Joko jollain on kokemusta uudesta kasarminkadun kuntosalista, avattiin maanantaina? Mieli tekis kovasti aloittaa uus harrastus mut se aloitus nimenomaan taitaa olla vähän liian korkee kynnys kun koskaan ei ole kuntosaleilla pyöriny. Entäs onko tietoo et mikä sali siihen entisen eurokankaan tiloihin on tulossa? Laitteita näkyy sisällä olevan ja itse en ole missään mainintaa siitä nähnyt.
Kuntosali Liikku
24
6553
Vastaukset
- luttings
Eurokankaan tilalle tulee homobaari kasarminkadulla on hyvä tilulein paikka jossa näkee mukavia naesia tiukoissa lettingeissä.
- Savolainenrojektiko
Se Eurokankaan tila on ollut rakenteilla jo pitkään.
Tuleeko valmista ikinä? Ja mitä tulee?
- KuntoKehno
No jos ei kuntosali ole tuttu, käy ensin sellaisessa, jonne pääset kertamaksun maksamalla. Kokeile kerran tai kaksi, onko sun juttu. Osta vasta sitte kuukausikortti.
Ja pääseehän tuonne Liikkuunkin ensin tutustumaan.
Mene vaikka jonkun sellaisen mukana, joka käy salilla, niin opastaa sinut alkuun.
Mm. Uimahalin salilla voit käydä kertamaksulla ja Balancessa. - Kuntosalit
Kajaanin ylihinnoitellut kuntosalit tulevat loppumaan vuoden sisällä?
- kfkrkr
Ei siellä mitään pyöritäkään vaan kuntoillaan. Mikä siinä niin vaikeaa on, menee ja tekee....ellei sitt ole vähän vajaa.
- Kohdillaan
Liikulla on hinnat ja laitteet kohdillaan?
- seonteilleoikein
Ette taida ainakaan kovin innokkaita kuntoilijoita olla kun ette vaivaudu paikan päälle menemään? Lehtiäkään ette tietenkään lue, siinä olisi ollut hyvä juttu salin toiminnasta. Voi olla parasta että haisette edelleen siellä sohvan pohjalla niinkuin tähänkin asti. Luulen että menee rahat hukkaan, ette käy treenamassa kuitenkaan, sipsejä ja siideriä vedätte kaksin käsin. Rapamaha ja suurperse kasvaa kaikille.
- seonteilleoikein
olen muuten homppeli
- akge
Homojen paikalta vaikuttaa.Pukuhuoneessa taidetaan nuolla munaa.
- nappianuppiin
Ulos ja lenkille! On ilmaista puuhaa.
Puntteja voi nostella kotonakin ja tehdä lihaskuntoliikkeitä, siihen mitään kuntosaleja tarvi. Eri asia kehonrakentajat, mutta kasvaako ne lihakset punttisalilla? Nappejako purkista?- Jumppaläskimooses
Niinpä. moni tykkää ohjatuista kuntopiireistä, helppo tehdä porukan tahtiin, mutta lieneekö tuolla sitä palvelua?? Vai onko se enempi jumppaa?
- Flrlrkrrk
Lihas ei kasva salilla vaan levossa.... Onko sinulla kotona useampi sata kiloa painoja ja oikea levytanko? Useimmilla ei ole.
- Sdndkxndn
Eurokankaan tiloissa toimii CSE ei ole se kuntosali ollenkaan.
- asdasdadsads
CSE Entertainment Oy
- Toimiikomuka
Minusta näyttää ettei siellä toimi mikään.
Ihan on hiljaista ikkunoiden takana.
- NaturalAthlete
Rohkeasti sinne Liikulle vaan! :) Kävin itse eilen ilmaisen tutustumistreenin ottamassa, ja laitteiltaan on varsin oiva paikka näin kokeneemman treenarinkin silmin.
Pariin asialliseen nuoreen mieheenkin kohtasin, kun ilmeni kysyttävää itselleni vieraan kuntosalin joitain käytäntöjä kohtaan.
Monessa paikassa saa yhden pt- opastuksen ilmaiseksi laitteisiin ja liikkeisiin liittymisen yhteydessä. Ja muutamalla pt- kerralla saa käytyä läpi halutessaan jo koko kropan kattavat treenit, joilla varmasti pääsee hyvin alkuun! En tiedä onko tuolla moista, mutta soitteles sinne ja tiedustele lisää.
Se on aina hieno juttu kun saadaan uusia lajin pariin mukaan, joten rohkeasti sinne vaan! Itse olen oppinut paljon katsomalla kun muut treenaa, kysymällä ja äimäämällä netistä youtubesta erinäisiä treenivideoita. Ja sit vaan tekemään ja sitä kautta oppimaan!
Tuo myös oiva idea joltain, että koittaa päästä jonkun treeneihin mukaan, jolla jo aiempaa kokemusta ja tietoa asioista, itse ainakin mielelläni kaveriani auttaisin alkuun! :) - molokkisoi
Ne nuoretmiehet halusi sulta pillakkaa, siksi ne auttoi molo tanassa.
- Vihikoiraa
Toosa haisi jonkinverran siellä käydessä. Ei häiritsevästi kuitenkaan.
- q2eq2eqe
Voiko siellä tehdä jalkakyykkyä, maastavetoa, rinnallevetoa sekä leuanvetoa? Näyttäisi kuvissa äkkiseltään että olisi vain laitteita....
- hetejo
Jockjock teki tänään siellä penkkiä ja pennanen oli vajmistamassa. Jock on vahva ukko!
- kokemustaon
Jos Liikkuun joku aikoo liittyä ni harkitkaa ihmeessä !!!!!!!!!
- A____
Kannattaisiko sinun harkita sitä huutomerkkien määrää?
- PervoPerttiPälvikalju
Hikinen piirakka siellä ainakin tuoksui, nuolin yhden kuntopyörän satulan kun neiti oli ensin siinä polkenut tunnin.
- vuorotellen
sali olisi helppo perustaa
tekee joka laitteelle 3 paikkaa
1 kevyellä treenaaville
2 keskiraskaalla
3 raskaalla jyskääville
ei tarvi sitten kuljetella painoja ja vaihdella vuorottain, toinen tekee 90 kg penkkiä, toiselle riittää 5 kg päihin ja aina pitää poistaa ja vaihtaa kun vuorotellen
sama härlinki vielä turhauttavampi kun tanko on maassa, toinen vetää 80 kg rinnalle ja alas, toiselle pitää taas vuorotellen vaihtuessa repiä ne pois ja 5 kg tilalle
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 911671
Kolme miestä joukkoraiskasi nuoren naisen metsässä Helsingissä.
https://www.hs.fi/helsinki/art-2000011193871.html?utm_medium=promobox&utm_campaign=hs_tf&utm_source=is.fi&utm_content=pr1911283- 771283
Sunnuntai terveiset kaivatulle
Maa on vielä valkoinen vaikka vappu lähestyy, otetaan pitkästä aikaa pyhä terveiset kaivatullesi tähän ketjuun !!55962Aika usein mietin sitä
Että miksi juuri minä olen se jonka kanssa haluaisit vakavampaa? Mikä minusta voi tehdä sellaisen että koet niin syviä t46911- 47898
Miksei voitaisi vaan puhua asiat selväksi?
Minulla on ollut niin kova ikävä sinua, etten oikein edes löydä sanoja kuvaamaan sitä. Tuntuu kuin jokainen hetki ilman38888Eräästä kalastuksenvalvojasta leviää video !
Ennemmin tai myöhemmin tänne palstalle tulee videonpätkä, jossa kerrotaan paikallisesta "kalastuksen valvojasta". Ei si9844- 46832
IS Viikonloppu 26.-27.4.2025
Koviksen ovat laatineet Eki Vuokila ja piirrospuolista vastaa Lavonius, jolloin 2,5 vaikeusasteen ristikko on saatu aika35799