Tein hätäpäissäni negatiivisen testin kp.22 ja toisen negan viilipyttynä kp.29 molemmat illalla Vilja-testillä ja "kuukautiset" on just menossa, omituisina ja tosi erilaisina kuin ikinä ennen, kun normaalit kuukautiset on 4 päivää ilman vaivoja, kierto on epäsäännöllinen 24 - 36 pv.
Omituisinta on tää hervoton pahoinvointi, yököttää ruoan hajut, mm. torilla paistettujen muikkujen myyjää tervehdin yökkäillen. Mitä hittoa tää on? pää on kipeä ja paleltaa, nännit painettaessa kipeät? Tuulimuna? Keskenmenossa? Ja mä en ole mikään luuloilija vaan itellekin selitän, että "sulla mikään paha olo oo, kuvittelet vaan" mutta kun ON!
Vieläkö teen testin 34 - 36 kp, vaikka nyt on "kuukautiset"? Alkuun oli ruskeaa hiukkasen vaan ja nyt muutaman päivän vähän enemmän normaalien kuukautisten oloiset. En epäilis noita miinuksia yhtään, jos tää outo kuvotus ei olis kuvioissa. Kotikylän terkkarille en luuloineni ihan heti lähde.
Kannattaako vaihtaa testimerkkiä vai viedä päänsä vaihtoon? Mikä merkki on varmin? Predictor?
Kertokaapa miinuksesta-plussaksi kokemuksia.
Kuukautiset ja silti raskaana?
13
7057
Vastaukset
- Lapseton
Voi olla vuotoa, vaikka on raskaana. Jos sulla kuitenkin on 2 negatiivista vastausta, olisin aika luottavainen. Se on tosiaan kumma, että oireita voi tulla tai ainakin tuntea, vaikkei raskaana olisikaan. Toivon , että asiat järjestyy parhain päin.
- capricorn
Tää on tosiaan outo juttu, vauvaa en vastustele mutta ollakko vai eikö olla- leikki ei ole hauskaa, kun ei tiedä mihin luottaa, muovitikkuun vai omaan kroppaan, joka sekin tekee näköjään ihan omia kuvioitaan. Noh, aika näyttää jos ei muu näytä.
Mitenköhän paljon vuotoa voi olla vaikka olisi raskaana? Normaalien kuukautisten verran?
- pepper
Mun tutulla oli jopa neljät täysin normaalit kuukautiset raskausaikana.
Kuulostaa uskomattomalta, en itekään tiennyt että vois olla, mutta tää on tosi juttu.- thanks
Kuuluko niihin "valemenkkoihin" sit myös normaalit menkkakivutki ja klönttivuoto?
- Capricorn
thanks kirjoitti:
Kuuluko niihin "valemenkkoihin" sit myös normaalit menkkakivutki ja klönttivuoto?
raskaustesti negatiivinen vai positiivinen alussa? tiesikö hän olevansa kumminkin raskaana?
- pepper
Capricorn kirjoitti:
raskaustesti negatiivinen vai positiivinen alussa? tiesikö hän olevansa kumminkin raskaana?
...tiennyt, eikä ollut edes tarkoitus olla raskaana.
Äidillään oli ollut sama homma, useat normaalit menkat raskauden aikana. Aika hurjaa. - -T-
...mun tädillä ku se ootti ensimmäistään. Ensimmäiset tosin oli melkein viikon myöhässä, mut sen jälkeen tuli muistaakseni kahdet tai kolmet normaalit.
Tästä on sit muuten 23 vuotta aikaa..
- kuullut
Olen kuullut ettei ne viljatestit ole luotettavia,täälläkin on moni kysellyt sen luotettavuudesta monesti!!Ja vastaukseksi ei ole tullut yhtään positiivista vastausta!!
Käy ostamassa jonku muun merkkinen testi ja testaa sillä!
Olisi kiva kuulla onko kukaan saanut positiivista tulosta kyseisellä vilja testillä??- capricorn
sitten kannattaa testata, että tulokseen voi luottaa? Predictorilla? Apteekin omalla? Hitto näiden kanssa...
juuri päättyi 3 päivän "kuukautiset" viikon tuhrutiputtelun jälkeen, ei ikinä ennen tämmöistä, jotain limaa ja verta muttei mitään rontteja kuten yleensä. Mutta eikös pitäis plussalla olla testi näkynyt jos on tullut keskenmeno vaikka vain alkuvaiheessakin?
Odottelen vielä ainakin viikon ja testaan sit ja jos ei muuta niin näkyyhän se ainakin jo syksyllä oliko vai ei! - anni
capricorn kirjoitti:
sitten kannattaa testata, että tulokseen voi luottaa? Predictorilla? Apteekin omalla? Hitto näiden kanssa...
juuri päättyi 3 päivän "kuukautiset" viikon tuhrutiputtelun jälkeen, ei ikinä ennen tämmöistä, jotain limaa ja verta muttei mitään rontteja kuten yleensä. Mutta eikös pitäis plussalla olla testi näkynyt jos on tullut keskenmeno vaikka vain alkuvaiheessakin?
Odottelen vielä ainakin viikon ja testaan sit ja jos ei muuta niin näkyyhän se ainakin jo syksyllä oliko vai ei!Kannattaa testata sillä apteekin omalla testilla!! Minä tein kans kaksi kertaa viljatesteilla ja näytti negaa molemmat ja siittä muutamanpäivän päästä alkoi lyhyet " kuukautiset" JA päätin vielä tehdä yhden raskaustestin koska ihmettelin miksi kuukautiseni kesti niin vähän aikaa ja mitään klönttejä ei tullut ja raskaanahan minä olin ja nyt on meneillään 9 viikko!!!!!!
- capricorn
anni kirjoitti:
Kannattaa testata sillä apteekin omalla testilla!! Minä tein kans kaksi kertaa viljatesteilla ja näytti negaa molemmat ja siittä muutamanpäivän päästä alkoi lyhyet " kuukautiset" JA päätin vielä tehdä yhden raskaustestin koska ihmettelin miksi kuukautiseni kesti niin vähän aikaa ja mitään klönttejä ei tullut ja raskaanahan minä olin ja nyt on meneillään 9 viikko!!!!!!
mitenköhän tässä nyt sit on. Huomenna heti ostamaan uusi testi! Mun kuukautiset oli silleen omtuiset, tuntui että on niinkuin kuumeessa ja vuotokin omituinen.
Hm, täytyypä tutkia asiaa vielä. - tippe
capricorn kirjoitti:
mitenköhän tässä nyt sit on. Huomenna heti ostamaan uusi testi! Mun kuukautiset oli silleen omtuiset, tuntui että on niinkuin kuumeessa ja vuotokin omituinen.
Hm, täytyypä tutkia asiaa vielä.Mulla oli oudot kahden päivän menkat, ruskealla ihmevuodolla->tulivat 4pv myöhässä. testi nega, viikon päästä uusi, sekin nega. oireet jatkuvat, kuvotus, alaselkäkivut ja sellainen tunne että menkat tulis. tissit ei kipeät, mutta välillä jänniä kuvotuksen tuulahduksia. aion soittaa tk:een, pyytää veritestin, hulluksihan tässä tulee ja minä kun olen ihminen joka en ylireagoi oman kroppani kanssa.
- nuuni
tippe kirjoitti:
Mulla oli oudot kahden päivän menkat, ruskealla ihmevuodolla->tulivat 4pv myöhässä. testi nega, viikon päästä uusi, sekin nega. oireet jatkuvat, kuvotus, alaselkäkivut ja sellainen tunne että menkat tulis. tissit ei kipeät, mutta välillä jänniä kuvotuksen tuulahduksia. aion soittaa tk:een, pyytää veritestin, hulluksihan tässä tulee ja minä kun olen ihminen joka en ylireagoi oman kroppani kanssa.
mä kans tein ensin viljatestin, se oli nega, mutta koska oireet jatkuivat tein sitten jonkin ajan kuluttua uuden testin (taisi olla apteekin testi) ja se oli plussa:)En itse ainakaan pidä Viljatestiä luotettavana
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1201767
Noniin rakas
Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi991578Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä
Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy481099Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?43974Multa sulle
Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M29929Nainen, olen tutkinut sinua paljon
Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm50856Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?
Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s44812Olet myös vähän ärsyttävä
Tuntuu, että olet tahallaan nuin vaikeasti tavoiteltava. En tiedä kauanko jaksan tätä näin.37780Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘56778Onko sulla empatiakykyä?
Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet37760