Itsellä on ampumataito sitä luokkaa että ammun vain puhtaita aivo-osumia. Lahjattomat räiskii paskamahoille ja lavoille.
Paras keino säästää lihaa on ampua suoraan aivoihi
10
254
Vastaukset
- TarvitsetkinVeripalttusi
Keuhkolleampuja menettää tulitikkulaatikollisen hirven lihaa ja saa verettömät lihat.
Veri on parempaa vaikkapa plättyinä, kuin saaliiseen jääneet veret eli päähän ampujalle verilihat. - RääkkäysTapaTuokin
Ja se sinun "se oli puhdas pummi ku päähän kokeilin" katkaisikin hirveltä vaan leuan jonka jälkeen elukka elääkin sitten tuskalliset viimeiset pariviikkoa nääntyen nälkään.
- kjnklbih52lkhb
Sehän tuollaanen "mestariampuja" on syytä laittaa aseettomana seuraamaan hirvijahtia sivusta! Oppiis ehkä seuraamalla katseella, mihin hirvessä on syytä osua! Aina on v..uttanu tuollaaset "mestariampujat".
- Daijuun
Kyllähän sitä alkaa mestariampujat vituttamaan jos ei osu kuin ladonseinään metrin päästä. Antaa tarkkojen ampua saalille kivuttomia aivo-osumia. Ampuminen on helppoa kun ei tarvitse muuta kuin koukistaa sormea kun ristikko on aivojen kohdalla. Kuinka paska pitää hirvimiehen olla jos ei aivoihin osaa ampua.
- Oikeasti_et
käy edes metsällä, mutta täällä olet kovaa erästelijää.
Niistä nenäsi ja pyydä isältäsi kunnon korvatillikka. - hipheisenvoutivei
Hei !
Täällä myös toinen joka tähtää vain kaulaan tai aivoihin. Seurassa onkin aina kiitelty kun minä järjestän pöytään kunnon paistia. Ei mitään silppupaskarikkiammuttua mössölihaa vaan taidolla kaadettua laatukamaa. - näinhänseon
Juu nimimerk "samaan reikään" on keskikaljalaatikon tuomalla uholla saanut itselleen uskoteltua että omistaisi kiväärin ? Sen verran järjetöntä tekstiä suoltaa , veikkaan ettei ole koskaan ampunut ilmakivääriä kummoisella pyssyllä eikä edes anneta
lupia , siitä katkerat tekstit kumpuaa . - tark_ka
Ei siitä tarvitse suuttua jos on paska ampuja eikä osu hirveä aivoihin. Antaa niiden ampua jotka osaa ja rutkupaskat yrittäkööt vaan kehkoille. Toisilla on vakaa käsi ja toisilla viinavapinan horkka estää tarkat osumat.
- savunailmaan
Ite oon sitä mieltä että iha sama kumpaa keuhkoihi vai aivoihi ampuu hirvee kuha osuu. Mut ite kyllä rykkään aivoihin ampua. Siitä on tullut sellainen tapa.
- ottaakoaivoon
Niin aivoihin kannattaa aina tähdätä. Itse kun olin joskus afrikassa elefanttia metsästämässä niin opein kantapään kautta että elefanttia ammutaan aina aivoihin. Siitä jäi selkäytimeen tapa ampua aina aivoihin. Onneksi oon niin taitava että osaan ampua täyteen laukkaan risukkoonkin suoraan aivoon.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1621552Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä271502Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on701338Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?2241236- 1281125
Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk3261085Pelotelkaa niin paljon kuin sielu sietää.
Mutta ei mene perille asti. Miksi Venäjä hyökkäisi Suomeen? No, tottahan se tietenkin on jos Suomi joka ei ole edes soda1661064Hyvää huomenta 18. luukku
Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️2271037Nyt kun Pride on ohi 3.0
Edelliset kaksi ketjua tuli täyteen. Pidetään siis edelleen tämä asia esillä. Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että3091024- 781016