Kihlakunnansyyttäjänä Posti on ollut oikeudenkäynnin aikana hämmästynyt muun muassa vastaajien asianajajan Juha Regelinin tekemästä neljästä, asianomistajaa ja kolmea syyttäjän nimeämää todistajaa koskevista tutkintapyynnöistä. Tutkintapyynnöt liittyvät esitutkinnassa annettuihin lausuntoihin.
– Hän epäilee, että todistajat ovat puhuneet perättömiä esitutkinnassa. Ihmiset ovat kertoneet oman näkemyksensä asiasta. Eihän tämä sillä tavalla voi mennä, että joka kerta, kun joku todistaja kertoo toisella tavalla kuin toinen, niin aina nostettaisiin juttu ja puheita väitettäisiin valheiksi. Meillä on vapaa todisteiden harkinta. Tuomioistuin sitten päättelee ja tekee harkintansa.
Oikeudessa on kuultu kuutta syyttäjän ja kahdeksaa vastaajapuolen todistajaa.
___
Että sillä lailla.
Ja ulkoilupäällikkö se vain jatkaa duunissaan ja ei kai sen alainenkaan eli aluepomo ole kenkää saanut!
Kun huomioidaan vielä muut sataman epäselvyydet, joita Espoon sisäinen tarkastus on tutkinut (?), niin tavallinen veronmaksaja-pulliainen ei voi ymmärtää parhaalla tahdollakaan näiden virkamiesten aina vaan jatkuvaa triumfia.
Suomenoja-Gatesta vielä
8
219
Vastaukset
Sattuu kylläkin olemaan rikos, jos todistaja valehtelee oikeudessa eikä meikäläisen oikeuskäytännön mukaan rikos "mitätöidy" sillä, että oikeus sillä kertaa uskoo tai ei ainakaan julkisesti sano todistajaa epäuskottavaksi. Ei se nyt niinkään voi mennä, että valehteluun ei koskaan puututtaisi.
Ulkopuolisena (ei Espoon veronmaksajajana tai palkansaajana) näyttää toistaiseksi vielä siltä, ettei perusteita erottamisille oikein ole.- 20-13
Je. Rötösherrat rulettaa ja nauravat partaansa.
Kyllä ainakin varoituksille olisi. Eikös se yksikin kaveri vaatinut lahjuksiksi olutta, että päästää veneilijän veneelleen. Kyllä se alkaa olla aika lähellä irtisanomisperustetta.
Bossu kirjoitti:
Kyllä ainakin varoituksille olisi. Eikös se yksikin kaveri vaatinut lahjuksiksi olutta, että päästää veneilijän veneelleen. Kyllä se alkaa olla aika lähellä irtisanomisperustetta.
Väitteet ja todistetut rikkeet/rikokset ovat kaksi eri asiaa.
Minulla ei ole erityisempää tietoa Espoon kuvioista muuta kuin lehdistä luettu. Mutta pointti tässä onkin se, että laituriparlamenttien ja lähiökapakoiden "tiedot" eivät riitä erottamisen tms. perusteiksi.10-14 kirjoitti:
Väitteet ja todistetut rikkeet/rikokset ovat kaksi eri asiaa.
Minulla ei ole erityisempää tietoa Espoon kuvioista muuta kuin lehdistä luettu. Mutta pointti tässä onkin se, että laituriparlamenttien ja lähiökapakoiden "tiedot" eivät riitä erottamisen tms. perusteiksi.No, tuostahan tuli jo käräjäoikeudessa tuomio, joten kyse ei ole vain puheesta. Taitaa kyllä mennä hoviin koko juttu.
- TietäjäIänIkuinen
Kyllä se syy taitaa olla virkamiehen asemassa yleensäkin ja Espoon kyseisen alueen johtajissa. Jotain hyvä-veli tai muuta vastaavaa mätää.
- KunanPätevyysvaatimus
Haloo, järki käteen!
Jos alunperin pätevyysvaatimuksena on jäsenkirja, niin pätevyys hoitaa virkaa ei katoa niin kauan, kun jäsenkirja on taskussa.
Jos rikokseen syyllistyminen tarkoittaisi sitä, että ihminen on epäkelpo luottamusta vaativaan työhön, niin Arkandianmäeltäkin lähtisi neljännes edustajista. - merikarrrrrhu
http://www.iltalehti.fi/world-cup-2016/2016092822384377_wc.shtml
No nyt on lähdetty kanadaan asti tutkimaan veneiden talvisäilytystä ..aahahahah.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
IL - Patteriauto syttyi parkkihallissa Tampereella - 50 autoa LUNASTUKSEEN!
"Palon aikaan parkkihallissa oli 90 autoa, joista noin 50 tuhoutui palossa korjauskelvottomiksi. Lisäksi palo vaurioitti25645623Kristillisistä Siionisteista asiallista tietoa Hesarissa.
KD ja Persut ovat kaiken takana avoimesti!4411359Persut JYTKYTTÄÄ ylös, ohi kepun! +2,1 %
Persut palasi kolmen suurimman joukkoon ja on matkalla kohti kevään 2027 eduskuntavaalivoittoa. Sosialistit ovat syöksy22110961Sanna Marin saa ylistystä Hillary Clintonilta
Jos joku ei tiedä kuka tämä rouva Hillary Clinton on, niin kerrottakoon "fun fact", eli hän on se keneltä Donald Trump389775Ja jälleen uusi latauksessa olleen sähköauton palo! Nyt Keravan Prisman parkkihallissa.
IS 3.10.2025 Latauksessa ollut sähköauto syttyi yöllä tuleen Keravan Prisman parkkihallissa, Keski-Uudenmaan pelastusla908618Gallup, PS:lle JÄRISYTTÄVÄ nousu, SDP suurin laskija
https://yle.fi/a/74-20186114 PS kovaa vauhtia nousemassa ennen 2027 vaaleja suurimmaksi puolueeksi. Nyt mennään jo etua2776664Kalja-Kristus Kutsuu Luokseen
Nyt on Oikea Hetki Ottaa Ryppyys Vastaan! Lue Pelastusryyppy ja tee Promillista elämäsi Herra! Pelastusryyppy on teksti23325Perussuomalaisiin minä luotan
Bensaa raaskii taas tankata ja ensi vuonna laskee ruoan verotus. Nämä muutokset parantavat pienituloisten asemaa.132594Persut on SYYLLISIÄ KAIKKEEN NEGATIIVISEEN SUOMESSA
, ne haluaa neuvostoliiton putinin kanssa takaisin, shit voi valvoa kaikkea ja kaikkia, no tietty makeeta mannaa itselle22583Jos mä joisin
Itteni känniin nyt, voi olla että mä tunnustaisin sulle kuinka ihastunut oon ollu suhun viimeiset 2 vuotta. Eikä mua pys442350