Mikäköhän on kontiolahden kuntosalitarjonta nykyään. Netistä löyty vaan koulujen salit sekä joku kellarisali..mikähän se mahtaa olla?
Onko varuskunta-alueella salia tai onko ylipäätään missään muita kun kunnan salit?
Minkälaisia kokemuksia koulujen saleista teilä on? Aika arvokkaita ovat,liekkö sit hintansa väärtejä?
Kunnan salit
7
97
Vastaukset
- jokunen121
Lehmon,mönnin,jakokosken ja kylmäojan kouluilta sekä Kontiolahden liikuntahallilta löytyy salit, itse olen ainakin tykännyt löytyy kaikki tarvittava.
- eiolehääviä
Noin juuri sanoo henkilö muille, joka ei ole nähnyt missä minnään muualla.
Kun niitä laitteita tulisi olla ja monen moisia,lisäksi vanhanaiseksi luokitellaan hyvin helposti useimmissa salissa olevat laitteet,kouluilla ei ole useinmitenkään kovinkaan kaksisia laitteita,että sikäli jos olet kehonrakentaja tai voimailija tai fitnesläinen niin unohda nuo samantien ja ajele sieltä perukoilta joensuuhun asti,sielä alkaa vasta olemaan laiteita ja mahdollisuus oikeaan todelliseen treenaamiseen.
Toki jos on vain tavallinen hyyppä niin riittää ne muutama laite ja painot ,se että tilat on usein miten sitten varsin ahtaita joten saattaa vaikuttaa mielekkyyteen. - Paikallinen
Ok. eli ilmeisesti siis joutuu joensuuhun punttihommille..heh kävinkin tossa kirkonkylän salilla,ei ollu oikeen kuvallista mave paikkaa tai voimahäkistä puhumattakaan. Muutenki jäi vähä sellanen fiilis että jos siinä nyt sattuu sen reilu 150kg käsistä mavessa puottamaan niin saa se vaksi paskahalvauksen :D..
Mikä se kellari oikeen on voiko siellä ryskää vähä isompien rautojen kaa? - ykäjolkkuma20
Ne on pirun painavia rautoja nuo Kontiolahden saliraudat. Kannattaa käydä kaupungissa. Siellä on hienoja ja kevyesti liikuteltavaa metallia.
- Juskus88
Mate in Taiwan
- Jeippis
Onko tuolla salilla joku joka osaa ohjata ensikertalaista ja ehkä osata tehdä jonkun ohjelman jota noudattaa?
Ja onko tuolla vaan jotain painonnostajia jotka huutaa koko ajan? - Salilainen
Kunnan oma liikunnanohjaaja. Yhteys häneen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1455989
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k253686Eelin, 20, itsemurhakirje - Suomalaisen terveydenhuollon virhe maksoi nuoren elämän
Yksikin mielenterveysongelmien takia menetetty nuori on liikaa. Masennusta sairastava Eeli Syrjälä, 20, ehti asua ensi1282891- 472548
- 372351
Hajoaako persut kuten 2017?
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011217813.html Tämä on totisinta totta. Persut on murroksessa. Osa jättää puolueen2691914Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä251905Kamala uutinen: Henkilö kuoli Tokmannin pihaan Kankaanpäässä- Jäi trukin alle
IL 9.5.2025 Ihminen kuoli Kankaanpään Tokmannin edustalla perjantaina aamupäivästä. Poliisin mukaan henkilö oli jäänyt511848- 331620
- 281580