Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

Paras keino säästää lihaa on ampua suoraan aivoihi

Samaanreikään

Itsellä on ampumataito sitä luokkaa että ammun vain puhtaita aivo-osumia. Lahjattomat räiskii paskamahoille ja lavoille.

10

186

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • TarvitsetkinVeripalttusi

      Keuhkolleampuja menettää tulitikkulaatikollisen hirven lihaa ja saa verettömät lihat.
      Veri on parempaa vaikkapa plättyinä, kuin saaliiseen jääneet veret eli päähän ampujalle verilihat.

    • RääkkäysTapaTuokin

      Ja se sinun "se oli puhdas pummi ku päähän kokeilin" katkaisikin hirveltä vaan leuan jonka jälkeen elukka elääkin sitten tuskalliset viimeiset pariviikkoa nääntyen nälkään.

      • kjnklbih52lkhb

        Sehän tuollaanen "mestariampuja" on syytä laittaa aseettomana seuraamaan hirvijahtia sivusta! Oppiis ehkä seuraamalla katseella, mihin hirvessä on syytä osua! Aina on v..uttanu tuollaaset "mestariampujat".


    • Daijuun

      Kyllähän sitä alkaa mestariampujat vituttamaan jos ei osu kuin ladonseinään metrin päästä. Antaa tarkkojen ampua saalille kivuttomia aivo-osumia. Ampuminen on helppoa kun ei tarvitse muuta kuin koukistaa sormea kun ristikko on aivojen kohdalla. Kuinka paska pitää hirvimiehen olla jos ei aivoihin osaa ampua.

    • Oikeasti_et

      käy edes metsällä, mutta täällä olet kovaa erästelijää.
      Niistä nenäsi ja pyydä isältäsi kunnon korvatillikka.

    • hipheisenvoutivei

      Hei !

      Täällä myös toinen joka tähtää vain kaulaan tai aivoihin. Seurassa onkin aina kiitelty kun minä järjestän pöytään kunnon paistia. Ei mitään silppupaskarikkiammuttua mössölihaa vaan taidolla kaadettua laatukamaa.

    • näinhänseon

      Juu nimimerk "samaan reikään" on keskikaljalaatikon tuomalla uholla saanut itselleen uskoteltua että omistaisi kiväärin ? Sen verran järjetöntä tekstiä suoltaa , veikkaan ettei ole koskaan ampunut ilmakivääriä kummoisella pyssyllä eikä edes anneta
      lupia , siitä katkerat tekstit kumpuaa .

    • tark_ka

      Ei siitä tarvitse suuttua jos on paska ampuja eikä osu hirveä aivoihin. Antaa niiden ampua jotka osaa ja rutkupaskat yrittäkööt vaan kehkoille. Toisilla on vakaa käsi ja toisilla viinavapinan horkka estää tarkat osumat.

    • savunailmaan

      Ite oon sitä mieltä että iha sama kumpaa keuhkoihi vai aivoihi ampuu hirvee kuha osuu. Mut ite kyllä rykkään aivoihin ampua. Siitä on tullut sellainen tapa.

    • ottaakoaivoon

      Niin aivoihin kannattaa aina tähdätä. Itse kun olin joskus afrikassa elefanttia metsästämässä niin opein kantapään kautta että elefanttia ammutaan aina aivoihin. Siitä jäi selkäytimeen tapa ampua aina aivoihin. Onneksi oon niin taitava että osaan ampua täyteen laukkaan risukkoonkin suoraan aivoon.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      69
      2257
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      101
      2083
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      78
      1698
    4. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      41
      1510
    5. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1506
    6. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      10
      1407
    7. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      31
      1374
    8. 52
      1268
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      62
      1200
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      28
      1196
    Aihe