Mikä on paras horoskooppimerkki

gallup_

ja miksi........?

92

1754

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • TässäJotainTämmöistä

Vesimies ja Leijona! Ihan ehdottomasti, jos minulta kysytään. Vesimiehen älykkyys ja universaalinen ajattelukyky ja leijonan lämpimänä sykkivä sydän ja leijonan lojaalisuudelle ei vedä vertoja kukaan tai mikään vaikka henkeä uhattaisiin.

Pahimmat ja tunneälyttömimmät merkit Neitsyt, Kauris ja Härkä. Heitä yhdistää myös käsittämätön itsekkyys, jolle ei vedä vertoja edes itse piru. Tunnen tosi hyvin (valitettavasti:) 3 neitsyttä, 4 härkää ja muutaman Kauriin, ja kaikki ihan omassa itsekkyydessään ja jotenkin tyhmyydessään ihan ylivertaisia. Tyhmyydellä tässä kohtaa viittaan tunneälyn alikehittymiseen. Maamerkit ovat hyvä ja oiva kasvupohja narsistiseen persoonallisuuteen, joka ei tarkoita sitä, että kaikki maamerkit olisivat narskuja, mutta hyvä pohja sille tielle kyllä löytyy. Henkisesti kusevat itse omaan sukkaansa:) Luulevat vielä itsestään jotain "vähän liian suuria". Sekin vielä.

Vaaka on kanssa kiva ja kiltti ja hyvin älykäs niin kuin vesimerkit ovat, heitä leimaa älykkyys ja universaalinen ajattelu ja toimintakyky. Skorpionin on piikikäs, mutta reilu ja rehti kaveri, joka ei ole ensimmäisenä pettämässä ystävyyttä tai lavertelemassa ystävän selän takana. Rapu rakastaa kotiaan ja tekee työtään viimoisen päälle tip top ja on saksimiekka sisätään.

• ääääääääähhh

Niin samaa mieltä, härkä on kyllä huh huh vaan sanon mie!

• Leijonan_pimeäpuoli

Leijona juhlii tilin nollille

Leijonan huonot puolet: Luksusta rakastavan leijonan pimeä puoli on holtittomuus. Haluat olla joukon näkyvin ja kuuluvin persoona. Tuhlailet surutta vaatteisiin ja samppanjaan, vaikka tilisi olisi nollilla. Et epäröi vietellä toisen miestä, jos olet päättänyt saada tämän. Pimeä puolesi kumpuaa epävarmuudesta. Pelkäät, että sinua ei rakasteta ja arvosteta, jos et loista jatkuvasti.

Näin harjoitat luonnettasi: Leijona tyyntyy vasta opittuaan rakastamaan itseään. Mindfulness auttaa sinua elämään tyytyväisenä tässä hetkessä, etkä janoa jatkuvasti materiaa. Vapaaehtoistyö on leijonalle hyvä harrastus, sillä se opettaa empaattisuutta.

http://anna.fi/horoskoopit/horoskooppimerkit/horoskooppimerkkien-pimeat-puolet-millainen-olet-pahimmillasi/

• ihmisiäkaimekin

Kohtele neitsyttä reilusti ja oikeudenmukaisesti niin kohtaat enkelin. Kohtele huonosti tai eriarvoisesti niin kohtaat pirun. Mikään epävarma tai arvuutteleva ei ole ominaista henkisesti vapaalle ja realistiselle neitsyelle, joka kaipaa runsaasti hellyyttä, selkeyttä, turvallisuutta ja tasapainoa huonon itsetunnon vuoksi. Todella vaikeana ja ristiriitaisena luonteena kuitenkin kuin leijonaemo niiden puolesta, vaikka koko maailmaa vastaan, joista todella välittää.

• Neitsyt_ei_ole_neitsyt
        ihmisiäkaimekin kirjoitti:

Kohtele neitsyttä reilusti ja oikeudenmukaisesti niin kohtaat enkelin. Kohtele huonosti tai eriarvoisesti niin kohtaat pirun. Mikään epävarma tai arvuutteleva ei ole ominaista henkisesti vapaalle ja realistiselle neitsyelle, joka kaipaa runsaasti hellyyttä, selkeyttä, turvallisuutta ja tasapainoa huonon itsetunnon vuoksi. Todella vaikeana ja ristiriitaisena luonteena kuitenkin kuin leijonaemo niiden puolesta, vaikka koko maailmaa vastaan, joista todella välittää.

Neitsyitä on ihan ja se sama miten heitä kohdellaan, ajattelevat vain itseään ja omaa etuaan, eivätkä edes tajua, että siinä olisi mitään ihmeellistä. Neitsyet myös pettävät aika huolettomasti puolisoitaan, jos niikseen, eikä siinäkään ole heidän mielestään mitään kummallista. kunhan minä ja minä, muista viis. Siinä sinulle kunnon Neitsyt :D Ja pihejä vielä, koska rahaa himoitsevat, mutta harvoin kuitenkaan saavuttavat mitään sen suurempia rikkauksia vaikka niin sitä himoitsevat. Kovia flirttailemaan, koska pönkittävät sillä omaa heikkoa itsetuntoaan.

• näin_on
        Leijonan_pimeäpuoli kirjoitti:

Leijonan huonot puolet: Luksusta rakastavan leijonan pimeä puoli on holtittomuus. Haluat olla joukon näkyvin ja kuuluvin persoona. Tuhlailet surutta vaatteisiin ja samppanjaan, vaikka tilisi olisi nollilla. Et epäröi vietellä toisen miestä, jos olet päättänyt saada tämän. Pimeä puolesi kumpuaa epävarmuudesta. Pelkäät, että sinua ei rakasteta ja arvosteta, jos et loista jatkuvasti.

Näin harjoitat luonnettasi: Leijona tyyntyy vasta opittuaan rakastamaan itseään. Mindfulness auttaa sinua elämään tyytyväisenä tässä hetkessä, etkä janoa jatkuvasti materiaa. Vapaaehtoistyö on leijonalle hyvä harrastus, sillä se opettaa empaattisuutta.

http://anna.fi/horoskoopit/horoskooppimerkit/horoskooppimerkkien-pimeat-puolet-millainen-olet-pahimmillasi/

Ehkä nuorena leijona saattaa olla tuhlaileva, mutta vanhempana ja viisaampana eivät siihen sorru. Leijona menestyy joka tapauksessa elämässään, joten leijona voi vaikka vähän tuhlailla, koska kaikki mitä leijona lähtee työstämään, siinä hän myös onnistuu, jopa säästöpossun ruokinnassa:)

Tuota leijonaan yhdistettyä "joukon näkyvin", en allekirjoita vaikka kaikki horoskoopit niin väittävätkin. Tai ehkä voi näkyä, mutta ei itse tietoisesti halua "estraadille" vaikka kirjat niin väittääkin. Kaikki leijonat, joita tunnen, ovat enemmänkin mieluummin "verhon takana" kun estradilla sinänsä. Tosin leijonan vahvuus voi joskus huokua verhonkin takaa.

• rahanhimoisiaNeitsyet
        Neitsyt_ei_ole_neitsyt kirjoitti:

Neitsyitä on ihan ja se sama miten heitä kohdellaan, ajattelevat vain itseään ja omaa etuaan, eivätkä edes tajua, että siinä olisi mitään ihmeellistä. Neitsyet myös pettävät aika huolettomasti puolisoitaan, jos niikseen, eikä siinäkään ole heidän mielestään mitään kummallista. kunhan minä ja minä, muista viis. Siinä sinulle kunnon Neitsyt :D Ja pihejä vielä, koska rahaa himoitsevat, mutta harvoin kuitenkaan saavuttavat mitään sen suurempia rikkauksia vaikka niin sitä himoitsevat. Kovia flirttailemaan, koska pönkittävät sillä omaa heikkoa itsetuntoaan.

Lisään vielä neitsyeiden lojaaliusaste on tasan nolla:) koska he eivät yksinkertaisesti osaa asettua toisen asemaan vaikka olisivat kuinka hyvää ystävää, Neitsyelle merkitsee vain oma etu niin ystävyyssuhteessa kuin parisuhteessa. Pahimmat pettäjät ovat Neitsyet ja Jousimiehet. Joka bileissä joku, jos yhtään flaksi käy, eikä siinä paljon ajatella omia vaimojaan/miehiään, etenkin jos siitä jotain hyötyä irtoaa. Oma etu ja hyöty voisi hyvin olla Neitsyen slougan ja ohjenuora elämässä.

• 24HoroilleSkuupit

Tiesittekö että mm. pyhä Äiti Teresa oli neitsyt ;)

• ihmisiäkaimekinollaan
        Neitsyt_ei_ole_neitsyt kirjoitti:

Nyt pitää sitten tarkistaa kirkonkirjat, koska tuo yleistys ei oikein osu. Tosin kaikki meistä ei varmaan ole ketään pettänytkään suhteissaan joten ketään katkeraa täällä ei pitäisi ollakaan perään haukkumassa. Mikäli taas ilo ja nauru seurassa luetaan flirtiksi niin sitten ymmärrän sen puolen, pitää varmaan alkaa angstaamaan ja rähisemään, pilaten koko porukan fiiliksen, niin puhdistuu tuokin maine. Eli tästä edes kaikki neitsyet muistaa sitten ryystää viinaa illanvietoissa kaksin käsin ja rypeä itsesäälissä, vittuilla kaikille ja haastaa kädenvääntöön, sehän sitä hauskanpitoa tuntuu useimmalle olevan. =D

• nätisti
        ihmisiäkaimekinollaan kirjoitti:

Nyt pitää sitten tarkistaa kirkonkirjat, koska tuo yleistys ei oikein osu. Tosin kaikki meistä ei varmaan ole ketään pettänytkään suhteissaan joten ketään katkeraa täällä ei pitäisi ollakaan perään haukkumassa. Mikäli taas ilo ja nauru seurassa luetaan flirtiksi niin sitten ymmärrän sen puolen, pitää varmaan alkaa angstaamaan ja rähisemään, pilaten koko porukan fiiliksen, niin puhdistuu tuokin maine. Eli tästä edes kaikki neitsyet muistaa sitten ryystää viinaa illanvietoissa kaksin käsin ja rypeä itsesäälissä, vittuilla kaikille ja haastaa kädenvääntöön, sehän sitä hauskanpitoa tuntuu useimmalle olevan. =D

Joo ei tuo rähinöiminen oikein istu luonteeseen :D Hävettäähän se jos menee liiallisuuksiin, paljon hauskempi seurata kun toiset taantuvat apinoiksi.

• Hahahhaaa

Eiköhän tämä ole jo selvä. Naisten kadehdituin horoskooppi-merkki on neitsyt.

• AkkojenHöpinöitä

• Kadehtikaa_rauhassa
        Hahahhaaa kirjoitti:

Eiköhän tämä ole jo selvä. Naisten kadehdituin horoskooppi-merkki on neitsyt.

"Hahahaa" Osui ja Upposi! Tämä unohtuikin vielä mainita näistä tuntemistani maamerkeistä ja etenkin Neitsyeissä ja Kauriissa, kuinka he tykkäävät hokea sitä "että kateus sitä ja tätä" "se on se kateus"... Tämä ehkä liittyy siihen heidän "oman itsensä luuloon itsestään", kun sitä aina hokivat, kunnes kerran sitten en jaksanut enää kuunnella heidän kateus juttujaan ja sanoin että teitä kukaan kadehdi:D Ei siksi, että heissä ei olisi paljon hyvää, mutta se itsekeskeisyys ja oman edun tavoittelu on niin voimakas, että se peittää ne kaikki hyvät ominaisuudet tai ainakin pahasti varjostaa.

Eikä näitä tietysti voi ihan täysillä ottaa, mutta tämä on minun kokemukseni. Ja mitä tulee Äiti Teresaan niin hän kyllä on elänyt ihan eri aikakaudella, jossa me nyt täälläkin kirjoittavat elämämme. Sekin vielä.

• boaboa

Eeeeiiii ikinä jelloa tai veskRia johtotehtäviin! Eka keskittyy vaan itteensä toinen kylmä psyko!

• Anonyymi

Leijonat on salakavalia hyväksikäyttäjä.
        Onneksi on yksi tähti merkki mikä huomaa tämän Leijonassa.

• Anonyymi

Leijonat kyllä saa miehen kuin miehen mutta ei pysty pitään parhaimpia.
        Tyhjäpäisiä akkoja on.
        Miehissä sama.Ulkoisesti ovat näyttäviä mutta muuhun ei sitte kelpaakkaan.Hetken hupia ja joko ulos tai kaveruus tilalle.

• Anonyymi
        ihmisiäkaimekin kirjoitti:

Neitsyet on muuten rumia ulkoisesti.

• Anonyymi
        näin_on kirjoitti:

Ehkä nuorena leijona saattaa olla tuhlaileva, mutta vanhempana ja viisaampana eivät siihen sorru. Leijona menestyy joka tapauksessa elämässään, joten leijona voi vaikka vähän tuhlailla, koska kaikki mitä leijona lähtee työstämään, siinä hän myös onnistuu, jopa säästöpossun ruokinnassa:)

Tuota leijonaan yhdistettyä "joukon näkyvin", en allekirjoita vaikka kaikki horoskoopit niin väittävätkin. Tai ehkä voi näkyä, mutta ei itse tietoisesti halua "estraadille" vaikka kirjat niin väittääkin. Kaikki leijonat, joita tunnen, ovat enemmänkin mieluummin "verhon takana" kun estradilla sinänsä. Tosin leijonan vahvuus voi joskus huokua verhonkin takaa.

Vanhat leijonat saakin olla siellä verhon takana.

• Anonyymi
        ääääääääähhh kirjoitti:

Niin samaa mieltä, härkä on kyllä huh huh vaan sanon mie!

Joo, ei todellakaan. Kokemusta niistä ja ei kiitos enää koskaan.
        Paitsi jos haluat olla tossun alla!

• Anonyymi

Täysin paikkansa pitävä , miehen kohdalla ainakin. Tuhlaava leijona.

• eivoisanoa

Kaikkiin ei päde ja lisäksi on nousevat merkit ja kuut erikseen. Kaikki vaikuttaa persoonaan.

• Voijukuhei

Tiedä noista horoskoopeista sitten,mutta 4 neitsyttä ilo tuntea.Joku luonteenpiirre kyllä yhdistää niitä.Eli minä minä ja mulle kaikki heti! Parhaita omassa ystäväpiirissä Vesimies, Vaaka Rapu ja Kalat.

• kalat.ui.sukuelimille

Kalat ovat pettäjiä. Älä kumppaniksi ota. Tiedän kalat merkkisiä neljä ja kaikilla irtosuhteita ja pettämistä. Ei ole uskollinen merkki.

• kalat.ui.sukuelimille

Rapu pettää ja ravut on kaksnaamaisia. .

Vaaka ja vesimies ovat hyvät merkit noista.

• Kalojen_pimeäpuoli
        kalat.ui.sukuelimille kirjoitti:

Kalat ovat pettäjiä. Älä kumppaniksi ota. Tiedän kalat merkkisiä neljä ja kaikilla irtosuhteita ja pettämistä. Ei ole uskollinen merkki.

Kaloja on helppo höynäyttää

Kalojen huonot puolet: Romanttinen kalat voi ajautua sotkuisiin suhteisiin. Pahimmillaan kalat on ajelehtija, joka ei ota vastuuta elämästään. Rakastut mielikuviin, etkä halua nähdä kumppanisi huonoja puolia. Kehnojen suhteiden lisäksi sinut on helppo houkutella epämääräisiin bisneksiin. Haaveilet rahasta ja menestyksestä, mutta et selvitä, ovatko ideasi kaupallisia.

Näin harjoitat luonnettasi: Kalojen suurin haaste on aikuistuminen. Älä mangu apua ystäviltäsi, vaan opettele järjestämään elämäsi itse. Selvitä faktat ja tee vähemmän päätöksiä tunteen vallassa. Tarkastele suhteitasi rehellisesti ja mieti, kohdellaanko sinua hyvin.

• elluhalloyb

Voi hemmetti mä oon KALAT
        MUT EN OO NOIN PAHA
        Romanttinen ajelehtia oon
        Vastuun kantaja kyllä olen(*_*)🐧

• todettujuttu
        elluhalloyb kirjoitti:

Voi hemmetti mä oon KALAT
        MUT EN OO NOIN PAHA
        Romanttinen ajelehtia oon
        Vastuun kantaja kyllä olen(*_*)🐧

Kalat on kovia ryyppäämään ja vetelee huumeita.

• elluhalloyb

Kovia kirjoitat
        MINÄ VAI .!!!!(*_*)🐧
        UHHU....

• todettujuttu
        elluhalloyb kirjoitti:

Kovia kirjoitat
        MINÄ VAI .!!!!(*_*)🐧
        UHHU....

Noin niinku yleensä tarkoitin.

• Anonyymi
        kalat.ui.sukuelimille kirjoitti:

Rapu pettää ja ravut on kaksnaamaisia. .

Vaaka ja vesimies ovat hyvät merkit noista.

Vesimiehet on omissa sfääreissään mikä tekee niistä kyllä tylsän oloisia pitemmän päälle.

• vesimiehen_kädenjälki

Jos minun pitäisi valita itselleni dream tiimi sillai ihan lennosta, näkemättä ja haastattelematta ihmistä johonkin tärkeään proggikseen niin sieltä löytyisi kasa vesimiehiä ja leijonia, skorppari nyt ainakin :D Vedoten elämänkokemukseeni ja "historia" on osoittanut :D

Muistan joskus aikoinaan, kun oman työni ohessa vastasin eräästä toiminnosta, joka oli aika kinkkinen ja haastava, mutta hauskaa ja antoisaa. Vaati tarkkuutta, mutta myös soveltamista:) Sitten, kun jäin pikkuhiljaa pois omasta työstäni, niin minun piti valita siihen seuraajani. Esimieheni sanoi, että "saat vapaat kädet" ja kellään ei ole mitään "maukumista". No valitsin siihen sitten yhden vesimiehen (naisen tosin). Ja koko jengi kohautti, "että ei helvetti, ei siitä tule mitään", kun tämä vesimiesnainen oli aika suurpiirteinen, mutta älyä enemmän kuin kellään meistä muista yhteensä. Se toiminto tehtiin lukollisten ovien takana ja sinne ei ollut pääsyä kuin muutamalla ihmisellä. Se olisi sellainen kiva huone:D

No kyseinen vesimiesnainen sitten aloitti hommansa ja oli jonkin aikaa ollut siellä työhommissa ja esimieheni oli käynyt siellä huoneessa ja tuli minun luokseni, "että oletko nyt sitten ihan varma":D Kun se huone oli ollut kuin pommin jäljiltä:D Sanoin että sillä ei ole mitään merkitystä, mutta hoitaa jopa paremmin hommat kuin minä, mutta hän oli vain armoton "sotkupekka", josta jäi sellainen kuva, että tosta hommasta ei tule mitään. Tuli siitä ja hyvä vielä tulikin. Oppi älyttömän nopeasti ja pääsi sisälle jujuun erittäin nopeasti, mutta hän oli vähän sellainen "kuu-ukko":D

Loppu hyvin, kaikki hyvin!

• vesimiehen_pimeäpuoli

Vesimies uppoutuu töihin ja unohtaa muut

Vesimiehen huonot puolet: Vesimies omistautuu työlleen ja maailmanparantamiselle. Huonoja puoliasi ovat teoreettisuus ja urakeskeisyys. Puhut mielelläsi politiikkaa ja vedät töissä suurta kehitysprojektia, mutta et panosta ihmissuhteisiin. Voit paasata lasten oikeuksista ja parisuhteen psykologiasta – ja sivuutat oman perheesi.

Näin harjoitat luonnettasi: Vesimiehen on ymmärrettävä, että ihmissuhteet ovat vastavuoroisia. Et jaksa paahtaa töissä ilman ystäviäsi ja puolisoasi. Julista vähemmän ja kuuntele enemmän muita. Aloita muutos kysymällä joka päivä yhdeltä ihmiseltä, mitä hänelle

• nmths

Parhaimmillaan rapu,siinä empatia, nokkeluus,nopeita tarvittaessa,ei liika tyrkkyjä minä minä tyyppejä,luotettavia, kaukonäkösiä, sitkeitä, emmätiiä hyviä tyyppejä tunnen kolme, ihan parhaita frendejä !

• Rapujaeiiiiiiii

Äitini on rapu. Se petti jokaista miestään ja sillä on monen miehen kanssa lapsia. Meillä on kaikillä eri isät, yhden lapsen kohdalla oli ongelmia hetken aikaa siitä ettei tiedetty oliko isä äitini silloinen kihlattu vai eräs kännipano syrjähyppy.

• yäksyäks

Lisäksi että ravuilla on sika hankala luonne. Masentuvat ja loukkaantuvat herkästi. Mieliala vaihtelee hetkessä.
        Kalat ovat alkoholisteja ja vankila on pullollaan kaloja jotka tehtailevat petoksia. Pettävät puolisoitaan.

• Rapujen.pimeäpuoli

Rapu on mököttävä marttyyri

Ravun huonot puolet: Ravun herkkyys ja syvällisyys voivat kääntyä itsesääliksi ja oikutteluksi. Liika yksinäisyys ruokkii ikäviä piirteitäsi. Muutut marttyyriksi ja valitat, ettet kelpaa kenellekään. Teet muiden käytöksestä helposti negatiivisia tulkintoja, joissa ei aina ole totuuden häivää. Sen sijaan, että selvittäisit asian, vetäydyt kuoreesi hautomaan pahaa mieltäsi.

Näin harjoitat luonnettasi: On tärkeää, että rapu rikkoo välillä rutiinejaan ja tapaa muita ihmisiä. Harjoittele sosiaalisia taitojasi järjestötoiminnassa. Anna toisten haastaa ajatuksiasi, äläkä suhtaudu kritiikkiin loukkauksena. Varo piikikkyyttä, johon turvaudut ollessasi marttyyrituulella.

• 1212129
        Rapujaeiiiiiiii kirjoitti:

Äitini on rapu. Se petti jokaista miestään ja sillä on monen miehen kanssa lapsia. Meillä on kaikillä eri isät, yhden lapsen kohdalla oli ongelmia hetken aikaa siitä ettei tiedetty oliko isä äitini silloinen kihlattu vai eräs kännipano syrjähyppy.

Aina yks kaks mätää mahtuu joka merkkiin. Olen pahoillani äitisi puolesta,

• parasmerkkionNIKE

Paras merkki on se, että ihminen aivan itsenäisesti omilla aivoillaan on havainnut horoskoopit silkaksi viihteeksi, mihin muinaiset ihmiset ovat haksahtaneet tuijotellessaan liikaa yötaivasta esisähköisellä kaudella.

Planeetta tähtikuvion kohdalla... minkä ihminen on nimennyt tähtikuvioksi, koska pari toisiinsa mitenkään liittymätöntä etäällä toisistaan olevaa tähteä näyttäisivät maapallolta katsottuna muodostavan viivan, joka voisi olla vähän niin kuin oinaan sarvi... tai laatikkomalli, aivan selvä kaksonen. Niitä on kyllä kolmetoista tuolla kohtaa ilmavyötäröä, mutta jätetään nyt vaikka yksi pois, kun on vain 12 kuukautta! Selvää taivaallista dataa! Nyt sodanjumala Jupiter pyyhältää jälkeen kerran jonkun tähtikuvion ohitse, kun ei oikein muutakaan voi, tuhannen tulimmaista!

• patukkaatahtoo

Käärme.
      Koska ovat pitkiä ja paksuja.

• parasmerkkionperseus

Korjaan, yötaivasta ei voi tarkkailla koskaan liikaa, jos on Tyko Brahe. Mutta suurin osa ihmisistä on valitettavasti vain mystikkoja, jotka havaitsevat juuri sen mitä tahtovat silmät kiinni!

• sexyin

Skorpparinainen.

• eeeeeeeeeeeeuuu

ei skorppari. narsistinen ja mustasukkainen,,,

• Sellaisiaovat
        eeeeeeeeeeeeuuu kirjoitti:

ei skorppari. narsistinen ja mustasukkainen,,,

Ei vaan haluttava ja palvottava kaikin puolin.

• synkin_pimeäpuoli

Skorpioni on kostonhimoinen juonittelija

Skorpionin huonot puolet: Skorpionin pimeä puoli on kaikista tähtimerkeistä synkin. Skorpioni on epäluuloinen, ja pelko ajaa hänet kontrolloimaan muita. Inhottavimmillaan skorpioni muistuttaa narsistia. Olet tekopyhä, juonit ja yrität saada ihmiset sotajalalle keskenään. Sinulla on valtavasti seksuaalienergiaa, ja voit käyttää seksiä pettämiseen ja manipulointiin.

Näin harjoitat luonnettasi: Skorpionin on opittava, ettei hän voi omistaa muita. Elämä ei ole taistelu, jossa tehtäväsi on voittaa ja kostaa. Pyri tietoisesti irti negatiivisen ajattelun kehästä. Kun uskallat antaa rakkautta ja lämpöä muille, he antavat sitä vastavuoroisesti sinulle.

• makeaamyrkkyä

Mutta ehkä olisi tappavan piston arvoista saada kerrankin upeaa seksiä himoittavalta skorpparinaaraalta?

• horomunapystyssä
        makeaamyrkkyä kirjoitti:

Mutta ehkä olisi tappavan piston arvoista saada kerrankin upeaa seksiä himoittavalta skorpparinaaraalta?

Oletko varma, että seksi on edelleen upeaa, vaikka sinä olet siinä mukana? Hehe. Kysyy sivusta hän olematta skorpioni.

• munakovanakuinkraniitti
        horomunapystyssä kirjoitti:

Oletko varma, että seksi on edelleen upeaa, vaikka sinä olet siinä mukana? Hehe. Kysyy sivusta hän olematta skorpioni.

Totta kai on jos skorpparin kanssa pääsee olemaan se on aina vastaanottajalleen upeaa. :)

• eimuutenoo

En nyt sanoisi. Exäni oli skorppari mies eikä sängyssä mikään kaksinen.. Eräs toinen merkki sen sijaan oli paljon vilkkaampi ja seikkailuhaluisempi sängyssä.

• Anonyymi
        synkin_pimeäpuoli kirjoitti:

Skorpioni on kostonhimoinen juonittelija

Skorpionin huonot puolet: Skorpionin pimeä puoli on kaikista tähtimerkeistä synkin. Skorpioni on epäluuloinen, ja pelko ajaa hänet kontrolloimaan muita. Inhottavimmillaan skorpioni muistuttaa narsistia. Olet tekopyhä, juonit ja yrität saada ihmiset sotajalalle keskenään. Sinulla on valtavasti seksuaalienergiaa, ja voit käyttää seksiä pettämiseen ja manipulointiin.

Näin harjoitat luonnettasi: Skorpionin on opittava, ettei hän voi omistaa muita. Elämä ei ole taistelu, jossa tehtäväsi on voittaa ja kostaa. Pyri tietoisesti irti negatiivisen ajattelun kehästä. Kun uskallat antaa rakkautta ja lämpöä muille, he antavat sitä vastavuoroisesti sinulle.

Skorpioni on mahtavaa seuraa kun haluaa seikkailla maailmalla ja humoristisia myös.
        Skorpparit on lämpimiä kunnes heidät pettää.Silloin saat kylmää jäätä niskaasi eikä skorpparit lepy helpolla.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Skorpioni on mahtavaa seuraa kun haluaa seikkailla maailmalla ja humoristisia myös.
        Skorpparit on lämpimiä kunnes heidät pettää.Silloin saat kylmää jäätä niskaasi eikä skorpparit lepy helpolla.

Lisään Skorpparit on älykkäämpiä mitä tiedän ja hyviä tekee työt mihin heillä on intohimo.

• laalaalaa

Kaksoset. Mutta kaksonen valitsee sinut, ei toisinpäin ;)

• eiiiiiiiiii

ei ei...Kaksjakoisia.Kaksi persoonaa samassa ihmisessä

• hyiniinpä
        eiiiiiiiiii kirjoitti:

ei ei...Kaksjakoisia.Kaksi persoonaa samassa ihmisessä

Valehtelevia paskoja ovat!

• eikö_vain

Oma merkksi lienee jousimies?

• laalaalaa

Eikun mä olen kaksoset, tietty.. ;D Enhän mä muuten tollasta kirjottais. Me ollaan vähän tämmösiä x)

• etkö_vain_töistä
        hyiniinpä kirjoitti:

Valehtelevia paskoja ovat!

Punaiset hiukset, pyöreä, pyylevä, työpaikka kiusaaja jouskari N narsistinen uskoton, muiden kanssa kilpaileva, edessä hymyä takana pirunsarvet päässä?

• kaksosten_pimeäpuoli

Kaksonen aloittaa mutta ei saa aikaan

Kaksosen huonot puolet: Parhaimmillaan kaksonen on joustava ja monipuolinen, pahimmillaan levoton ja pinnallinen. Kompastuskivesi on huono keskittymiskyky. Aloitat ja lopetat harrastuksia, työprojekteja ja ihmissuhteita. Mielenkiintosi lopahtaa, kun kiinnostava asia muuttuu hiukankaan vaikeaksi. Poukkoilu ei edistä uraasi ja kiukuttelet katkerana – olet kuitenkin hyvin älykäs.

Näin harjoitat luonnettasi: Kaksosen on harjoiteltava kärsivällisyyttä. Jooga ja meditaatio rauhoittavat levotonta mieltäsi. Puutarhanhoito vaatii pitkäjänteisyyttä, mutta on palkitseva harrastus. Se kirjaimellisesti palauttaa liihottelevan kaksosen maan pinnalle.

• Jousimiehen_pimeäpuoli
        eikö_vain kirjoitti:

Oma merkksi lienee jousimies?

Jousimies keskittyy omaan napaansa

Jousimiehen huonot puolet: Vapauttava rakastavan jousimiehen pimeä puoli on vastuuton. Jousimies etsii itseään ja henkisyyttä, mutta ei jaksa kiinnostua muista. Olet ulospäin lempeä ja pehmeä, mutta ilkeimmillään viileä ja piittaamaton. Ihmisten on vaikea uskoa, miten kevyesti voit katkaista rakkaussuhteen ja lähteä vuoden vaellusmatkalle Aasiaan.

Näin harjoitat luonnettasi: Vanhemmuus on usein jousimiehen elämän suurin kasvun paikka. Kapinallinen jousimies ei kuitenkaan aina halua perhettä. Voit opetella epäitsekkyyttä ja vastuuta myös huolehtimalla eläimistä ja tarjoutumalla avuksi vanhuksille.

• multipersoonat
        Jousimiehen_pimeäpuoli kirjoitti:

Jousimiehen huonot puolet: Vapauttava rakastavan jousimiehen pimeä puoli on vastuuton. Jousimies etsii itseään ja henkisyyttä, mutta ei jaksa kiinnostua muista. Olet ulospäin lempeä ja pehmeä, mutta ilkeimmillään viileä ja piittaamaton. Ihmisten on vaikea uskoa, miten kevyesti voit katkaista rakkaussuhteen ja lähteä vuoden vaellusmatkalle Aasiaan.

Näin harjoitat luonnettasi: Vanhemmuus on usein jousimiehen elämän suurin kasvun paikka. Kapinallinen jousimies ei kuitenkaan aina halua perhettä. Voit opetella epäitsekkyyttä ja vastuuta myös huolehtimalla eläimistä ja tarjoutumalla avuksi vanhuksille.

Kaksosen ottaisin, kaksonen antaa aina ja vieläpä kakkoseen. :))

• kakaskakas
        multipersoonat kirjoitti:

Kaksosen ottaisin, kaksonen antaa aina ja vieläpä kakkoseen. :))

kaksonen kiksauttaa kaksureikään.

• Anonyymi

Kyllä näin on Kaksonen valitsee.

• Anonyymi
        Jousimiehen_pimeäpuoli kirjoitti:

Jousimies etsii aina sitä oikeaa, niin rakkaudessa kuin työssään. On maailman matkaaja. Jousimies on ihmisläheinen, riitoja karttava mutta puolensa pitävä ja hyvä siinä. Jos jousimiehen pettää, moninkertaisesti saa tuntea saman; vuosikausia kestäneen salasuhteen josta ei ole tietoakaan toisella. Sitä saa mitä tilaa. Jousimies on huolehtivainen, siisti , kodin hyväksi elävä mutta toisen huonot edesottamukset saavat jousimiehessä aikaan raivon jolta ei välty se toinen osapuoli joka on raivon aiheuttanut. Jousimies ei ikinä unohda kokemaansa vääryyttä; olipa se lapsuudesta, nuoruudesta tai sen jälkeen. Jousimies ei kaipaa esillä oloa. Riittää kun on työnsä hoitanut hyvin ja tulee toimeen muiden kanssa. Jousimies on luotettava, ei juoruile, ei arvostele, antaa jokaisen elää kuten haluavat. Mutta jousimies ei halua myöskään kenenkään kyseenalaistavan hänen omaa elämäänsä. Jousimies on rehellinen, myös toista kohtaan jos sen ansaitsee. Luulen että moni jousimies allekirjoittaa ainakin osan kertomastani. Kokemusta on, olen elänyt yli 65-vuotta jousimiehenä.

• whusummhh

Lohikäärme

• Härkä_pimeäpuoli

Härkä lihoo ja laiskistuu

Härän huonot puolet: Maanläheisen härän pimeä puoli on laiska ja piittaamaton. Härkä rakastaa ruokaa, kavahtaa liikuntaa ja väsyy kunnianhimoisten projektien ajattelusta. Pahimmillaan härkä on vetelä hedonisti, joka ei välitä terveydestään ja hukkaa lahjakkuutensa. Vuodet kuluvat, kilot karttuvat, opinnot jäävät kesken ja urasi jumittaa.

Näin harjoitat luonnettasi: Estä veltostuminen laatimalla välietappeja, jotka vievät sinua hitaasti mutta varmasti kohti tavoitteitasi. Merkitse liikuntapäivät kalenteriin ja noudata niitä. Jos sinulle tarjotaan töissä lisää vastuuta, älä kieltäydy, vaikka joutuisit pois mukavuusalueeltasi.

• Vaaka_pimeäpuoli

Vaaka mielistelee päästäkseen porukkaan

Vaa´an huonot puolet: Diplomaattinen vaaka voi sortua mielistelyyn. Suurin pelkosi on hylätyksi tuleminen. Voit ajautua ääriliikkeisiin, koska haluat kuulua joukkoon, etkä uskalla kritisoida muiden mielipiteitä. Sinut voidaan houkutella epäeettiseen toimintaan ja jopa petoksiin. Ymmärrät alitajuisesti toimivasi väärin, ja sisäinen ristiriitasi voi purkautua raivona.

Näin harjoitat luonnettasi: Vaa´an on opittava vetämään omat rajansa ja pitämään niistä kiinni. Kasvata henkistä ja fyysistä voimaasi itämaisissa taistelulajeissa. Ne sopivat rauhalliseen luonteeseesi, mutta opit puolustamaan itseäsi konkreettisesti.

• Neitsyt.pimeäpuoli

Neitsyt on neuroottinen perfektionisti

Neitsyen huonot puolet: Käytännönläheinen neitsyt on perfektionisti. Jos perfektionismi ottaa vallan, neitsyestä tulee neurootikko. Saat päähänpinttymiä puhtaudesta ja tavaroiden järjestyksestä. Lievimmillään olet nalkuttaja, joka valittaa vinossa olevista matoista. Pahimmillaan oireesi alkavat rajoittaa elämääsi, koska pelkäät bakteereja ja hellan päälle jäämistä.

Näin harjoitat luonnettasi: Neitsyen on rentouduttava ja opittava suhteellisuudentajua. Harjoittele ärsykkeiden sietämistä rajoittamalla siivouspäivät kahteen viikossa. Muista, että kontrollointi voi tyydyttää sinua, mutta se on uuvuttavaa läheisillesi.

• kauris_pimeäpuoli

Kauris himoitsee mainetta ja mammonaa

Kauriin huonot puolet: Sosiaalinen status on kauriille tärkeä, ja voit olla melkoinen pyrkyri. Pisteytät ihmisiä ja pohdit, miten voit hyötyä heistä. Olet melko konservatiivinen, ja ulkoinen olemus on sinulle tärkeä. Pahimmillaan kauriista tulee jäykkä merkkilaukkujen keräilijä, jolla ei ole todellisia ystävyyssuhteita. Sisimmässäsi pelkäät olevasi yhdentekevä.

Näin harjoitat luonnettasi: Kauriin on opittava arvostamaan ihmisiä, ei heidän varallisuuttaan ja asemaansa. Lähde viinitastingien sijaan harrastuksiin, joissa tapaat eri ikäisiä, erilaisista taustoista tulevia ihmisiä. Mieti shoppaillessasi tuotteiden eettisyyttä, äläkä kohota itsetuntoasi tavaroilla.

• Anonyymi

Olen kauris ja konservatiivinen. Ihmissuhteet ovat minulle vaikeita. En kuitenkaan perusta sosiaalisesta asemasta enkä maineesta tai mammonasta. Ihmisiin on vaikeaa luottaa ja itseeni nähden samanhenkisiä ihmisiä on vain harvassa.

• Anonyymi

Mulle on varmaan valehdeltu
        alusta asti mun syntymäpäiväni
        koska toi ei kuvasta mua millään tavalla.
        Tai joo tavallaan tolta osin että
        "pelkään olevasi yhdentekevä"
        Vaikkei toikaan ihan just noin oo oikein.
        Tässä muuten taas tulee lisää siihen
        kun oon sanonut että moni asia mussa toimii
        tai on nurinkurin miten muissa samat jutut.

• Oinas_pimeäpuoli

Oinas on raivoava jyrä

Oinaan huonot puolet: Oinaan tulisuus ja määrätietoisuus ovat sekä hänen parhaita että pahimpia puoliaan. Oinaan on vaikea sietää turhautumista. Jos asiat eivät etene toivomallasi tavalla, pakotat ne etenemään – oli ideasi toimiva tai ei. Turhautuneena saat raivokohtauksia ja kohtelet ihmisiä ala-arvoisella tavalla. Etenkin työkaverit joutuvat tulilinjallesi, koska et halua nähdä vikoja itsessäsi.

Näin harjoitat luonnettasi: Rankka treeni on turvallinen tapa purkaa raivoa ja selvitellä ajatuksia. Oinaalle sopivia lajeja ovat kuntonyrkkeily ja koreografiset jumpat, jotka pakottavat keskittymään. Lukeminen on hyvää vastapainoa liikunnalle ja rauhoittaa ennen nukkumaanmenoa.

• Anonyymi

Oinas naiselle ei ryppyillä.

• lapsetuskoohoroskooppeja

Typärätkin ihmiset tarvitsevat jotain mihin uskoa, kun eivät voi uskoa omaan arvostelukykyynsä, koska sitä ei ole.

• Hehhehhee

kateelliset taas haukkumassa kadehtimiensa ihmisten ominaisuuksia"horokooppien" avulla ;)

• HouruilevatPsykot

Tiedän aikuisia ja jopa vaikutusvaltaisia ihmisiä, jotka lokeroivat muiden identiteettejä ja käytöstä horoskoopeilla. Heidät pitäisi laittaa holhoukseen :D

• neitsytNainenko

Vai että semmottii. Hyvät yöt ja nauttikaa puhtaista sängyistänne ;D

• mitensuutpannaan

kaksi pöpökammoista

• paraskemoni

Bentley Continental GT 2dr Coupe V8 S

• Lion-King

🦁<3🐮

• Anonyymi

😀❤️🍄

• gfhbnm

Horoskoopit ovat ihan scheissea mutta nappasin vesimiehenä akkojen lehden linkistä nämä kun osuvat hyvin, rusinat pullasta :)

"Ulospäin vesimiehet ovat tyynen rauhallisia, mutta sisällä tuulee – ja lujaa. Vesimiehillä on aina meneillään jokin projekti, johon he uhraavat omaa ja lähimmäistensä aikaa. Vesimiehet elävät aina vähän omissa maailmoissaan."
      Mun aivot futaa nopeammin kuin ehdin tehdä mutta kaikki tulee tehtyä kun lopulta koko "projekti" rönsyilyineen on synkassa.

"Vesimies on tulevaisuuteen suuntaava, kapinallinen ja uusia uria aukova. Hän on aina mukana, kun jotain uutta on kehitteillä. Vesimies ei pysty sivuuttamaan omia radikaaleja oivalluksiaan ja niinpä hänen on säilytettävä vapautensa ja riippumattomuutensa mahdollisimman puhtaina."
      Ja nää ei sitten millään istu yhdenkään muun horoskoopin tielle hah.

• pöööööö

No ei kai horoskoopit mitään tiedettä olekkaan:D Vai onko sittenkin? Tuo pätee ainakin minun tuntemiini vesimiehiin (pakko vielä tämäkin tuoda esille), mutta en tiedä mistä rönsyilystä puhut, mutta vesimiehet saavat kaiken päätökseen ja kunnialla, eivät jätä juttuja kesken. Vesimiestä ei kiinnosta pikku huuhaa jutut, vain oleellinen ja isot asiat ja niissä ovatkin hyviä. "Vesimies ei kuole koskaan köyhänä" sanoi eräs tähtitieteilijä, koska heillä on matemaattis-loogisuutta enemmän kuin millään muulla tähtimerkillä.

• gfhbnm
        pöööööö kirjoitti:

No ei kai horoskoopit mitään tiedettä olekkaan:D Vai onko sittenkin? Tuo pätee ainakin minun tuntemiini vesimiehiin (pakko vielä tämäkin tuoda esille), mutta en tiedä mistä rönsyilystä puhut, mutta vesimiehet saavat kaiken päätökseen ja kunnialla, eivät jätä juttuja kesken. Vesimiestä ei kiinnosta pikku huuhaa jutut, vain oleellinen ja isot asiat ja niissä ovatkin hyviä. "Vesimies ei kuole koskaan köyhänä" sanoi eräs tähtitieteilijä, koska heillä on matemaattis-loogisuutta enemmän kuin millään muulla tähtimerkillä.

Olen itse vesimies ja tarkotin rönsylilyllä agendalla just sillä hetkellä olevien projektien/duunien rönsyliyä kun kaikkeahan pitää aina vähän viilailla vähän lisää eli esim. koodiin 1:n ja 0:n paikkojen pieteetillä nysvättyjä detaileja. Joo seiska"uutiset" ei kiinnosta yhtään eikä mun aikakaan riitä sellaseen tauhkaan.

Ei horoskoopit ole kun pseudotiedettä kuten vaikka homeopatia ja horoskoopit ovat astrologiaa eikä sitä pidä sekoitta astronomiaan mikä on tähtiedettä!

• Anonyymi

Nais ja mies vesimiehissä on yksi eroavaisuus.
        Nais vesimies ei alistele.Mies vesimiehes taas helposti päätyy kynnysmaton asemaan.

• Härkäonparas

Joopa joo, mut härälle harva vetää vertoja aistikkuudessa, sitoutumisessa ja erotiikan rakastamisessa :D nii et repikää siitä!

• horoskooppailija

Onko niitä useampaakin merkkiä? Eikö se ole se laite millä tähystetään horoja esim. tietokoneen näytön takaa?

• vältelkää

Kauhein merkki on narsisti.

• Anonyymi

Kalat

• Anonyymi

Oinas on paras.Kuninkaiden kuningas.

• Anonyymi

Vaaka on paras 1.10
      Ei osaa ikinä päättää 😂
      Terkkuja nurkan takaa tupakkapaikalta

🚬👩🏻‍🦳 t. Verkku

• Anonyymi

No on paras kyl. Tuu röökil mun kaa..

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No on paras kyl. Tuu röökil mun kaa..

Mä oon vielä täällä samassa paikassa, mitä 6,5 h Tais tulla pohjat tälle vuodelle. Vähä pitempi tumpattava tällä kertaa 🚬👩🏻‍🦳

😂

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mä oon vielä täällä samassa paikassa, mitä 6,5 h Tais tulla pohjat tälle vuodelle. Vähä pitempi tumpattava tällä kertaa 🚬👩🏻‍🦳

😂

😜😂🤣

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Joskus mietin

miten pienestä se olisi ollut kiinni, että et koskaan olisi tullut käymään elämässäni. Jos jokin asia olisi mennyt toisi
      Ikävä
      24
      4636
    2. Miten reagoisit

Jos ikäväsi kohde ottaisi yhteyttä?
      Ikävä
      88
      3724
    3. Ryöstö hyrynsalmella!

Ketkä ryösti kultasepänliikkeen hyryllä!? 😮 https://yle.fi/a/74-20159313
      Hyrynsalmi
      48
      3095
    4. Olisiko kaivattusi

Sinulle uskollinen? Olisitko itse hänelle?
      Ikävä
      54
      2667
    5. Ihana nainen

Suukotellaanko illalla?☺️ 🧔🏻🫶
      Ikävä
      51
      2599
    6. Mitä haluaisit sanoa

Nyt kaivatullesi?
      Ikävä
      205
      2597
    7. Sukuvikaako ?

Jälleen löytyi vastuulliseen liikennekäyttäytymiseen kasvatettu iisalmelainen nuori mies: Nuori mies kuollut liikenne
      Iisalmi
      32
      2390
    8. Ootko koskaan miettinyt että

miksi kaivatullasi ei ole puolisoa?
      Ikävä
      152
      2328
    9. Huomenta ihana

Mussu ❤️.
      Ikävä
      31
      1945
    10. Avustettu itsemurha herättää vahvoja tunteita - Laillista Sveitsissä, ei Suomessa

Hilkka Niemi sairastaa harvinaista PLS-sairautta. Hilkan on elettävä loppuelämänsä parantumattoman sairauden kanssa, jok
      Maailman menoa
      108
      1529
    Aihe