä. - annaolla
Anna asian olla, älä tee mitään. Jos joskus muutat, ole täysin tietämätön asiasta jos vuokranantaja narisee siitä tapetista. Eihän se sinun kämppä ole.
- niitä-hörhöjä
Miten meinasit saada vakuuden pois, olet niitä joille ei asuntoa pitäisi kenenkään vuokrata.
- NickNailer
Remontointi vaatii vuokraajalta luvan.
Voi hyvin olla, että vuokraisäntä ei hyväksy itse tehtyä remonttia, vaan vaatii työtä teetettäväksi asianmukaisesti alan yrityksellä.
Se on sitten noin 60 €uroa per tunti tarvikkeet. - eireminttia
Juuri näin. Siksi kannattaakin jättää vakuus sisälle. Halvemmaksi tulee kuin remontin maksaminen.
- uusikokonaanse
Niin, kun joku ajaa punaisen autosi kylkeen ja korjaamo sanoo että on vain vihreää maalia.... Olisiko mielestäsi ok että osa autostasi maalataan vihreällä? Juttele vuokranantajan kanssa ja saanet järkevän lopputuloksen. AIna kun jonkun kissa on repinyt tapettejani on sovittu että jos ei samaa löydy niin etsimme järkevän ja edullisen tapetin jolla vuokralainen ( jos osaa ) saa tapetoida tai valintansa mukaan ottaa tapettifirman....
- neutraalia
Yleinen käytäntö on että asukas tapetoi vuokra-asunnon itse, jos osaa sen tehdä.
Tässä tapauksessa laittaisin jonkin nätin neutraalin tapetin sotkettuun seinään.( sellainen joka sopii sotkemattomien tapettien kanssa.)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.62463- 1161648
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill361386Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1601223- 1291165
- 521125
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1051064- 571061
Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.46939Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.109904