Vielä heteroliitossa, mutta rakastunut naiseen?

Nassukka76

Onko muita vanhempia naisia, jotka vielä heteroliitoissa tai jo eronneetkin/uuden onnen löytäneet? Olisi mukava jutella.
Itse edelleen heteroliitossa, mutta elämässä takana niin nais- kuin miessuhteita. Lapset tehtynä, mutta ei vaan erottu, vaikka mikään muu ei enää yhdistä. Vähän elämä hakusessa, ikääkin jo 40, rakastuin ystävättäreeni, joka myös minuun, mutta loppujen lopuksi hänestä ei taida olla tulevaisuudessakaan naissuhteeseen.
Olisi kiva jutella elämästä ja kokemuksista muuallakin kuin tällä palstalla.

Mailia voisi laittaa: [email protected]

7

129

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • oonaolematon

      Olen heteroliitossa, mutta en ole tyytyväinen tilanteeseen. Ennen nykyistä suhdetta minulla oli säätöä naisen kanssa, mutta persoonallisuuserojen takia homma oli alunperinkin tuhoontuomittu. Mietin kuitenkin viikottain, että mitä jos olisin valinut toisin.

      • Tähden

        Käyn läpi juuri samanlaisia asioita! Tsemppiä ja voimia sinulle 👍🏽


    • Mantelituuma
    • Ninni1976

      Nassukka76.
      Olen samaa vm, ja juuri eroamassa pitkästä avioliitosta (hetero). Pieniä lapsiakin meillä on.
      Mutta rakastuin isosti naiseen ja jotenkin ne kaikki vuosien varrella olleet ajatukset loksahti kohdilleen. En vain ollut tajunnut. Nyt olo on kuin uudestaan syntynyt, vaikka äärimmäisen surullista tämä on kun perhe menee rikki. Tuleva ex-mieheni on oikeasti todella hyvä aviomies ja isä lapsille.
      Huomaan vaan nyt, että en rakasta häntä kuten aviovaimon kuuluu. Platonisesti kyllä, erittäin paljon.
      Todella ristiriitaisia ajatuksia pää täynnä, mutta sydämessäni tiedän olevani oikealla polulla. Olisi kiva vaihtaa ajatuksia vastaavassa tilanteessa olevan kanssa! Kirjoitan sinulle s-postiin viikonlopun aikana. :)

      • Samassajamassa

        Ninni1976, haluaisitko antaa yhteystietosi... Olisi mukava vaihtaa ajatuksia!


      • Samassa tilanteessa ollaan! Tunne on erittäin vapauttava, mutta samalla todella raastava! Silti koen vahvasti että olen löytänyt vihdoinkin oman itseni ja siinä on paljon yhdelle elämälle, kaikkea hyvää ja voimia


      • Ninni1976
        Samassajamassa kirjoitti:

        Ninni1976, haluaisitko antaa yhteystietosi... Olisi mukava vaihtaa ajatuksia!

        Samassajamassa; mielelläni :)
        Eli kirjoittele: [email protected]


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      54
      4266
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      14
      2199
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      25
      1704
    4. Tähdet, tähdet -tippuja Kake Randelin tilittää avoimena: "Tämä on viihdyttämistä, eikä sitä..."

      ISO kiitos Kake lauluistasi!Nyt ei vaan studioyleisö lämmennyt. Olet legenda! Lue Kake Randelinin mietteet: https://w
      Tv-sarjat
      19
      1497
    5. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1458
    6. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      23
      1390
    7. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1268
    8. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      8
      1184
    9. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      13
      1116
    10. 22
      1076
    Aihe