meil on 2 viikon päästä koulussa KOULU UINTII! ja mun liikka ope sano et se tulee sinne suihku tiloihin varmistaa et kaikki käy suihkus ilman uima pukua!!
oon laihtunu kesän aikana melkee 10 kg . oon noin 168 cm pitkä ja painan 44.5 kg. mum piti laihduttaa vaa parikiloo mut oon koukussa ja en haluu et kukkaan huomaa mitään nii voiko joku auttaa et miten vältyn koulu uinnilta??
auttakaaaa
7
189
Vastaukset
- nähty
oot mennyt liian pieneksi,huomaahan sen ilman uimapukuakin normipukineissakin!Alahan tyttö saamaan takasin kiloja ainakin5kiloa!tarvitset rasvaa kehoosi ,ja sairastut pian anoreksiaan kuten oma tytärkin aikanaan!sairasteli paljon ja vaikka nyt on jo ok niistä ajoista,niin kehoon jäi tiettyjä juttuja alipainosta ja aliravitsemuksesta,kipuja särkyjä.älä jatka tota,usko vanhempaa!
- Tonnikeiju14
Väitä vaikka että on menkat. Sillo suo ei ainakaa voida pakottaa uimaa.
- tarvinapuu
mit sit koko luokka sais tietää et mul "on" menkat
- Tonnikeiju14
Opelle voi vaa laittaa viestiä ettei voi osallistua uintiin ja mitä sitten jos muut luulisivat et sul ois menkat? Aivan normaalia se on ja luulen kyllä että muutki menkkaset tytöt jää pois.
- saatmyösliikuntaa
No menisin ihan koska noiden ittojen perusteella et kyllä kovin laiha ole
- saga-sofia
ei hän varmaan laihuuden takia jättäisi sitä pois, vaan sen takia koska hän ei halua että hänen laihtumistaan huomataan.
- saatmyösliikuntaa
No sitä juuri tarkoitan. Hän ei ole kovin laiha vaan aivan normaalikokoinen eli ei mitään huolta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 305617
Oulaisen vaalitulos: Vahva alku, mutta lisää toimia tarvitaan
Hallituksen toimet rikollisuutta vastaan alkavat tuottaa tulosta. Puolueväriin katsomatta demokratian valtaa ja perustus112601- 1862199
Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍1631693Yh:n pihalla aina eri auto
Ompa jännä seurata ohiajaessa, että millainen auto on nyt erään yksinhuoltajan pihassa. Näyttääpä siellä taaskin olevan721486Kyläyhdistyksen tuho, kiitos sääntöukon
Hyrynsalmen kyläyhdistyksen yleinen keskustelutilaisuus ja ylimääräinen kokous alkoi hyvin. Siellähän keskusteltiin oike321394Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais141354En vittujakaan enää välitä sinusta nainen
Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.721263- 941175
viekää miehet naiset kunnon treffeille
Ja käyttäytykää hyvin. Niin tehdään vaikutus. Miehen kuuluu tarjota naiselle.2191157