Mozilla-laajennus Voikko-oikoluvun käyttöön.
https://github.com/voikko/mozvoikko/wiki
Suomen kielen oikolukusanasto - Finnish spellchecker v2.1.0
https://addons.mozilla.org/fi/firefox/addon/finnish-spellchecker/
Toimiiko tuo Firefoxiin ja Thunderbirdiin saatava Voikko Finnish spellchecker v2.1.0 -lisäosa onlinena eli verkon kautta, vai asentako se oikolukusanaston koneelle? Jos asentaa koneelle, niin mistä kansiosta tuo Voikon oikolukusanasto löytyy?
Firefoxiin oikoluku - Voikko Finnish spellchecker
4
121
Vastaukset
- tiedäsit
Eikö tuonne C:\Users\tilisi\AppData\Roaming\Mozilla\Firefox\Profiles\profiilisi\extensions\[email protected]\dictionaries . Tuossa esim. engl. oikoluku.
Tuo Finnish spellchecker v2.1.0 kyllä ainakin minulla on käyttökelvoton, kaataa 64bit *foxit saman tien.
Ratkaisu olisi poikaa?- cvvvnvnvn
Kyllä se toimii, asenna uudestaan. Hieno että Firefoxiin saatiin suomen oikoluku.
- xzvzxdzxv
"Eikö tuonne C:\Users\tilisi\AppData\Roaming\Mozilla\Firefox\Profiles\profiilisi\extensions\[email protected]\dictionaries . Tuossa esim. engl. oikoluku".
Ei itsellä ainakaan tuota [email protected] kansiota löydy.
- tiedäsit
Esimerkkinä oli polku englannin oikolukuun. Toki se pitää asentaa ensin.
@ cvvvnvnvn, mikä versio selaimesta? Käytitkö jotain kikkaa? Mikä versio Spellcheckeristä?
Olen useamman kerran koettanut ja ainakin jokainen 64bit *fox kaatuu heti kun menet mihin tahansa tekstikenttään (v2.10).
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hengenvaaralliset kiihdytysajot päättyivät karmealla tavalla, kilpailija kuoli
Onnettomuudesta on aloitettu selvitys. Tapahtuma keskeytettiin onnettomuuteen. Tapahtumaa tutkitaan paikan päällä yhtei1986938- 1592046
- 1131688
- 511390
Suureksi onneksesi on myönnettävä
Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️551248Möykkähulluus vaati kuolonuhrin
Nuori elämä menettiin täysin turhaan tällä järjettömyydellä! Toivottavasti näitä ei enää koskaan nähdä Kauhavalla! 😢501108Älä mies pidä mua pettäjänä
En petä ketään. Älä mies ajattele niin. Anteeksi että ihastuin suhun varattuna. Pettänyt en ole koskaan ketään vaikka hu1001074Reeniähororeeniä
Helvetillisen vaikeaa työskennellä hoitajana,kun ei kestä silmissään yhtään läskiä. Saati hoitaa sellaista. Mitä tehdä?71006Tarvitsemme lisää maahanmuuttoa.
Väestö eläköityy, eli tarvitsemme lisää tekeviä käsiä ja veronmaksajia. Ainut ratkaisu löytyy maahanmuutosta. Nimenomaan253961- 41939