Apilatie 10 purku olikin virheinvestointi

näintälläkertaa

Päiväkotia ei siis sinne rakennetakaan, vaan Lidlin viereen pellolle. Kalliit purku ja maanrakennustyöt maksatetaan veronmaksajien piikkiin. Puhutaan jopa puolesta miljoonasta.

8

183

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tarkoitusperäistä

Olikohan se kuitenkaan vahonko?

• tuhlausta

Mitä itse purkutyöhön tulee, ihmettelin, ettei juuri mitään rakennusmateriaaleja otettu talteen. Ennenhän hyväkuntoiset ovet ja ikkunat, lämpöpatterit ym. tilpehöörit myytiin niitä tarvitseville, kun jotain purettiin.

• haloopahvi
        tuhlausta kirjoitti:

Mitä itse purkutyöhön tulee, ihmettelin, ettei juuri mitään rakennusmateriaaleja otettu talteen. Ennenhän hyväkuntoiset ovet ja ikkunat, lämpöpatterit ym. tilpehöörit myytiin niitä tarvitseville, kun jotain purettiin.

Haloo herää!Olisko rakennettu 60-luvulla.Kuka pistää sellasta mihinkään?

• selvännäkijätär

No niih, siihen Apilatiellehän Lidl paremmin sopiikin, kun on kilpailija vieressä.Päästään samoille kalkkiviivoille.

• niinpähyvinkin

Nyt on sitten päiväkodin paikka varmistunut. Lidlin viereen pellollehan se pykätään, kuten aloittaja epäilikin.

• doordie33

Ei sillä kiinteistöllä olisi mitään tehnyt muutenkaan. Pahasti homeessa jo silloin kun sinne kodinhoitajat ja työttömät pistettiin.

• onneksijärkivoitti

Olisi ollut täysin väärä paikka lapsille, junarata aivan vieressä ja houkutus liian iso.

• Kertatappio

Ei todellakaan virheinvestointi ollut apilatien purkaminen, käyttökulut kerralla pois kun rakennus on purettu. Tontti kiinnostaa mahdollista uutta omistajaa kun ei ole purettavaa rakennusta riesana. Kunnilla on ihan liikaa muutenkin huonokuntoisia "käyttämättömiä" rakennuksia rasitteena, joissa ylläpitovuosikulut ovat helposti 50-200t € vuodessa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mies vinkkinä sulle

Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista
      Ikävä
      85
      7445
    2. Oletko katkera kun

Et saanut kaivattuasi
      Ikävä
      96
      5384
    3. Mitä haluat sanoa tällä hetkellä

Hänelle 🫶 ⬇️
      Ikävä
      257
      4595
    4. Haluun sua niin paljon

❤️🥰🥹 Miehelle
      Ikävä
      44
      4495
    5. Vietetään yö yhdessä

Rakastellaan koko yö
      Ikävä
      62
      3247
    6. Mitä palveluita mies..

Haluaisit tilata minulta? -N
      Ikävä
      49
      2685
    7. Olet oikeasti ollut

Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.
      Ikävä
      22
      2348
    8. Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit

Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘
      Ikävä
      29
      2322
    9. Oletko tyytyväinen viime tapaamiseemme?

Vai toivoitko sen menevän toisella tavalla? Miten?
      Ikävä
      49
      2313
    10. Nyt se sit loppuu

Et ei enää nähdä ja yhteyttä pidetä.
      Ikävä
      41
      2174
    Aihe