Voiko virkavalta vaieta, jos tietää ratkaisevia

SiskoTerttuHelena

asioita rikoksesta ja hänen tietonsa toisi ratkaisun rikoksen selvittämiseen?

Onko rikosylikomisaari Juha Makkonen vakiporukan sukulainen, kun hänen nimensä vilahtelee tuon tuostakin näissä yhteyksissä?
HÄN EI TUTKI huvilanomistajan kahteen kertaan hänelle antamaa toimeksiantoa!
Huvilanomistajan Makkoselta asiaa tiedustellessa heinäkuussa 2013, hän kertoo ettei ole jäävi asiaa tutkiman ja lupaa tutkia asian vasta, kun huvilanomistaja uhkaa vaihtaa tutkijaa!
Tämä keskustelu käytiin huvilanomistajan ajaessa autoa Varkauden portin kohdalla. Hän pysäytti auton ja keskutelu kesti noin tunnin. Makkonen soitti ihan muista syistä ja kysyi olenko minä syyttänyt serkkuni vaimoa synnistä? Kerroin, etten ollut sellaista tehnyt ja että tiedän mihin vakinaapurin vaimo tällä väitteellään viittaa.
Kun sanoin vaihtavani tutkijaa rikosylikomisaari Juha Makkonen sanoo"voi ei niin voi tehdä hyvä rouva" ikäänkuin pelästyneenä(minusta tuntui kuitenkin että hän naureskeli asialle) koska silloin minä joutuisin selittämään esimiehelleni miksi asia on jäänyt tutkimatta jo edellisennä vuonna 2012!

Huvilanomistaja esitti tutkimuspyynnön 1. kerran 2012, kun rikosylikomisaari Juha Makkonen tuli asioikseen huvilanomistajan luokse kyselemään, tietävätkö he mistä johtuu se SUHTEETON viha teitä kohtaan? Sisareni oli paikalla ja kuuli kaiken.

Serkkuni valehteli oikeudessa, käräjätuomarin kysyessä häneltä vihasitteko Ahosia, hän sanoi ettei vihannut.

Rikosylikomisari pyysi silloin saada ottaa omalla kamerallaan kuvia huvilan omistajan tietokonelle tallennetuista oletetuista halkovarkauskuvista! Huvilanomistaja antoi luvan ja Makkonen otti kuvan vain yhdestä kuvatallenteesta. Huvilanomistaja sanoi "ota kuvat vaan kaikista".Makkonen sanoi "yksi riittää."

Tutkimusta ei tehty ja tilanne paheni.

Toisen tutkimuspyynnön huvilanomistaja teki rikoskomisaari Juha Makkoselle vuonna 2013.
Tutkimusta ei ole edelleenkään tehty, vaan rikosylikomisaari Juha Makkonen tuhosi siinä vaiheessa jo lesken miehen tietokoneelta kuvatallenteet, joissa murhaajan vaimo aikuisen tyttärensä kanssa kävelee päättäväisesti huvilanomistajan tontille klapipinolle ja alkaa nakella klapeja koriinsa!Kamerassa oli liiketunnistin joten liike näkyy selvsti!

Taas riksoylikomisaari Juha Makkonen tulee "kuvaan" tilanteessa jolloin serkkuni puhelimessa puhuu mieheni tienvarteen laittamista riistakameroista.

Serkkuni sanoo, ettei niistä välittänyt, mutta kun tämän tekivät niin anna niille niin pe rkelesti sakkoja kuin pystyt!"
Minua pyydetään puhelimeen ja rikosylikomisaari Juha Makkonen kertoo minulle, että "asia tutkitaan huolellisesti ja tarkasti..olkaa rouva huoleti." Tämä oli tietenkin ilkeyttä koska meidän jo paljon aikaisemmin antamamme toimeksiannon hän oli jättänyt tutkimatta!

Hän mainitsee myöskin tukijaksi määrätyn poliisin nimen, jota en jaksa muistaa! Mieheni huutaa minulle, että sano sille, että alkaa tutkimaan sitä meidänkin antamaamme asiaa......oletettu halkovarkaus 5.10.2011 klo 17.12!

MIKSI rikosylikomisaari Juha Makkonen ottaa tutkittavakseen vakinaapurin asian tietäen, että vakinaapuri ei niistä tienvarren kameroista välitänyt!?

MIKSI rikosylikomisaari ei tutkinut huvilanomistajan jo aikaisemmin antamaan tutkimuspyyntöä!?

Taas tulee rikosylikomisaari Juha Makkonen "kuvaan"tilanteessa tullessaan kesälomamme aikaan tontille syystä, että serkkuni väittää meidän pyöritelleen kiviä hänen liiterinsä takana!?

Leski sanoo, ettei ole kiviä pyöritellyt naapurin puolelle. Isoja valtavia kiviä on lesken korallikannukasaidan takan ollut jo siitä asti, kun korallikannukkaat istutettiin vuonna 2000! Nyt ollan vuodessa 2012!

He menevät korallikannukasaidan luokse, mutta samalla soi Makkosen puhelin ja serkkuni soittaa kysyen, "missä te olette?" Makkonne kertoo, että olemme sinun saunasi takana lesken korallikannukasaidan luona. Serkkuni sanoo, "ei ne kivet siellä ole!" Makkonen sanoo leskelle, että lähdetään pois kivet eivät ole täällä!
Huvilanomistaja sanoo:"Kysy siltä mitä se tarkoittaa!" Makkonen lähtee päätään pudistellen ja hiljaa itsekseen sadatellen pois. Sisareni istuu verandalla ja kuulee ja näkee kaiken.
Koskaan ei kukaan ole antanut tähänKÄÄN mitään selitystä, pilasivatpahan taas yhden kesälomapäivistäni!

Jos riistakamerakuvat oletetusta halkovarkaudesta olisi tutkittu heti vuonna 2012 uskon, että mieheni eläisi! Kun asiaa ei tutkittu se kasvoi "vuoreksi" vakinaapurin mielessä....häpeä siitä että jäisi kiinni varkaudesta aiheutti mielettömän teon. Tosin on tiedossa, että Makkosen kertoman mukaan vakinaapureilla oli meitä kohtaan suhteeton viha, josta Makkonenkaan ei päässyt selville mistä se johtui!
Näin se menee...ensi kateus..sitten inhottavia tekoja toisen häätämiseksi omalta tontiltaan...sitten viha kun toimet eivät tepsineet....sitten murha ja murhanyritys...ja sitten vankila!
Niin kauan kuin vaimon osuutta henkirikoksen ja henkirikoksen yrityksen ei ole oikeudessa tukittu pidän häntä syyllisenä molempiin!

68

274

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • SiskoTerttuHelena

JATKOA EDELLISEEN!
      Riistakamerat, jotka olivat tienvarressa turvaamassa istutukisiamme, jotka kerta toisensa jälkeen katkottiin olivat mieheni sinne asentamat. Hän laittoi ne tiensuuntaisesti, korostan hän tiesi miten ne tuli asentaa! Kamerat olivat puissa 2-3 vikkoa ainostaan vuonna 2013!

Olin istuttanut paljon puita ja pensaita tonttiemme väliselle kaistaleelle...NÄKÖESTEEKSI MOLEMPIIN SUUNTIIN! Joten on perusteetonta väittää, että olisimme pyrkineet naapuria kuvaamaan!

Lisäksi serkkuni kertoo rikosylikomisaari Juha Makkoselle, "ettei väittänyt niistä", ja miksi oliskaan välittänyt mieheni oli asentanut ne tiensuunatisesti eikä naapuriin päin!

Samassa puhelinkeskustelussa serkkuni kuitenkin sanoo Makkoselle, "mutta kun ne tämän tekivät anna niille niin pe rkeleesti sakkoja kuin pystyt!"
      Minut pyydettiin puhelimeen ja puhuin myöskin rikosylikomisaarin Makkosen kanssa silloin!
      Olimme vaatineet jo toisen kerran jo Makkosta tukimaan oletettu halkovarkaus, tästä serkkuni raivostui ja toimi huomasi hyvän tilaisuuden käyttää kameroita meitä vastaan!

Kun poliisit ottivat kamerat puista kukaan meistä ei ollut paikalla tarkistamassa niiden kuvakulmaa! Syyttäjä ihmetteli miksi murhaaja oli antanut kameroiden raksuttaa puissa vielä yhdeksän päivää ne jo huomattuaan?
      Ennakkotapauksia on jo ollut, mikäli ei kolmeen päivään risitakameroista reklamoi niistä ei välitä!

Millä kukaan voi todistaa, että riistakamerakuvat, joita murhaaja käytti todisteena meitä vastaan, olisivat mieheni asentamien kameroiden tuotosta!?
      Vastaus; ei millään!

Murhaajalla oli hyvä syy ja aikaa yhdeksän päivää otattaa itsetään kuvia itselleen sopivaan tarkoitukseen...syyttääkseen meitä salakatselusta!

Miksi minua syytetiin mieheni asentamista riistakameroista? Käräjäoikeus katsoi asian rauenneeksi koska syytetty oli kuollut. Syyttäjä veti kuitenkin asian hoviin, syyttäen minua. Tämä on kohtuutonta eikä riistakamerakuvia edes voida todistaa mieheni kameroilla otetuiksi!

Rikosylikomisaari Juha Makkonen sanoi minulle puhelimessa, että kuvat tutkitaan huolellisesti ja tarkasti!
      Näin ei ole tapahtunut, jos kuvien sekaan oli sujautettu eräskin kuva jonka syyttäjä huomasi ja sanoi ettei se voinut olla mieheni kameralla otettu!?

Miksi syyttäjä Tiina Karppinen ei keskeyttänyt istuntoa väärien todisteiden takia?!

Nämä riistakamerakuvat eivät itseasiassa todista yhtään mitään. Ne ovat pelkästään murhaajan keksimä eräs peitetarina, jonka hän pikapikaa kehitti ja pikpikaa toimitti haasteena päivää ennen murhaoikeudenkäyntiä käräjille.

Pikapikaa haasteen toimittaminen käräjille on laitonta! Kaiki murhaajn toiminta on suunnitelmallista ja oikeutta harhauttavaa toimintaa. Kuka voi väittää etteikö murhaaja itse ollut kääntänyt kameroita oman tarkoituksensa saavuttamiseksi?! Lisäksi käräjä- ja hovioikudessa esitellyt kuvat eivät olleet samoja.

MIKSI SYYTTÄJÄ EI SYYTTÄNYT MURHAAJAN VAIMOA OSALLISUUDESTA MURHAAN JA MURHANYRITYKSEEN, vaikka vaimo oli todistettavasti murha-aikana lähellä murhapaikkaa?
      Minua syytetään kuolleen mieheni asentamista riistakameroista....murhaajan vaimo oli todistettavasti murha-aikaan murhapaikalla......miksi häntä ei syytetä osallisuudesta henkirikokseen?
      Tämä on väärin ja täysin epäoikeudenmukaista toimintaa syytäjän taholta!

MINUN NIMENI ON PUHDISTETTAVA SALAKATSELUSYYTÖKSITÄ VAKAVASTIOTETTAVIEN TODISTEIDEN PUUTTUESSA! MINULLE ON PALAUTETTAVA 980,0O EUR SAKOT SEKÄ OIKEUSKULUT ON MAKSETTAVA TAKAISIN!
      Tapaus 2.
      Murhaaja väitti minun pyöritelleen kiviä hänen liiterinsä takana nokkospuskassa. Käräjäoikeuden tuomari kysyi, mitä ne kivet siellä teitä haittasivat? Murhaaja vastaa ne vähentävät heidän asumismukavuuttaan!

MInä en ole mitään kiviä siellä pyöritellyt. Murhaaja todisti väittensä itseottamillaan tai asianajajansa ottamilla valokuvilla! Minun väitettin särkeneen myöskin heidän aitaansa. Murhaaja valehteli oikeudessa sen olevan kallista materiaalia! Aita oli tehty kana- tai katiskaverkosta jota tukivat muutamat raakalaudan pätkät! Aita uusittiin vasta 2015!

Tarina jatkuu edelleen kunnan viranhaltijoiden osalta, koska edelleenkään eivät rajapyykit ole kohdallaan. Ne eivät ole sitä mitä rajankäynti-ilmoituksessa joka tuli jälkikäteen ilmoitettiin!
      Vuonna 2014 pyysin maanmittaria laittamaan kadonnut rajapyykki paikoilleen! Hän tuli otti isohkon kiven murhaajan vaimon osoittamasta paikasta tien toiselta puolelta puskasta. Vaimo sanoi sen joutuneen sinne, kun vedimme vesiputkea tontillemme. Näin se tapahtuikin, traktorimies mainitsi, että nyt taisi mennä rajapyykki, kun viisikiveä mätkähti ojapientareelle!
      Nyt viisikivisen pyykin paikalla on yksi kivi! Näin se ei voi olla! Asia täytyy saada loppunkäsitellyksi pian. Eli uusi rajankäynti on tehtävä, minä olen maksanut jo 300 eur enkä ole saanut viiskivistä rajapyykkiä paikoilleen edelleenkään. Maanmittari kaivoi kengänkannallaan kolon maahan ja läiskäsi kiven siihe sanoen "tässä on pyykki nro se ja se!"
      jatk

• hoidpossa

Nostetaan ylös luettavaksi sairas satu

• SiskoTerttuHelena

Sairaus on nimeltään salailu, tietojen piittäminen ja tukimusten rajoittaminen Iisalmen poliisi- ja oikeuslaitoksessa!
        Minusta se on erittäinkin sairasta, ettei hän tullut kertomaan totuutta, hän on korkeinta poliisjohtoa ainakin arvoltaan!?

Sairasta on sekin, ettei hän tutkinut meidän antamaamme toimeksiantoa oletetusta halkovarkaudesta! Pyysimme häntä tukimaan sitä kaksi kertaa. Kysyin häneltä onko hän jäävi tutkimaan asiaa tai muuten haluton sitä tukimaan, hän sanoi ettei ole jäävi!

Kysyin onko virkavallan tässä tapauksessa rikosylikomisaari Juha Makkosen velvollisuus tulla kertomaan riistakameroista, koska tiesi ettei murhaaja niistä välittänyt? Miksi hän oli innokas käymään meidän "kimppuun" vaaikka tiesi, että riistakamerat tienvarrella eivät serkkuani omien sanojensa mukaan häirinneet!

Tämä on hävytöntä ja täysin epäoikeuden mukaista, että minulle annettiin salakatselusta sakkoja 980,00 eur ja hovioikeudenkulut päälle!

Vaadin, että minulle maksetaan takaisin 980,00 sakot takaisin kuten myös hovioikeudenkulut! Asia on täysin kestämätön ja tuomio on väärä ja annettu lisäksi valheellisten ja väärennettyjen riistakamerakuvien perusteella!

Serkkuni on kääntänyt kamerat raksuttamaan omien tarkoitusperiensä mukaiseen suuntaan. Syytäjä ihmetteli myöskin, miksi hän antoi niiden olla puissa ne huomattuaan vielä 9 päivää?!
        ENANKKOTAPAUKSIA ON OLLUT, ETTÄ MIKÄLI EI KOLMEEN PÄIVÄÄN RIISTAKAMEROISTA REKLAMOI NIISTÄ EI VÄLITÄ!
        Ja niinhän serkkuni sanoikin Makkoselle, ettei niistä välittänyt!

Riistakamerakuviin tallentuivat vakiasukkaan vaimo aikuisen tyttärensä kanssa 5.10.2011 klo 17.12!
        Tulimme seuraavan vuonna lomalle ja mieheni tutki riistakaeroiden kuvatallenteet ja löysi vakinaapurin klapipinollamme.

Pyysimme rikosylikomisaari Juha Makkosta tukimaan oletettua halkovarkautta, mutta vastaukseksi saimme, että kissan nimi oli Nestori jota oltiin hakemassa korin kanssa !
        Kissa ei näkynyt missään vaiheesa, mutta klapien nakkelu näkyi selvästi liiketunnistin kameran kuvissa.Muititikku on meillä!

Mitään kunnollista selvitystä emme silloin saaneet.
        Seuraavan vuonna 2013 olisin ollut viemässä muistitikkua rikosylikomisaari Juha Makkoselle Iisalmeen käteen ma 26.8.2013. Mutta mieheni murhattiin ja minutkin yrtettiin murhata la 24.8.2013!

Murhaajan vaimo kertoo tullensa hyvin ahdistuneeksi juuri sinä vuonna, eikä pystynyt enää nukkumaankaan? Hän kertoo miehensä huomanneen sen. Minkä vuoksi hän ahdistui vuonna 2013?!
        Siksikö ahdistui, kun vaadimme rikosylikomisaari Juha Makkosta nyt heti tutkimaan oletetun halkovarkauden, muutoin vaihtaisin tutkijaa, pelkäsikö siitä tulevaa häpeää, jos jäisi kiinni varkaudesta?

Miksi eivät tulleet kertomaan ja sopimaan asiasta?! Pitikö murhata? Olivatko aina vuodesta 1994 alkaen heidän meitä vastaan tekemänsä teot esteenä, etteivät uskaltaneet tulla keskutelamaan ja selvittämään asiaa? Tiensulkemiset 3 kertaa, vesiosuuskunta jupakka, rakenusluvan kieltäminen muutamia mainitakseni.

Joten muistitikun vieminen viivästyi! Rikosylikomisaari Juha Makkonen vaati mieheni tietokoneen hallintaansa. Jari Rytkönen oli pantu asialle hakemaan mieheni tietokone, hän huomasi heti, että tietokoneelta ei ollut mitään jatkoyhteyksiä minnekkään.
        Miksi rikosylikomisaari Juha Makkonen piti mieheni tietokonetta hallinnassaan aina murhaoikeuden käynnin iltaan saakka?Miksi hän ei tuonut tutkimiaan riistakamerakuvia oletetusta halkovarkaudesta käräjäoikeuteen, mahdollisena syynä henkirikokseen?

Sain tietokoneen Jari Rytkösen toimittamana takaisin. Jari Rytkönen toi sen minulle Iisalmen käräjäoikeuden edessä saate sanoina..."Makkonen ei tutki sitä halkovar.."
        Olin hämmentynyt oikeudenkäynnin takia joka oli täydellinen diplomityö siitä, miten tietojen salailun ja tutkimuksen rajoittamisen avulla saadaan näytettyä ihan mitä halutaan!

Mies on murhaaja aja yritti toistakin murhaa! Hänestä leivottiin tappaja ja toisen tapon yrittäjä! Vaimon osuus jätettiin tukimuksen ulkopuolelle koska tukimusta rajoitettiin jostain syystä!
        Tiukka esitutkinta oli jätetty löperöiden vätysten tehtäväksi ja tällaiset löperöthän uskovat mustiin aukkoihin ihan mielellään!

Vertailun vuoksi lukekaa Oulun poliisin tekemä henkirikostutkinta! Siellä murhaajatarta kuulusteltiin kahdeksana perättäisenä sunnuntaina ja lopulta valheen valta murtui ja hän tunnusti murhanneensa ystävättärensä!

Oliko edullista uskoa mustiin aukkoihin; aika on rahaa niinkö?!

Kysyin Jarilta, että ovatko kuvat tallella? Jari Rytkönen sanoi nyökäten tietokoneeseen päin, että kuvat ovat siellä.
        Luulen ettei Jari tiennyt varsinaisesti sitä, mutta oletti tietenkin, että kuvat olisivat siellä.
        Kuitenkin kuvat oli tuhottu rikosylikomisaari Juha Makkosen pitäessä tietokonettamme hallinnassaan luvattoman pitkän ajan. Kyselin sitä jossain vaiheessa, mutta kukaan ei tiennyt siitä mitään, näin se vasta Iisalmen käräjäoikeuden edessä kadulla!
        Todella sairasta toimintaa!

• SiskoTerttuHelena

Onko tosiaankin niin, että suomalaisen täytyy hakea jo oikeutta Euroopan ihmisoikeustuomioistuimesta? Iisalmen poliisi, mikä on se teidän missionne? Rajoitatte tutkimusta...muutatte rikosnimikettä murhaajan suojelemiseksi....miksi toimintanne ei ole avointa ja läpinäkyvää?
        Vastatkaa itsellenne rehellisesti!
        Suomi on vaarassa, jos tämänkaltainen toiminta yleistyy Suomessa.....rahalla ei saa saada kaikkea!

Suomen laki nojaa 10 käskyyn, tosin ei enää kaikilta osin.

"Olkaa alamaiset kaikelle inhimiilliselle järjestykselle Herran tähden, niin hyvin kuninkaalle, joka on ylin, kuin käskynhaltijoille, JOTKA HÄN ON LÄHETTÄNYT PAHAA TEKEVILLE RANGAISTUKSEKSI, MUTTA HYVÄÄ TEKEVILLE KIITOKSEKSI!
        Syyttömän syylliseksi ja syyllisen syyttömäksi sanominen on Herralle kauhistus!
        Pystyykö Jari Rytkönen, Veli Pallonen ja Juha Makkonen ja Tiina Karppinen& kumppanit kaiken kirjoittamani lukeneena vakavissaan vieläkin väittämään, että minä olen syyllistynyt OIKEESTI salakatseluun ja kivienpyörittelyyn naapurin puolelle eli hallinnanoikeusloukkaukseen 0,20 cm? Nyt on pysähtymisen aika IIsalmen poliisilla!

• gkjgjkflddöcdcäcä
        SiskoTerttuHelena kirjoitti:

Onko tosiaankin niin, että suomalaisen täytyy hakea jo oikeutta Euroopan ihmisoikeustuomioistuimesta? Iisalmen poliisi, mikä on se teidän missionne? Rajoitatte tutkimusta...muutatte rikosnimikettä murhaajan suojelemiseksi....miksi toimintanne ei ole avointa ja läpinäkyvää?
        Vastatkaa itsellenne rehellisesti!
        Suomi on vaarassa, jos tämänkaltainen toiminta yleistyy Suomessa.....rahalla ei saa saada kaikkea!

Suomen laki nojaa 10 käskyyn, tosin ei enää kaikilta osin.

"Olkaa alamaiset kaikelle inhimiilliselle järjestykselle Herran tähden, niin hyvin kuninkaalle, joka on ylin, kuin käskynhaltijoille, JOTKA HÄN ON LÄHETTÄNYT PAHAA TEKEVILLE RANGAISTUKSEKSI, MUTTA HYVÄÄ TEKEVILLE KIITOKSEKSI!
        Syyttömän syylliseksi ja syyllisen syyttömäksi sanominen on Herralle kauhistus!
        Pystyykö Jari Rytkönen, Veli Pallonen ja Juha Makkonen ja Tiina Karppinen& kumppanit kaiken kirjoittamani lukeneena vakavissaan vieläkin väittämään, että minä olen syyllistynyt OIKEESTI salakatseluun ja kivienpyörittelyyn naapurin puolelle eli hallinnanoikeusloukkaukseen 0,20 cm? Nyt on pysähtymisen aika IIsalmen poliisilla!

vastaustanne odetellaan

• älykääpiö1

Tulihan ne äänet päästäsi ulos
      Mielihoure vaivaa
      Ei kande syödä sammakoita niin ei tule sammakoita ulos

• SiskoTerttuHelena

Laita nimesi esiin!

• ylösnousemus-vaivaa

Laita nimesi esiin!

Urho Kekkonen
        Haudasta

• marjaliisakaarina

Sopiva nimimerkki! Älykääpiö se on,jos ei noin selvää tekstiä ymmärrä! Laita nimesi esille ja ala puhua asiaa pelkkien haukkumasanojen ja tyhjän lörinän sijaan!
        Miksi ylipäänsä kuljeskelette mökkiläisten tontilla heidän poissa ollessaan,HÄH?
        Mökkiläiset eivätkä heidän vieraansa ole KOSKAAN teidän puolellanne käyneet. EI KIINNOSTA!
        Miksi mökkiläisten pensasaita on TÄYSIN tuhottu teidän rantasaunanne (sen oikeastaan yhteiskäytössä olevan,lahjakirjan mukaan!)nurkalta? Minne katosivat pensasaidantaimet rantasaunanne verannan edestä 3kertaa ? Muualla ovat 3 metrisiä! Miksi lesken istuttamat koivut teidän punaisen mökkinne takana ovat jo hyvin isoja! Jänis tarvitsee tikapuut yltääkseen katkaisemaan latvat!
        Tien varressa ovat ihan pieniä, mutta kasvussa jo 3misen vuotta!
        Vastaapas,älykääpiö1

• exkiurvetinen

Eikä kaikkia sieniäkään pidä syödä kun niistä tulee hallusinaatioita.
      Myos jotkin metsämarjat aiheuttaa psykoosin.

• SeppoSaaranen

#####Toivon teidän ymmärtävän, että tämän viestin jälkeen ette ole minuun enää henkilökohtaisesti yhteydessä, koska kirjoittamanne perusteella en todellakaan ole hommiani hoitanut.
      Kaikesta huolimatta toivotan teille hyvää kevättä!###### suora lainaus vanhemman rikostutkijan s-postista, jolla hän vastasi tiedusteluuni, milloin ja missä olin kiusannut lapsia , joista vanhemmat olivat tehneet perättömiä ilmoituksia koululle, poliisille ja kunnan johtaville kouluvirkamiehille.

Näin homma toimi minun kohdallani Iisalmen poliisilaitoksella.
      En yllättyisi, jos "virheitä" on sattunut muidenkin "epämiellyttävien, ärsyttävien" ihmisten kohdalla, jotka peräävät oikeuksiaan kuulla syytöksien esittäjien nimet.

Vanhemmat saivat ko. poliisilta nimettömyyssuojan ja kaiken mahdollisen suojelun.
      " Niissä tutkimisissa nyt ei selvinnyt oikein mitään!"; hän totesi kuukausia kestäneiden tutkinnan tuloksista!
      Itse jouduin vastuuseen teoista, joita ei koskaan ollut tapahtunut?
      Näin yksinkertaista poliisivirkamiehen on välttää vastuunsa kantaminen.
      Tutki ja tutki ko. tutkija, mutta menetti "puhekykynsä", kun olisi pitänyt ryhtyä esittämään tutkinnan tuloksia?
      Sairastuu sitä vähemmästäkin **lehtelusta?

Saasta Seppo

P.S. Ko. "rikostukija" on saanut olla rauhassa yhteydenotoiltani, sillä tyhjän saa tunnetusti hakemattakin. On helpompi teloittaa syytön, jotta syylliset saavat mielenrauhan, kun painostus on tarpeeksi vahvaa ja riittävän arvovaltaisten ihmisten taholta tehtyä?
      Näin toimii oikeus ja oikeuslaitos? Iisalmessa.

• jäljetpeloittavat

Ja kansa sanokoon AAMEN!

• SiskoTerttuHelena

Vastatakaa ne jotka tietävät! Iisalmen poliiseista asiasta on 100 % varma se yksi....muut "osalliset" missä "mielipiteenne"?
      Rytkösen & kumppanit "minun mielestäni"- linjalla oli koko teidän naurettava ja valheellinen tutkimuksenne....ettekä tutkimuksessanne tukeutuneet fakattietoon!?
      Näin kunnotonta,raukkamaisen ala-arvoista poliisia ei tarvita....vanhempi konstaapeli Ville Mykkänen teki miehen työn ja siksi hänet siirrettiin tutkimuksista syrjään koska hän ei TAIPUNUT VÄÄRYYTEEN, eli "minun mielestäni-tukimukseen"vaan kirjasi murhapaikalta muistiin sen mitä näki ja kuuli!
      Tämäkin Helsingin poliisista kertova lehtikirjoitus on merkki siitä, että oikeuslaitos ei voi hyvin, vaan NIMITYKSIÄ saavat ne jotka taipuvat tekemään "minun mielestäni"-tukimuksia.
      Kuopiossa oli kesäkuussa tuomittavan eräs poliisimies raiskauksesta......nuori tyttö veti asian käräjille, kun tuli NAISENIKÄÄN! Nämä kaikki ovat merkkejä todella vakavasta muutoksesta poliisikoulutuksessa ja/tai poliisiainesta valittaessa!

• javiinaatekeemieli

Seisoohan se mulkku poliisillakin?

• 4566656677788

Olikinhan tuo melkein kaksi päivää ratkuttamasta samaa asiaa....

• exkiurvetinen

Olis kiva tavata tämä sisko terttu helena ihan kahden kesken.
      voisimme keskutella maailmankaikkeudests ja jumalan valakunnan tulosta tänne maan päälle nii kuin on kirjoitettu.
      kukaan ei usko että näin tulee tapahtumaan mutta odottakaas vaan, se tulee kuin salama taivaalta, aivan kuin minäkin tulen ufon kyydissä siriuksen tähdistöstä valoakin nopeammin enkelien kanssa tuomitsemaan jumalan ja hänen poikansa jeesuksen kanssa kaikki planeetta maan ihmiset oikeuden mukaisesti.
      vanhurskaus on sama kuin oikeamielisyys.

• SiskoTerttuHelena

Kyllä Jumalan valtakunta tulee maan päälle kuten on Raamattuun kirjoitettu!...Ilmestyskirja 5:9..."Sinä(tarkoittaa Jeesusta) olet arvollinen ottamaan kirjan ja avaamaan sinetit, sillä Sinä olet tullut teurastetuksi ja olet verelläsi ostanut Jumalalle ihmiset KAIKISTA sukukunnista ja kielistä ja kansoista ja kansanheimoista ja tehnyt heidät meidän Jumalallemme kuningaskunnaksi ja papeiksi ja HE TULEVAT HALLITSEMAAN MAAN PÄÄLLÄ"
        ...sinutkin on lunastettu turhasta, isiltä peritystä vaelluksestasi.......
        ps. aikoinaan me tulemme hallitsemaan myös Siriusta(Jumala on luonut koko maailmakaikkeuden) joten kannttaa harkita,....jos ne sittenkin ovat oikeassa....

ps. minut voit tavata jos haluat Siriukseen en vielä tule!

• 45678875356

Ootko siskoterttuli ikinä miettinyt, kuinka paljon kulutat aikaa näihin tyhjän päiväisiin kirjoituksiin, jotka ei enää tässä vaiheessa hyödytä ketään. Tuonkin ajan ja energian kun purkaisit uskovana ihmisenä vaikka vapaaehtois työhön, niin olisit yhteiskunnalle huomattavasti hyödyllisempi. Tuo ratkutus tällä palstalla ei hyödytä mitään. Olitko muuten tänä kesänä mökilläsi ja jos olit, niin saitko olla rauhassa?

• SiskoTerttuHelena

OlLin mökillä ja sain melkein olla rauhassa. Paitsi erään kerran, kun murhaajan vaimo huuteli minulle, että "no onpa makee paekka siinä meetä katella!" Sitten hän kehotti jotain toistakin tuemaan katsomaan miten minä muka heitä tiiraan! Minä en kyllä nähnyt ketään missään kun sidoin puun oksia, puun joka kasvaa rajanpinnassa.
        Puut ja pensaat ovat saaneet olla "rauhassa" jo kolmatta vuotta ja kasvavat hyvää vauhtia!
        Kyllä me molemmat huvilan puolella kuultiin tuo syyttely.
        Toinen kerta oli heinäkuun alussa, kun samainen lady souteli jonkun miehen kanssa ihan rantaan niin, että rantakiviin kokka kolahti. Meillä oli vieraana eräs rouva etelästä hän istui rannassa ja ihmetteli mitän röyhkeä käytös vaan jatkuu. Minä en kehtaisi toimia noin julkeasti, miehensä istuu mieheni murhasta ja itse vaimon asia on edelleenkin tutkimatta!

En usko, että kirjoittamiseni on turhaa! Uskon että tällä on tarkoituksensa!
        Minusta on ihan yhteiskunnallisesti tärkeää pitää oikeuden puolta eli pitää tätä väärinkäytösten ja valehtelun sarjaa esillä!

Miksi et kritisoi, kritisoinut LUONNEVIKAISETmökkiläiset palstan aljoittajaa väärien todistusten antamisesta lähimmäisestään? SEhän on ihan kunnianloukakuksen tasoa oleva kirjoitelma!?
        Tekeekö hän vapaaehtoistyötä voi olla, mutta omilla teoilla ei voi itseään puhdistaa...ainoastaa joka syntinsä tunnustaa ja hylkää se saa armon!

Vastapuolen kirjoittelu on yhtämittaista rivoilua , haukkumista ja yritystä vaientaa minut&kumppanit, miksi et pyri saamaan heitä vapaehtoistyöhn kanssasi!?

• marjaliisakaarina

Sinulle numerosarja! Totuutta on etsittävä niin kauan ,KUNNES SE TULEE ESILLE! Totuuden esilletulemisen vaatiminen ei koskaan ole turhaa.
        Oikeuslaitoksen on etsittävä totuutta, HENKILÖÖN KATSOMATTA ja tosiasioihin perustuen.
        Jos jo yleinen syyttäjä toteaa ,että muitakin kameroita on puissa ollut, niin on otettava selville ,KUKA ASETTI, mihin asetti ja milloin asetti ja MITKÄ kuvat ovat niistä peräisin!
        Mitään tälläistä ei siinä "oikeuskäsittelyssä"käsitelty. EI MITÄÄN.
        Lähtisitkö itse Pohjois-Savon oikeuslaitoksiin oikeutta hakemaan??
        Tälläinen on ennenkuulumattoman oikeudetonta toimintaa!
        Mökkiläismies oli jo siinävaiheessa murhattu,ja vain hän tiesi ,miten kameransa asetti. Hän oli hyvin luotettava ja tiesi,ettei naapurin puolta saa kuvata! Hänen töitään ei vaimon ole tarvis tarkastaa!!(eikä kenenkään muunkaan!)
        Sattuisiko Jari Rytkönen muistamaan , mihin suuntaan linssit olivat? murhattu mies ei tosin pysty vastaankaan väittämään!
        9 päivää kamerat puissaan olivat, ainoan kerran 25 vuoden aikana(mökkiläisen oikein asettamina) ja naapurin tieten! Vain pieni nykäys kameran takana ja oikeita kuviakin tulee ja tuli,kai, lisänä ne muut kamerat!
        MIKSI LESKEÄ SYYTETÄÄN? Hänhän istuttaa puuta ja pensasta NÄKÖESTEEKSI jokìkinen kesä!
        Jos leskeä vaaditaan olemaan täysin tietoinen miehensä töistä ja teoista, niin miksi murhaajan"leskeltä" ei vaadita samaa tietoa!

• 667887644

Miks puitten oksia pitää sitoa? Puhut monikossa me eli joko sulla on uus ukko?

• SiskoTerttuHelena

Istutin pari vuotta sitten jalopuun jonka oksat kasvoivat itä- ja länsisuuntaan .....yritän sitomalla saada ne kasvamaan rungonsuuntaiseksi ylöspän...miksi et koskaan kysellyt vakinaapurin tekemisiä? Minä istutin ja kastelin ja joku katkoi niitä vuosi vuodelta! En enää koskaan mene naimisiin, eli olen loppuelämäni yksin.

• marjaliisakaarina

Minä olin mukana!

• puita.uuniin

Halot varastettu
      HÄHÄGÄHÄHÄÄÄ

• SiskoTerttuHelena

Oliko muuta sanottavaa?

• SiskoTerttuHelena

• armahdus.toimii

Onneksi Heikki pääsee kohta vapauteen. Synnit on anteeksi annettu

• SiskoTerttuHelena
        armahdus.toimii kirjoitti:

Onneksi Heikki pääsee kohta vapauteen. Synnit on anteeksi annettu

Jos hän on ottanut vastaan syntiensä sovituksen Jeesuksen Kristuksen sovintokuoleman kautta silloin hän on jo vapaa vaikka olisi sellissään ja vaikka kahleilla kahlittuna! Ymmärrätkö nyt mistä vapaudesta Jeesus puhuu?

• SiskoTerttuHelena

nostetaan luettavaksi

• Hesehinriikka

Nostetaan uudestaan

• SiskoTerttuHelena

poliiseille mietittäväksi...miksi vaieta jos pystyy vaikuttamaan että syytöntä ei tumittaisi?MInä en ole ketään koskaan salakkatsellut enkä kiviä pyöritelly toisen maalel! Se on täyttä valetta ja poliiis tietää sen!

• varkaanmentaliteetti

lämmintä oli vai? Ei paina omatuntokaan!

• SiskoTerttuHelena

poliiseille luettavaksi!

• enherkutellut

Yksityishenkilönä ei ole laillista vaieta jos tietää rikoksesta.

• SiskoTerttuHelena

On minusta hävitöntä, että hän ei tule sanomaan, että itsehän sinä sanoit, että et niistä kameroista välittänyt!
        Miksi rikosylikomisaari Juha Makkonen sitten jätti meidän asian hoitamatta?Jos hän ei kerran ole jäävi niitä tukimaan, eivätkä kuvissa olevat murhaajan vaimo ja heidän aikuinen tyttärensä ole sukulaisia/tuttavia!
        Millä oikeudella hän tuhosi kuvamateriaalin oletetusta halkovarkaudesta mieheni tietokoneelta?Millä oikeudella hän piti mieheni tietokonetta hallussaan aina käräjäoikeuden päivän iltaan asti? Olisihan hänen pitänyt ymmärtää, että oletettu halkovarkaus oli murhan syy!
        Poliisi jonka hän oli pannut asialle, näki heti ettei siitä ollut mitää jatkoyhteyksiä muihin järjestlemiin!
        Tahallaan veivät tietokoneen jotta oletettua halkovarkautta ei käsiteltäisi oikudenkäynnissä! Asianajajani ei edes käynyt tontilla tutustumassa murhapaikkana ja murhaajan liikkeiseiin....muutenkin hän oli erittäin passiivinen hoitaessaan asiaani! Tämä asianajan syytä on, että tällainen farssioikeudenkäyni pääsi tapahtumaan!
        Murha ei vanhene koskaan! Itä-Suomen oikeuslaitoksen tila on kestämätön! Jotain täytyy tapahtua näin ei voi jatkua! Murhaaja rellestää ja poliisi tukee häntä!
        Oikeusministeri Joonas Kokkonen (1999-2003) oli ollut huolissaan Itä-Suomen käräjä-ja hovioikeuden päätösten erilaisuudest akontra muu Suomi. Hän oli halunnut panna päätökset syyniin ja vertailuun muun Suomen oikeuslaitosten kanssa!
        Nyt olisi syytä tutkia tämä mielettömän epäoikeudenmukainen ja täynnä ala-arvoista ja välinpitämätöntä tukitaa oleva murha ja murhayritys tapaus!
        Murhaajalel on annettava elinikäinen tuomi. Vaimon osuus murhaa ja murhanyritykseen TIETENKIN tutkittava !
        NIIN KAUAN KUN VAIMON OSUUTTA MURHAAN JA MURHANYRITYKSEEN EI OLE TUTKITTU PIDÄN HÄNTÄ OSALLISENA MOLEMPIIN!

• leskisevuanhorisoo

On minusta hävitöntä, että hän ei tule sanomaan, että itsehän sinä sanoit, että et niistä kameroista välittänyt!
        Miksi rikosylikomisaari Juha Makkonen sitten jätti meidän asian hoitamatta?Jos hän ei kerran ole jäävi niitä tukimaan, eivätkä kuvissa olevat murhaajan vaimo ja heidän aikuinen tyttärensä ole sukulaisia/tuttavia!
        Millä oikeudella hän tuhosi kuvamateriaalin oletetusta halkovarkaudesta mieheni tietokoneelta?Millä oikeudella hän piti mieheni tietokonetta hallussaan aina käräjäoikeuden päivän iltaan asti? Olisihan hänen pitänyt ymmärtää, että oletettu halkovarkaus oli murhan syy!
        Poliisi jonka hän oli pannut asialle, näki heti ettei siitä ollut mitää jatkoyhteyksiä muihin järjestlemiin!
        Tahallaan veivät tietokoneen jotta oletettua halkovarkautta ei käsiteltäisi oikudenkäynnissä! Asianajajani ei edes käynyt tontilla tutustumassa murhapaikkana ja murhaajan liikkeiseiin....muutenkin hän oli erittäin passiivinen hoitaessaan asiaani! Tämä asianajan syytä on, että tällainen farssioikeudenkäyni pääsi tapahtumaan!
        Murha ei vanhene koskaan! Itä-Suomen oikeuslaitoksen tila on kestämätön! Jotain täytyy tapahtua näin ei voi jatkua! Murhaaja rellestää ja poliisi tukee häntä!
        Oikeusministeri Joonas Kokkonen (1999-2003) oli ollut huolissaan Itä-Suomen käräjä-ja hovioikeuden päätösten erilaisuudest akontra muu Suomi. Hän oli halunnut panna päätökset syyniin ja vertailuun muun Suomen oikeuslaitosten kanssa!
        Nyt olisi syytä tutkia tämä mielettömän epäoikeudenmukainen ja täynnä ala-arvoista ja välinpitämätöntä tukitaa oleva murha ja murhayritys tapaus!
        Murhaajalel on annettava elinikäinen tuomi. Vaimon osuus murhaa ja murhanyritykseen TIETENKIN tutkittava !
        NIIN KAUAN KUN VAIMON OSUUTTA MURHAAN JA MURHANYRITYKSEEN EI OLE TUTKITTU PIDÄN HÄNTÄ OSALLISENA MOLEMPIIN!

Muuten tuo on kuultu satoja kertoja, mutta 2000-luvun oikeusministeri vaihtuu takautuvasti.
        Eikö ole koskaan tullut mieleen ettet kuulosta kovinkaan uskottavalta kun oma asianajajasikaan ei sinua uskonut.

• SiskoTerttuHelena
        leskisevuanhorisoo kirjoitti:

Muuten tuo on kuultu satoja kertoja, mutta 2000-luvun oikeusministeri vaihtuu takautuvasti.
        Eikö ole koskaan tullut mieleen ettet kuulosta kovinkaan uskottavalta kun oma asianajajasikaan ei sinua uskonut.

Siirsin osan vastaustasi tuohon!
        #Muuten tuo on kuultu satoja kertoja, mutta 2000-luvun oikeusministeri vaihtuu takautuvasti.#

Minä kerroin, että oikeusministerinä (1999-2003) toiminut Johannes Koskinen arvosteli Itä-Suomen käräjä- ja hovioikeuden päätöksiä ja halusi panna ne syyniin kontra muu Suomi!

SINUN VASTAUKSESI OLI ETTÄ 2000-LUVUN OIKEUSMINISTERI VAIHTUU TAKAUTUVASTI!
        Mitä yrität sanoa? Yritätkö vain kääntää puhen pois TAAS KERRAN FAKTOISTA?

Totta on, että iisalmelainen asianajajani sanoi jutellessamme, että ihmiset valehtelevat niin kamalasti nykyään, ettei hän voi uskoa enää kehenkään tai mihinkään?!
        En tietenkään voinut käsittää, että hän ajatteli minun valehtelevan, koska totuus oli, että mieheni oli murhattu ja minutkin yritetty murhata.

Jäin sitä silloin miettimään, että pelkäsikö hän, että vastapuolella oli niin suuri VALHE KYHÄTTYNÄ minua vastaan, että hän ei uskaltanut nousta sitä vastaan!? Hänen olisi pitänyt kieltäytyä ottamasta asiaa hoidettavakseen, se olis ollut reilua! Ilmeisesti hän ajatteli, että saahan siitä rahaa menipä niin tai näin!

Valitsin hänet, kun hän oli tuttu entuudestaan vuodelta 2007 kun serkkuni tuli kimppuuni kepin kanssa ja tein siitä poliisille ilmoituksen ja asia eteni itsestään eteenpäin.
        Hän oli tehnyt siihen mennessä jo niin paljon ilkeyttä ja koiruuksia, että ajattelin, jos päälle tulet teen ilmoituksen poliisille!

Muistan kun soitin hänelle eikä hän olisi halunnut ottaa asiaa hoidettavakseen!

Olin niin "pyörryksissä" kamalan elämäntilanteeni takia, että jankutin, että jos hän sittenkin tulisi puolustaman minua!
        Halusin vain, että joku ottaa ohjakset käsiinsä ja minä saan unohtaa ...halusin vain päästä siinä vaiheessa ajattelemasta koko sitä kamaluutta.

MInä siis luotin häneen, mutta hän ei luottanut minuun! Miksi ei luottanutsitä en käsitä, mieheni oli kuollut eikä se ole valhe!
        ...luulen että hän vain kertoo asiaa nyt noin päin, koska olen häntä arvostellut ja suuresta syystä. Asianajajani vain rahasti eikä tehnyt mitään...ei edes käynyt murhapaikalla??!

Miksi en hoksannut ottaa asianajajaa täältä?! Muuta kuuluisi nyt. Serkkuni istuisi ansaitsemaansa vankeusrangaistusta murhasta ja murhanyrityksestä ja voimonkin osuus olisi tutkittu perusteellisesti!

Asianajajni oli totaalisesti muutunut siitä kun viimeksi tapasimme 2009. Silloin hän oli täynnä myötätuntoa ja rohkaisi minua.
        Nyt hän ei välittänyt hoitaa asiaani eikä edes tutustunut murhapaikkaan eikä yhtään mihinkään .......heitti vain ovelta minulle poliisikuulustelupöytäkirjan, kun käräjät olivat jo ihan "ovella" ja sanoi minulle, että lue tarkasti ja poistui saman tien asunnostani! En minä sitä yksin jaksnut lukea vaan pani pois näkyvistäni koko kamalan pöytäkirjan! Nyt olen sitä lueskellut ja siksi kirjoittelen! Oikeus on käännetty ylösalaisn Itä-Suomen oikeuslaitoksessa...se on fakta!
        Tein suuren virheen kun otin asianajajan Iisalmesta....mitä tämä asianajajani "toimimattomuus" pitää sisällään? Luulen vahvasti, että hän on ammattitaitoinen asianajaja, mutta toimintaympäristö on hänelle vaikea ja hän ei USKALLA ! Hän katseli vain oikeudenkäynnin aikana Suomi-Ruotsi maaottelua ja sanoi minulle hys hys, kun olisin halunnut sanoa jotain istunnon aikana!
        Takarivi ihmetteli hänen käytöstään!
        Eikä hän antanut edes minun henkilötodistaani todistaa. Ystävättäreni oli nähnyt serkkuni oudon käytöksen, kun olimme puutarhaa laittamassa talvikuntoon. Serkkuni juoksenteli pitikin rajan pintaa videotykki olkapäällään kuvaten meitä(minä Reijo ja ystävättäreni)...ja hän tuli minulle silloin ihmettelemään, että mitä tuo tekee?Eikös tuo ole laitonta? Minä sanoin, että minkäs sille voi, en minä tiedä mitä sen kanssa pitää tehdä.

Kun serkkuni sai pahoinpitelystä sakkoja v.2009, muistan, että asianajajani ihmetteli miksi hän ei saanut enpää sakkoja tai sitten joutunut maksamaan minulle muuta kuin matkakulut?

Siis sieltä asti "tuomionne" jo HAISEVAT! Miksi hyyssätte rikollisia!?
        Itä-Suomen oikuslaitos on mädäntyneessä tilassa!

TUOLLAINEN NIMIMERKKI, ETTÄ leskisevuanhorisoo, ilmaisee vain nimimerkin itsensä olevan haluton perehtymään tosiasioiohin ja kenties itsensä mädännäisyyteen ja rikolliseen luonteeseensa!

• retued

no niihän tuota tunnut olovan tyhjänpäevänen jankkooja

• hyshysleski

Siirsin osan vastaustasi tuohon!
        #Muuten tuo on kuultu satoja kertoja, mutta 2000-luvun oikeusministeri vaihtuu takautuvasti.#

Minä kerroin, että oikeusministerinä (1999-2003) toiminut Johannes Koskinen arvosteli Itä-Suomen käräjä- ja hovioikeuden päätöksiä ja halusi panna ne syyniin kontra muu Suomi!

SINUN VASTAUKSESI OLI ETTÄ 2000-LUVUN OIKEUSMINISTERI VAIHTUU TAKAUTUVASTI!
        Mitä yrität sanoa? Yritätkö vain kääntää puhen pois TAAS KERRAN FAKTOISTA?

Totta on, että iisalmelainen asianajajani sanoi jutellessamme, että ihmiset valehtelevat niin kamalasti nykyään, ettei hän voi uskoa enää kehenkään tai mihinkään?!
        En tietenkään voinut käsittää, että hän ajatteli minun valehtelevan, koska totuus oli, että mieheni oli murhattu ja minutkin yritetty murhata.

Jäin sitä silloin miettimään, että pelkäsikö hän, että vastapuolella oli niin suuri VALHE KYHÄTTYNÄ minua vastaan, että hän ei uskaltanut nousta sitä vastaan!? Hänen olisi pitänyt kieltäytyä ottamasta asiaa hoidettavakseen, se olis ollut reilua! Ilmeisesti hän ajatteli, että saahan siitä rahaa menipä niin tai näin!

Valitsin hänet, kun hän oli tuttu entuudestaan vuodelta 2007 kun serkkuni tuli kimppuuni kepin kanssa ja tein siitä poliisille ilmoituksen ja asia eteni itsestään eteenpäin.
        Hän oli tehnyt siihen mennessä jo niin paljon ilkeyttä ja koiruuksia, että ajattelin, jos päälle tulet teen ilmoituksen poliisille!

Muistan kun soitin hänelle eikä hän olisi halunnut ottaa asiaa hoidettavakseen!

Olin niin "pyörryksissä" kamalan elämäntilanteeni takia, että jankutin, että jos hän sittenkin tulisi puolustaman minua!
        Halusin vain, että joku ottaa ohjakset käsiinsä ja minä saan unohtaa ...halusin vain päästä siinä vaiheessa ajattelemasta koko sitä kamaluutta.

MInä siis luotin häneen, mutta hän ei luottanut minuun! Miksi ei luottanutsitä en käsitä, mieheni oli kuollut eikä se ole valhe!
        ...luulen että hän vain kertoo asiaa nyt noin päin, koska olen häntä arvostellut ja suuresta syystä. Asianajajani vain rahasti eikä tehnyt mitään...ei edes käynyt murhapaikalla??!

Miksi en hoksannut ottaa asianajajaa täältä?! Muuta kuuluisi nyt. Serkkuni istuisi ansaitsemaansa vankeusrangaistusta murhasta ja murhanyrityksestä ja voimonkin osuus olisi tutkittu perusteellisesti!

Asianajajni oli totaalisesti muutunut siitä kun viimeksi tapasimme 2009. Silloin hän oli täynnä myötätuntoa ja rohkaisi minua.
        Nyt hän ei välittänyt hoitaa asiaani eikä edes tutustunut murhapaikkaan eikä yhtään mihinkään .......heitti vain ovelta minulle poliisikuulustelupöytäkirjan, kun käräjät olivat jo ihan "ovella" ja sanoi minulle, että lue tarkasti ja poistui saman tien asunnostani! En minä sitä yksin jaksnut lukea vaan pani pois näkyvistäni koko kamalan pöytäkirjan! Nyt olen sitä lueskellut ja siksi kirjoittelen! Oikeus on käännetty ylösalaisn Itä-Suomen oikeuslaitoksessa...se on fakta!
        Tein suuren virheen kun otin asianajajan Iisalmesta....mitä tämä asianajajani "toimimattomuus" pitää sisällään? Luulen vahvasti, että hän on ammattitaitoinen asianajaja, mutta toimintaympäristö on hänelle vaikea ja hän ei USKALLA ! Hän katseli vain oikeudenkäynnin aikana Suomi-Ruotsi maaottelua ja sanoi minulle hys hys, kun olisin halunnut sanoa jotain istunnon aikana!
        Takarivi ihmetteli hänen käytöstään!
        Eikä hän antanut edes minun henkilötodistaani todistaa. Ystävättäreni oli nähnyt serkkuni oudon käytöksen, kun olimme puutarhaa laittamassa talvikuntoon. Serkkuni juoksenteli pitikin rajan pintaa videotykki olkapäällään kuvaten meitä(minä Reijo ja ystävättäreni)...ja hän tuli minulle silloin ihmettelemään, että mitä tuo tekee?Eikös tuo ole laitonta? Minä sanoin, että minkäs sille voi, en minä tiedä mitä sen kanssa pitää tehdä.

Kun serkkuni sai pahoinpitelystä sakkoja v.2009, muistan, että asianajajani ihmetteli miksi hän ei saanut enpää sakkoja tai sitten joutunut maksamaan minulle muuta kuin matkakulut?

Siis sieltä asti "tuomionne" jo HAISEVAT! Miksi hyyssätte rikollisia!?
        Itä-Suomen oikuslaitos on mädäntyneessä tilassa!

TUOLLAINEN NIMIMERKKI, ETTÄ leskisevuanhorisoo, ilmaisee vain nimimerkin itsensä olevan haluton perehtymään tosiasioiohin ja kenties itsensä mädännäisyyteen ja rikolliseen luonteeseensa!

Etkö ymmärrä, että asianajajan "hyshys" tarkoitti "älä häpäise itseäsi ja häntä". Ilmankos oli haluton koko hommaan, hänhän tunsi sinut entuudestaan.

Palstan satunnaista lukijaakin hävettää sinun oman "totuuden" jankutus. Vielä kun sinä täysin sivullisiakin syytät osallisuudesta murhaan, mädännäisyydestä ja rikollisesta luonteesta.

• SiskoTerttuHelena
        retued kirjoitti:

no niihän tuota tunnut olovan tyhjänpäevänen jankkooja

Ennenkuin sanot noita kommenttejasi, mietippä jos sinulle olisi tehty tuo kaikki mistä olen kertonut!

Käsi sydämelle nyt!

Miltä se tuntuisi, kun sinut yritettäisiin vaientaa haukkumalla ja nimittelemällä alzhaimer-tautikseksi, dementikoksi, horatsuksi, pöljäksi ja eukoksi jonka syytä oli että miehensä murhattiin!?

Kuitenkin kaikki vakinaapurin puolella, poliiseja myöten TAATUSTI tietävät että teko oli suunniteltu muha mutta minun kohdaltani se jäi murhanyritykseksi!

JA ITSE OLISIT HAVAINNUT ETTÄ OIKEUSISTUNTO OLI TÄYSI FARSSI JA ENNALTA SOVITTU JUTTU! Tosiasioista välittämättä uskottiin murhaajan kertomusta täydellisestä muistamattomuudesta!

Tätä musta-aukko teoriaa ei ole olemassakaan! Iisalmen poliisi vain enää uskoo moiseen moskaan! Näin ei enää uskottu Oulun poliisilaitoksessa, vaan murhaajatar sai ansionsa mukaan!

Vaikenisitko, jos sinulle olisi tehty näin paljon vääryyttä eli murhatukimus olisi tehty erittäin rajoitettuna mm. vaimon osuus olisi jätetty kokonaan tutkimatta!
        Jos vaimon osuus olisi tutkittu, ja hänet olisi havaittu osalliseksi tapahtumiin teko olisi ollut heti murha ja murhanyritys, kuten Ville sen aloittikin!

Asia olisi luettavissa koska vaan edelleenkin poliisikuulustelupöytäkijasta a´la Ville Mykkänen!

Onhan ihan selviö, jos mieheni murha ja yritys murhata minutkin olisi jo loppuunkäsitelty eivät vakipuolen joukot ja heidän hyyssärinsä minua enää vainoaisi....he olisivat hiljaa ja tyytyväisiä oikeuden päätökseen!
        Mutta eipä niin tapahtunutkaan vaan murhaajan vaimo aloitti mustamaalaamis kampanjansa Lapinlahti-palstalla minua ja lastani vastaan.

Otsikko oli LUONNEVIKAISET- mökkiläiset pysykää kehäkolmosen sisäpuolella ja poissa MÖKILTÄNNE jne.
        Edellenkin hän toimii luonteensa mukaisesti! Sain häneltä kirjeen 7.10.16, jossa hän valehtelee, että mökillä olisi joku säleikkö ramahtanut niin, että se on heidän puolellaan ja se on poistettava välittömästi tai 31.10.2016 mennessä. Uhkana oli, että hän maksattaa minulla siitä syntyneet kulut!
        Eräs lapinlahtelainen tutatvani kävi mökillä 12.10 tarkistamassa kaikki, eikä mitään ollut romahtanut! Panen syntyneet kulut ulosottoon tuon kirjeen perusteella!
        Murha ja murhanyritys on tukimatta koska tutkimusta rajoitettiin...se ei voi olla laillista!

• SiskoTerttuHelena
        hyshysleski kirjoitti:

Etkö ymmärrä, että asianajajan "hyshys" tarkoitti "älä häpäise itseäsi ja häntä". Ilmankos oli haluton koko hommaan, hänhän tunsi sinut entuudestaan.

Palstan satunnaista lukijaakin hävettää sinun oman "totuuden" jankutus. Vielä kun sinä täysin sivullisiakin syytät osallisuudesta murhaan, mädännäisyydestä ja rikollisesta luonteesta.

Älä vääristele kirjoitustani! Tapojenne mukaan vääntelette kaiken mahdollisen, jopa murhasta saadaan tappo teidän taidoillanne!

Asianajajani olisi pitänyt kieltäytyä, jos kerran pelkäsi, ettei pysty selviämään siitä vastustuksesta jonka hän tiesi olevan vastassa! Raukkamainen teko! Raha hänelle kelpaa ei väliä työn jäljestä!

Hän oli tunkemassa myös hovioikeuteen, mutta minä olin se joka heitin hänet "ulos"! Joten valehtelusi ja panettelusi jääköön omaan arvoonsa!

Hän ei ollut edes tarkastanut niitä riistakamerakuvia eikä kivienpyörittely kuvia....laskutti vaan!

Etkö ihmettele sitä, mitä asianajajanikin ihmetteli silloin 2009, että miksi serkkuni pääsi niin vähäällä...maksoi vain matkakuluni ja pienet sakot!?

Tämä oli se hänen elämänsä käännekohta...hän tietää, että Itä-Suomen oikeuslaitoksessa tehdään päätöksiä välittämättä todistusaineistosta ja faktoista! Todistet tuhotaan, siirretään syrjään ja lopuksi vaihdetaan tutkijaa joka tutkii RIKOSNIMIKETTÄ, mutta ei rikosta!!

Käräjäoikudessa minun ei annettu puhua, koska asia oli päätetty jo ennen oikeudenistuntoa!

Kyllä nyt Itä-Suomen käräjäoikeuden ja hovioikeuden päätökse pitäisi panna syyniin!

Käräjä- ja hovioikeuden päätöksien epäsuhdasta kontra muu Suomi on ollut huolissaan jo oikeusministeri Johannes Koskinen....lienet ammattisi puolesta ollut kiinnsotunut työsijäljestä ja sen arvostelusta?

Asianajajani olisi pitänyt rohkaista minua puhumaan vasinkin kun olinkin elämän tilanteeni johdosta liian poisvetäytyvä!

Ihmettelen sinun RÖYHKEÄÄ kirjoitustyyliäsi!? Puhut naiselle jonka mies on murhattu ja itsenikin on yritetty murhata, joten astut samaan riviin tuomareiden, syyttäjien ja poliisien kanssa, joiden oikeudentajua ja oikeudenpäätöksiä on oikeuskansleri Johannes Koskinen( 1999-2003) hämmästellyt! Hän oli vaatinut, että niitä syynätään ja verrataan muiden oikeuslaitostan vastaaviin päätöksiin! EIKÖ TEITÄ HÄVETÄ YHTÄÄN?

Muistan selvästi tilanteen, kun tuomari luki syytettä murhanyrityksestä!! Kaikille siinä huoneessa syyttäjää myöten oli selviö, että teko oli murhanyritys, eikä taponyritys!
        Tuomari katsoi HETKEN asianajajaani ODOTTI hetken, että asianajajani sanoisi vastalauseensa, mutta kun mitään vastalausetta ei kuulunut farssi pääsi jatkumaan! Ja minulle vain hys hys!

Olin kai niin mietteissäni ja siinä vaiheessa minulle oli kaikki yks ja sama! Mieheni oli murhattu ja oikeuslaitos on täynnä vääristelyä...enkä jaksanut enepää...mutta nyt on puhti palannut kuten huomannet!
        Kuinka voikin oikussalissa, jossa ovat kaikki lakialan ammattilaisia olla niin halveksittavan ala-arvoista porukkaa!

ETTETTE PÄÄSISI SANOMAAN, ETTÄ MINÄ VAIN HAUKUN KAIKKEA VIRKAVALTAA NIIN MAINITTAKOON, ETTÄ VANHEMMAN KONSTAAPELIN VILLE MYKKÄSEN TOIMINTA OLI AVOINTA JA LÄPINÄKYVÄÄ.....hänestä on leivottava vuoden poliisi!

Ketä sivullista minä olen syyttänyt murhasta? Niin kauan kun vaimon ilmiselvää osuutta murhaan ja murhanyritykseen ei ole tutkittu pidän häntä osallisena molempiin! Ja niin täytyisi poliisinkin tehdä!
        Tein suuren virheen kun otin asianajajakseni iisalmelaisen !

• JuomariJalmari

Ei sitä suotta sanota, että Iisalmesta ihmeen hyvää!

• SiskoTerttuHelena
        JuomariJalmari kirjoitti:

Ei sitä suotta sanota, että Iisalmesta ihmeen hyvää!

Oikeusministeri Johannes Koskinen (1999-2003)puuttui Itä-Suomen käräjä-ja hovioikeuden päätöksiin niiden suuren eroavaisuuden vuoksi muun Suomen vastaaviin päätöksiin! Hän halusi pann päätöksetsyyniin ja vertailuun muun Suomen päätösten kanssa! Nyt olen saanut itse kokea tuon itäsuomalaisen "oikeuden" mitä karmeimmalla tavalla! En olisi IKINÄ uskonut joutuvani näin sanomaan, mutta teihin ei voi luottaa!
        Niin kauan kuin vaimon osuutta murhaan ja murhanyritykseen ei ole oikeudessa tutkittu ja käsitelty, pidän häntä osallisena molempiin.

• epärehellistenseutua

Oikeusministeri Johannes Koskinen (1999-2003)puuttui Itä-Suomen käräjä-ja hovioikeuden päätöksiin niiden suuren eroavaisuuden vuoksi muun Suomen vastaaviin päätöksiin! Hän halusi pann päätöksetsyyniin ja vertailuun muun Suomen päätösten kanssa! Nyt olen saanut itse kokea tuon itäsuomalaisen "oikeuden" mitä karmeimmalla tavalla! En olisi IKINÄ uskonut joutuvani näin sanomaan, mutta teihin ei voi luottaa!
        Niin kauan kuin vaimon osuutta murhaan ja murhanyritykseen ei ole oikeudessa tutkittu ja käsitelty, pidän häntä osallisena molempiin.

Itä-Suomi vaikenee ?!

• marjaliisakaarina
        leskisevuanhorisoo kirjoitti:

Ei sitä tiedä uskoiko vai ei! Hän ei oikessalissa mitään sanonut katselipahan vain lätkämatsia!
        Istunnon päätyttyä hän kyllä sanoi:" Kyllä te olette siellä kärsineet!" Myötätunto ei riitä! On JYRÄTTÄVÄ TOTUUDELLA!
        Niinhän se on ;oikeusministerit vaihtuvat, maanmittarit,rakennustarkastajat,terveystarkastajatja muut mittarit,ministerit ja tarkastajat palokunnat,pöliisit ja YLIriskönstaapelit vaihtuvat ja....... tuomitut vaihtuvat ja....rajat!
        Mennäänkö eteen-vai taaksepäin riippuu katsojasta,vaiko tuomituista?!

• SiskoTerttuHelena

Kokonaisuuden lukeneena on aivan selvää, että serkkuni on varsinainen satusetä ja on huijannut "hyvällä" supliikillaan ihmisiä joiden tahtoi taipuvan "tahtoonsa"!

Serkkuni mm. vaati, että hiekkakumpareen päälle on kaivettava oja, koska hänen koivunsa on hukkumassa tulvaveteen! Ojassa ei ole koskaan ollut vettä!
        Minä olen joutunut kantamaan sinne jatkuvasti vettä istutukselleni!
        Puita on kyllä runneltu, latvukset katkottu ja näin estetty näköesteen kasvamista tonttien välille!
        Minua kuitenkin vedettiin käräjille syystä, että salakatselen heitä, vaikka "hullunlaiulla" istutin ja vuodesta toiseen tonttiemme välille puita ja puskia saadakseni yksityisyyttä!

Näin hullua ja mieletöntä oikeudenkäyntiä saa hakea eikä löydä kuin Itä-Savosta! Yrittäessäni sanoa tosiaasioita mitä tämä "ukkeli" oli vuosien aina touhullut tontillani lista oli tosi pitkä...minut keskeytettiin sanomalla .."ette kai te aio kaikkea ketoa"! Kokonaisuutta ei haluttu kuulla eikä nähdä!
        Muistutan vain siitä oikeusministeri Johannes Koskisen (1999-2003) mielipidettä Itä-Suomen käräjäoikeuden aj hovioikeuden päätösten eerilaisuudesta konta muu Suomi! Hän halusi panna ne SYYNIIN! Melko vakavaa!

Normaalisit oja kaivetaan niin, että raja kulkee ojan pohjalla, mutta ei Lapinlahdella!
        Vakinaapuri vaati,että oja on kaivettava niin, että ojan molemmat reunat ovat minun puolella! Sitten hän laittoi ojanreunalle aidan, jolloin sitä on vaikea huoltaa!

Minut on vedetty käräjille, syystä, että OLISIN pyöritellyt kiviä naapurin puolelle eli olisin hallinnoinut vakinaapurin liierin takan hänen maataan 0,20 cm!
        Sivumennen sanottuna...MINÄ EN OLE MITÄÄN KIVIÄ HEIDÄN PUOLELLEEN PYÖRITELLYT! Kaikki tämä todistettiin käräjäoikeudessa siinä vaiheessa jo murhaajan itseottamilla valokuvilla!
        Tämä on pe reklettä, miksi te hyyssäätte tätä murhaajaa!?
        Maanmittaustodistuksessa v. 2014 lukee, että raja on -0,20 cm suuntaan jos toiseen! Rak.tarkastaja Raimo Haverinen(2011) sanoi heti nähdessään aidan, että aita on rajalla ja se on siirrettävä! Seuraavaksi hän ja serkkuni menivät hieman kauemmaksi rannansuuntaan j asiellä keskusteliin jotain. Kun Haverinen tuli rajanpintaa ylös hän kohdallani sanoikin, että aita on pakkapaikon rajalla. Oikeudessa hän ei muistanut tällaista sanoneensa! Juoksin hänen perässään aidan viertä portille asti ja kysyin, kuinka minä pystyn hoitmaan ojanpientareet, kun aita on ojanreunalla eli siis rajalla! Haverinen sanoi takakäteen huitaisten, että sen saatte sopia keskenänne poistuen paikalta!
        KOska korjaatte tekemänne virheet? Koska rajapyykit laitetaan kuntoon, niin että ne ovat yksiyhteen rajankäyntisopimuksen kanssa!?

Tämän laatuinen "pelleily" pitäisi kuulua virkavallan eikä käräjäoikeuksien toimen kuvaan! Kauanko aiotte vielä HYYSSÄTÄ TÄTÄ PARISKUNTAA?
        Viimeisin vaimon yritys hyppyyttää minua on tämä. Hän lähetti minulle kirjeen jossa väittää, että minun puolelttani säleikkö olisi romahtuanut heidän aitansa päälle. Lisäksi säleikkö olisi suurimmaksi osaksi heidän maallaan! Mikäli minä en tule korjaaman säleikköä pois heidän maaltaan, hän tekee sen itse tai ulkopuolinen sen tulee poistamaan. MInulle hän lupaa lähettää laskun, eräpäivä oli 31.10.16! Asainajajani hoitaa nyt asiaa. Hän tunnusti asianajajalleni lähettäneensä kirjeen! Tällä palstalla vastavoimat YRITTIVÄT taas kerran väittää minun keksineen koko jutun! Vakinaapuri valehteli, mitään ei ollut kaatunut !

• aikansa.kutakin

Ihme ettei oikeus jaksanut näitä sinun pitkiä listoja kuunnella. Naapurilla hermo kesti kuitenkin meleko pitkään.

• Kutakin.aikaa

Naapurin ois pitäny saada palkinto uhrautumisestaan. Kuunnellu kumminkin vuoskymmenet mokomaa jargonia. Vähemmästäkin sitä haulikkoon tarttuu. Lienee ollut lieventävä asianhaara oikeudessa...

• SiskoTerttuHelena
        aikansa.kutakin kirjoitti:

Ihme ettei oikeus jaksanut näitä sinun pitkiä listoja kuunnella. Naapurilla hermo kesti kuitenkin meleko pitkään.

-Oikeusministeri Johannes Koskinen (1999-2003) on halunnut panna Itä-Suomen käräjä- ja hovioikeuden päätökset syyniin niiden suuren eroavaisuuden vuoksi kontra muu Suomi! Tilanne on vain pahentunut....päätöksiä tehtaillaan välittämättä faktoista!

Itä-Suomi on pantava "TARKKAILULISTALLE"! SinultaKIN puuttuu oikustajua!
        Mutta jos on lusikalla annettu ei sitä pysty käsittämään kokonaisuuksia, siis että oikeudessa on kaikki seikat HUOMIOITAVA!
        Kuten esim. se, että murhaajan vaimon osuus on tutkitava, koska hän oli miehensä lähellä laukausten aikana!
        Varmaan sinäkin pidät häntä osallisena murhaan ja murhayritykseen kunnes oikeudessa muuta todetaan?

• SiskoTerttuHelena
        Kutakin.aikaa kirjoitti:

Naapurin ois pitäny saada palkinto uhrautumisestaan. Kuunnellu kumminkin vuoskymmenet mokomaa jargonia. Vähemmästäkin sitä haulikkoon tarttuu. Lienee ollut lieventävä asianhaara oikeudessa...

Täytä potaskaa! Me olimme mieheni kanssa hyvin hiljaista väkeä. Sinä siellä olet tehnyt lukemattomia valituksia meistä kuntaan, poliisille ja palolaitokseen näiden vuosien aikana päivittäisestä tahalliseta häirinnästä ja kiusanteosta puhumattakaan!
        Sahata nyt halkoja aamulla klo 7.00? Noin ei toimi kunnon naapuri juuri toisen kesäloman aikana!
        Kunta antoi suosituksen! Päivän tarpeeseen voi sahata, mutta suuremmista määristä pitää sopia meidän kanssa! Te ette toimi minkään suosituksen ettekä normalin ihmisen ymmärryksen tasolla!
        Mepidimme kiinni kunnan suositukseta, emmekä enää poltaneet rannassa(kaukana teistä) päivittäin nuotiota! Kunta kehotti teitä siivoamaan liiterin takaa pois romut ja joutotavarat....VUODESTA 1995-2005 piditte kuitenki romukasoja ja joutotavaraa meidän edessämme!
        Tilanne on melkeinpä sama nykyäänkin...pas ka paju on tullut lisää!Pa skapaju ei voi kasvaa, jos sen alle on kyhätty rykelmä katkottuja heinäseipäitä, se ei saa ravintoa maasta...ei auta, että sen juurelle heitellään ihmispa skalietettä! Mikä se esitys on!?Viirauksen viides vaihe vai!?

Serkkuni väitti oikeudessa, että aita oli välttämätöntä laittaa puhtaanpidon takia?! Ei kai siihen nyt aitaa tarvita, että voi pitää paikkansa puhtaina! Miksi sitten ette pidä sitä aluettanne siistinä...se on siivoton yhä edelleen!

Suljitte tien kolmesti vuosina 1978 ja 1995 ja 1997! Minä esti ne mojovat sakot jotka nimismies Tuomi kehoitti minua teille antamaan v. 1997! Minä toin hiekkaa ja lanasin tien v. 1995, enkä
        ole näistä teille narskuttanut koskaan!

Raamattu sanoo, että pyri elämään sovussa jokaisen ihmisen kanssa MIKÄLI SE SINUSTA RIIPPUU!
        Ei riippunut meistä! Olimme liian kilttejä!
        Oliko sinä klapipinollani aikuisen tyttäresi kanssa 5.10.2011 klo 17.12?
        Miten kissa jaksaa, mikä katin nimi olikaan??
        Kerroit, että et saanut nukutuksikaan enää v. 2013 ja miehesi huomasi sen? Pelottiko sinua se, että vaaadimme Juha Makksota tutkimaan miksi olit klapipinollamme tyttäresi kanssa? Täälä asialla on selvä yhteys murhaa ja murhanyritykseen! Se on tutkittava!

Niin kauan kun vaimon osuutta murhaan ja murhanyritykseen ei ole tukittu pidän häntä osallisena kumpaanki? Varmaan olet samaa mieltä kanssani ! JO solisit minun asemassani varmaan vaatisit oikeutta tutkimana minun osuuteni murhaan ja murhanyritykseen?
        Jos me molemmat olisimme kuolleet niinkuin taroituksenne oli..mitä te olisitte tehneet sen jälkeen...sinä tunnuit kovin rauhallisesti puhuvan miehensi lähellä...et ollut paniikissa etkä shokissa? Se ei ole normaalia!

• panemallakuntoon

Etkös sinä just jollain palstalla valitellu ettet oo munnookaan suanu naismuistiin.
        Usko tai älä, mutta se näkkyy noissa sinun kirjoituksissa.

• m749fgsgyru
        panemallakuntoon kirjoitti:

Etkös sinä just jollain palstalla valitellu ettet oo munnookaan suanu naismuistiin.
        Usko tai älä, mutta se näkkyy noissa sinun kirjoituksissa.

siitä puhe mistä puute.
        sinulla tosi puute nimimerkki, panemallakuntoon.
        onko lääkkeet loppuneet ja rahat juotu ja sosiaali ei enää maksa tälle kuulle toimeentulotukea.
        kunnnaelätti?

• SiskoTerttuHelena
        m749fgsgyru kirjoitti:

siitä puhe mistä puute.
        sinulla tosi puute nimimerkki, panemallakuntoon.
        onko lääkkeet loppuneet ja rahat juotu ja sosiaali ei enää maksa tälle kuulle toimeentulotukea.
        kunnnaelätti?

nimimerkki "panemallakuntoon" ei uskoaksni ole välttämättä köyhän eikä "kunnanelätin" kirjoitusta! Ei mielestäni heillä ole mitään minua vastaan...en tunne heistä ainuttakaan, niin miksi he minua panettelisivat?
        Miksi he sympatiseeraisivat rikasta ja varakasta murhaaja ja hänen vaimoaan? En keksi syytä sellaiseen! Tosin onhan kautta maailman sivun haalittu kokoon ns. joutoväkeä huutamaan milloin mitäkin!
        Tuon kirjoitteleun takana ovat vakiasukkaan tukijoukot, niin uskon! Vaimoa pelottaa edelleenki, että oletettu halkovarkaus tukitaan! Molempia pelottaa, että murhaajan kulkurietti paljastuu, koska se jo yksistään paljastaisi sen, että teko oli murha ja murhanyritys, niinkuin vanhempi konstaapeli Ville Mykkänen ensimmäisensä murhapaikalle tulleena totesikin! Sitten pitäisi vielä tutkia missä vaimo oli murhahetkellä? Täytyisi tiukasti pitää kiinni siitä tosiasiasta, että hän oli miehensä lähellä udellen hänen tekemisistään! Hän its ekertoo poliisille, että hän on kuullut minun sanovan "tappoi Reijon ja nyt ampui minua!" Kun hän kerran sanoo kuulleensa minun noin sanovan, on täysin selvää, etten minä pakoon juostessani yksikseni tuollaista puhuisi, vaan minä vastasin hänen kyselyynsä..."Mitäs se H,,,ki-poika täällä touhuilee?"
        JOs kaikki tämä on sivuutettu ja vaimon osuus tapahtumiin on jätetty tutkimatta, täytyy jo jokaISEN KYNNELLEKYKENEVÄN HUUTAA JA KOVAA.....Itä-Suomen käräjä-ja hovioikeuden päätökset haisevat! Nyt on kutsuttava oikeusministeriö apuun tekemään se tutkimus, jonka jo aikoinaan hänen kolleegansa tahtoi tehdä! Itä-Suomen oikuslaitos joutaa tarkkailuun!

• ylijohtaja

olen tutkinut asian ja se on loppuun käsitelty ja paperit poltettu

• loppuunkäsitelty

nimimerkki "panemallakuntoon" ei uskoaksni ole välttämättä köyhän eikä "kunnanelätin" kirjoitusta! Ei mielestäni heillä ole mitään minua vastaan...en tunne heistä ainuttakaan, niin miksi he minua panettelisivat?
        Miksi he sympatiseeraisivat rikasta ja varakasta murhaaja ja hänen vaimoaan? En keksi syytä sellaiseen! Tosin onhan kautta maailman sivun haalittu kokoon ns. joutoväkeä huutamaan milloin mitäkin!
        Tuon kirjoitteleun takana ovat vakiasukkaan tukijoukot, niin uskon! Vaimoa pelottaa edelleenki, että oletettu halkovarkaus tukitaan! Molempia pelottaa, että murhaajan kulkurietti paljastuu, koska se jo yksistään paljastaisi sen, että teko oli murha ja murhanyritys, niinkuin vanhempi konstaapeli Ville Mykkänen ensimmäisensä murhapaikalle tulleena totesikin! Sitten pitäisi vielä tutkia missä vaimo oli murhahetkellä? Täytyisi tiukasti pitää kiinni siitä tosiasiasta, että hän oli miehensä lähellä udellen hänen tekemisistään! Hän its ekertoo poliisille, että hän on kuullut minun sanovan "tappoi Reijon ja nyt ampui minua!" Kun hän kerran sanoo kuulleensa minun noin sanovan, on täysin selvää, etten minä pakoon juostessani yksikseni tuollaista puhuisi, vaan minä vastasin hänen kyselyynsä..."Mitäs se H,,,ki-poika täällä touhuilee?"
        JOs kaikki tämä on sivuutettu ja vaimon osuus tapahtumiin on jätetty tutkimatta, täytyy jo jokaISEN KYNNELLEKYKENEVÄN HUUTAA JA KOVAA.....Itä-Suomen käräjä-ja hovioikeuden päätökset haisevat! Nyt on kutsuttava oikeusministeriö apuun tekemään se tutkimus, jonka jo aikoinaan hänen kolleegansa tahtoi tehdä! Itä-Suomen oikuslaitos joutaa tarkkailuun!

"kirjoitteleun takana ovat vakiasukkaan tukijoukot, niin uskon!"

Minä taas uskon, että lesken vuosikausia kestävään jankkaamiseen ovat kyllästyneet kuta kuinkin kaikki palstaa lukevat. Suurimmaksi osaksi he eivät tunne kumpaakaan osapuolta. Samat asiat on toistettu tuhansia kertoja eikä vuosikausiin ole esitetty mitään uutta. Eihän tuossa, päivästä päivään kymmenillä palstoilla jatkuvassa toistamisessa, ole mitään järkeä. Eikä se taatusti johda mihinkään, vaan on jo aikoja sitten kääntynyt itseään vastaan.

• SiskoTerttuHelena
        loppuunkäsitelty kirjoitti:

"kirjoitteleun takana ovat vakiasukkaan tukijoukot, niin uskon!"

Minä taas uskon, että lesken vuosikausia kestävään jankkaamiseen ovat kyllästyneet kuta kuinkin kaikki palstaa lukevat. Suurimmaksi osaksi he eivät tunne kumpaakaan osapuolta. Samat asiat on toistettu tuhansia kertoja eikä vuosikausiin ole esitetty mitään uutta. Eihän tuossa, päivästä päivään kymmenillä palstoilla jatkuvassa toistamisessa, ole mitään järkeä. Eikä se taatusti johda mihinkään, vaan on jo aikoja sitten kääntynyt itseään vastaan.

Eihän tosiasioihin ole mitään lisättävää! Puhut aivan totta kirjoitukseeni ei ole tullut mitään uutta!
        Miksi poliisi ja oikeuslaitos tyytyi puolitotuuteen! Se on asia joka pitäisi herätellä itäsavolaisiakin huomaamaan jotain?
        Oikeusminsteri Johannes Koskinen (1999-2003)halusi panna syyniin Itä-Suomen käräjä-ja hovioikeuden päätökset niiden suuren eroavaisuuden vuoksi kontra muu Suomi! Muualle ei tällaista noottia ole lähetetty!
        Eikö tämäkään ole sinua herättänyt miettimään millä prusteella siellä Itä-Suomessa käräjä- ja hovioikeuden päätökset syntyvät? Toisaalta on se niinkin, ettei asioihin kiinnitä huomiota ennen kuin se sattuu omalle kohdalle!

Minulla on oma kertomukseni, ikävää, että se tukee Johannes Koskisen käsitystä! Jos vakavan henkirikoksen ja vakavan henkirikoksen yrityksenä alkanut tutkinta muutetaan vastoin KAIKKIA tosiasioita tapon ja taponyrityksen tutkimukseksi...se on härskiä, ihmisarvoa alentavaa,laitonta ja rikollista! Se on murhaajan ja vaimonsa hyyssäämistä! Kaiken kukkuraksi vaimon osuus suljettiin pois koko murhatutkimuksesta, vaikka hän oli todistettavasti miehensä lähellä jo laukausten aikana!
        Tämä on Pohjois-Korean tai entisen DDR:n "oikeuslaitoksen" toimintaa täyteydessään! DDR:ssäkö saitte koulutuksenne?
        Siellä tehdään vääryyttä poliisivoimin! Se on teidän häpeänne, jos totuus oman oikeuslaitoksenne tilasta sinua ja muita lukijoita niin vähän kiinostaa, ja sanot kirjoitteluni kääntyvän minua vastaan.
        Mitä uutta siinä muka on ja mitä minä siitä välittäisin! Yrittänyt olen ainakin saada valoa tunkkaisiin aivoihinne!

Itämerelle lipui jo isoja venäläisia sotilasaluksia joita ei ole koskaan aikaisemmin täällä nähty!
        Jos tämä maa olkaa olla jo siinä tilassa, että oikeusistuimet
        toimivat vationa valtiossa aivan omien ambitioidensa ohjaamina, voi olla, että Hän joka on virkavallan asettanut toimimaan paahaa tekeville rangaistukseksi ja peloitukseksi, on kyllästynyt sooloiluunne!
        Muutenkin on ollut ihan liikaa otsakkeita joissa poliiseja on syytettynä milloin mistäkin ja viimeisin tämä huumepoliisi Auer! Senkin jutun lonkerot ylettyivä Kuopion poliisiin saakka! Helsingin yksikkö teki sinne rynnäkön vaatien tietokoneita hallintaansa! On se jo piru merrassa, kun poliisiin ei voi luottaa ja sen tietää mihin se meitä on johtamassa! Kaaokseen ja sekasortoon! Järjestys on Jumalasta!

Jos poliisivahtimestari Timo Halonen soittaa minulle sanoen samalla, että se mitä nyt ehdotan on laitonta, mutta suostukaa nyt vain kuittaamaan haaste puhelimitse.
        En tiennyt mistä on kysymys ja ihmettelin syntynyttä tilannetta, niin tämä herra sanoo minulle, että kuitatkaa nyt vaan se on teille edullista! Tämä on pe rkelettä! Hän toimi yhteistyössä rikollisen kanssa ja hänen hyväkseen!
        Poliisi sanoi, ettei heillä ollut aikaa enää sitä postistse lähettää? Miksi ei muka ollut aikaa?Sentähden, että murhaaja vaimonssa kanssa kyhäsi pikapika syytteitä vankilasta käsin!Aikaa oli parikin kuukautta ennen oikeudenistuntoa jossa mieheni murhaaja sai valita kummanko hän teki murhan vai tapon!
        Ei haluttukaan, että olisin voinut niihin tutustua ja kumota koko roskan! Hän todisti kieron luonteensa esittämällä itse ottamiaan kuvia todisteeksi kivienpyörittelystä liiterinsä takana. Tästäkin hänellä oli kaksi versiota...ne olivat ensin tapahtuneet v. 2012! Kun se ei ottanut tuulta siipiensä alle, hän kehitteli uuden vesion murha vuodelle 2013!
        Sama koskee ns. salaktselukuvia....kuvat eivät kestä sitä kriittistä ja tarkkaa tukimusta jonka rikosylikomisaari Juha Makkonen lupasi. Eihän niitä ole voitu tutkia, koska niiden joukkoon oli liitetty kuvia joiden kameranlinssi oli erilainen kuin meidän! Tämä havaitsi JOPA syyttäjä Tiina Karppinenkin! Huomionsa ei vaikuttanut hänen toimintaansa, niin,että olisi keskeyttänyt istunnon väärien todisteiden takia!!! Tämäkin on pe rkelettä!

Serkkuni on täys kiero ja täyskiero ja latuska oikeuslaitos tukee häntä poliisivoimin!
        En puhu kaikista Iisalmen poliiseista....tunnen heistä tämän jutun tiimoilta vain neljä ja syyttäjän! Yksi hoitaa hommansa rehellisesti ja avoimesti kolme mätämunaa! Kolme juoksupoikaa, urakehityksenä alkupäässä! Mitä meillä vielä onkaan odotettavissa!?

Syyttäjältä puuttui käsityskyky hahmottaa kokonaisuuksia(unhoti vaimon osuuden), tilanteen hallinta huono( ei ymmärtänyt, että murhaajan väittämä kulkureitti oli epälooginen,vaikka hän tutustui rakennusten sijaintiin) Syvä luottamuspula jäi!
        Itä-Suomen oikeuslaitoksen toiminta on täysin kestämätöntä ja täynnä kompromisseja rikollisten hyväksi!

• kukkaaneemittään

Eihän tosiasioihin ole mitään lisättävää! Puhut aivan totta kirjoitukseeni ei ole tullut mitään uutta!
        Miksi poliisi ja oikeuslaitos tyytyi puolitotuuteen! Se on asia joka pitäisi herätellä itäsavolaisiakin huomaamaan jotain?
        Oikeusminsteri Johannes Koskinen (1999-2003)halusi panna syyniin Itä-Suomen käräjä-ja hovioikeuden päätökset niiden suuren eroavaisuuden vuoksi kontra muu Suomi! Muualle ei tällaista noottia ole lähetetty!
        Eikö tämäkään ole sinua herättänyt miettimään millä prusteella siellä Itä-Suomessa käräjä- ja hovioikeuden päätökset syntyvät? Toisaalta on se niinkin, ettei asioihin kiinnitä huomiota ennen kuin se sattuu omalle kohdalle!

Minulla on oma kertomukseni, ikävää, että se tukee Johannes Koskisen käsitystä! Jos vakavan henkirikoksen ja vakavan henkirikoksen yrityksenä alkanut tutkinta muutetaan vastoin KAIKKIA tosiasioita tapon ja taponyrityksen tutkimukseksi...se on härskiä, ihmisarvoa alentavaa,laitonta ja rikollista! Se on murhaajan ja vaimonsa hyyssäämistä! Kaiken kukkuraksi vaimon osuus suljettiin pois koko murhatutkimuksesta, vaikka hän oli todistettavasti miehensä lähellä jo laukausten aikana!
        Tämä on Pohjois-Korean tai entisen DDR:n "oikeuslaitoksen" toimintaa täyteydessään! DDR:ssäkö saitte koulutuksenne?
        Siellä tehdään vääryyttä poliisivoimin! Se on teidän häpeänne, jos totuus oman oikeuslaitoksenne tilasta sinua ja muita lukijoita niin vähän kiinostaa, ja sanot kirjoitteluni kääntyvän minua vastaan.
        Mitä uutta siinä muka on ja mitä minä siitä välittäisin! Yrittänyt olen ainakin saada valoa tunkkaisiin aivoihinne!

Itämerelle lipui jo isoja venäläisia sotilasaluksia joita ei ole koskaan aikaisemmin täällä nähty!
        Jos tämä maa olkaa olla jo siinä tilassa, että oikeusistuimet
        toimivat vationa valtiossa aivan omien ambitioidensa ohjaamina, voi olla, että Hän joka on virkavallan asettanut toimimaan paahaa tekeville rangaistukseksi ja peloitukseksi, on kyllästynyt sooloiluunne!
        Muutenkin on ollut ihan liikaa otsakkeita joissa poliiseja on syytettynä milloin mistäkin ja viimeisin tämä huumepoliisi Auer! Senkin jutun lonkerot ylettyivä Kuopion poliisiin saakka! Helsingin yksikkö teki sinne rynnäkön vaatien tietokoneita hallintaansa! On se jo piru merrassa, kun poliisiin ei voi luottaa ja sen tietää mihin se meitä on johtamassa! Kaaokseen ja sekasortoon! Järjestys on Jumalasta!

Jos poliisivahtimestari Timo Halonen soittaa minulle sanoen samalla, että se mitä nyt ehdotan on laitonta, mutta suostukaa nyt vain kuittaamaan haaste puhelimitse.
        En tiennyt mistä on kysymys ja ihmettelin syntynyttä tilannetta, niin tämä herra sanoo minulle, että kuitatkaa nyt vaan se on teille edullista! Tämä on pe rkelettä! Hän toimi yhteistyössä rikollisen kanssa ja hänen hyväkseen!
        Poliisi sanoi, ettei heillä ollut aikaa enää sitä postistse lähettää? Miksi ei muka ollut aikaa?Sentähden, että murhaaja vaimonssa kanssa kyhäsi pikapika syytteitä vankilasta käsin!Aikaa oli parikin kuukautta ennen oikeudenistuntoa jossa mieheni murhaaja sai valita kummanko hän teki murhan vai tapon!
        Ei haluttukaan, että olisin voinut niihin tutustua ja kumota koko roskan! Hän todisti kieron luonteensa esittämällä itse ottamiaan kuvia todisteeksi kivienpyörittelystä liiterinsä takana. Tästäkin hänellä oli kaksi versiota...ne olivat ensin tapahtuneet v. 2012! Kun se ei ottanut tuulta siipiensä alle, hän kehitteli uuden vesion murha vuodelle 2013!
        Sama koskee ns. salaktselukuvia....kuvat eivät kestä sitä kriittistä ja tarkkaa tukimusta jonka rikosylikomisaari Juha Makkonen lupasi. Eihän niitä ole voitu tutkia, koska niiden joukkoon oli liitetty kuvia joiden kameranlinssi oli erilainen kuin meidän! Tämä havaitsi JOPA syyttäjä Tiina Karppinenkin! Huomionsa ei vaikuttanut hänen toimintaansa, niin,että olisi keskeyttänyt istunnon väärien todisteiden takia!!! Tämäkin on pe rkelettä!

Serkkuni on täys kiero ja täyskiero ja latuska oikeuslaitos tukee häntä poliisivoimin!
        En puhu kaikista Iisalmen poliiseista....tunnen heistä tämän jutun tiimoilta vain neljä ja syyttäjän! Yksi hoitaa hommansa rehellisesti ja avoimesti kolme mätämunaa! Kolme juoksupoikaa, urakehityksenä alkupäässä! Mitä meillä vielä onkaan odotettavissa!?

Syyttäjältä puuttui käsityskyky hahmottaa kokonaisuuksia(unhoti vaimon osuuden), tilanteen hallinta huono( ei ymmärtänyt, että murhaajan väittämä kulkureitti oli epälooginen,vaikka hän tutustui rakennusten sijaintiin) Syvä luottamuspula jäi!
        Itä-Suomen oikeuslaitoksen toiminta on täysin kestämätöntä ja täynnä kompromisseja rikollisten hyväksi!

Asianajajan, virkamiesten, poliisien, oikeuslaitoksen ja kaikkien eri mieltä olevien jatkuva haukkuminen tyyliin; "härskiä, ihmisarvoa alentavaa, laitonta ja rikollista" on törkeä valhe. Se kun vaan on niin, että viranomaisten tekemät päätökset perustuvat lakiin, eikä lesken tunteisiin.

Lesken luonne paljastuu hyvin palstan kirjoittelusta. Itse suoltaa haukkumaviestejä vuosikaupalla, mutta itse ei kestä minkäänlaista arvostelua. Epäilemättä tuolla pakkomielteellä, olla yksin joka asiassa oikeassa, on ollut ratkaiseva tekijä vuosikymmeniä kestävään naapuririitaan. Totta kai viranomaiset sen ovat tajunneet. Ihmisen perusluonne kun on mitä on, eikä se muuksi muutu.

• SiskoTerttuHelena
        kukkaaneemittään kirjoitti:

Asianajajan, virkamiesten, poliisien, oikeuslaitoksen ja kaikkien eri mieltä olevien jatkuva haukkuminen tyyliin; "härskiä, ihmisarvoa alentavaa, laitonta ja rikollista" on törkeä valhe. Se kun vaan on niin, että viranomaisten tekemät päätökset perustuvat lakiin, eikä lesken tunteisiin.

Lesken luonne paljastuu hyvin palstan kirjoittelusta. Itse suoltaa haukkumaviestejä vuosikaupalla, mutta itse ei kestä minkäänlaista arvostelua. Epäilemättä tuolla pakkomielteellä, olla yksin joka asiassa oikeassa, on ollut ratkaiseva tekijä vuosikymmeniä kestävään naapuririitaan. Totta kai viranomaiset sen ovat tajunneet. Ihmisen perusluonne kun on mitä on, eikä se muuksi muutu.

Tässä sinulle minun kiitokseni niille henkilöille jotka ovat hoitaneet virkansa hyvin!
        Hyviä tutkijoita ja viranomaisia meidän asioissamme ovat olleet vanhempi konstaapeli Ville Mykkänen, tutkimuksenaloittaja joka hyllytettiin.
        ....maanmittari v. 1978 kun tonttijakoa tehtiin hän ei suostunut vahvistamaan enoni mielivaltaisesti asettamia rajapyykkejä
        ....maanmittarit, kun vakinaapurin painostuksesta jouduin lunastamaan ns. vesitättömaan v. 1995-1996. Nämä maanmittarit olivat asiansa osaavia ja tarkkoja toimissaan! Hienoja miehiä ja tekivät työnsä ensiluokkaisesti!
        Vesijättömaata mitatessa silloinen maanmittari (Jalmari) mainitsi tiukkaan sävyyn, että järvenranassa ollutta pyykkiä oli käpälöity! Hän oli siitä erittäin tiukkasanainen ja silloin vakinaapuria vietiin, niin että pusikko rytisi! Minne lie niin kiire tullut?
        Kiitoksella muistelen heitä! Heidän ammattitaitoaan ja päättäväisyyttänn hoitaa asiat kerralla kuntoon tarvitaan tänäänkin!

Jatkan huomenna Sinun kanssasi...tarvitset kunnon palautteen..ja se tulet saamaan!

• kukkaaneemittään

Tässä sinulle minun kiitokseni niille henkilöille jotka ovat hoitaneet virkansa hyvin!
        Hyviä tutkijoita ja viranomaisia meidän asioissamme ovat olleet vanhempi konstaapeli Ville Mykkänen, tutkimuksenaloittaja joka hyllytettiin.
        ....maanmittari v. 1978 kun tonttijakoa tehtiin hän ei suostunut vahvistamaan enoni mielivaltaisesti asettamia rajapyykkejä
        ....maanmittarit, kun vakinaapurin painostuksesta jouduin lunastamaan ns. vesitättömaan v. 1995-1996. Nämä maanmittarit olivat asiansa osaavia ja tarkkoja toimissaan! Hienoja miehiä ja tekivät työnsä ensiluokkaisesti!
        Vesijättömaata mitatessa silloinen maanmittari (Jalmari) mainitsi tiukkaan sävyyn, että järvenranassa ollutta pyykkiä oli käpälöity! Hän oli siitä erittäin tiukkasanainen ja silloin vakinaapuria vietiin, niin että pusikko rytisi! Minne lie niin kiire tullut?
        Kiitoksella muistelen heitä! Heidän ammattitaitoaan ja päättäväisyyttänn hoitaa asiat kerralla kuntoon tarvitaan tänäänkin!

Jatkan huomenna Sinun kanssasi...tarvitset kunnon palautteen..ja se tulet saamaan!

Niinpä juuri. Kiitoksia niille, jotka melistelläkseen potkivat rajalla kiviä lesken haluamaan suuntaan, saadakseen iänikuisen riitelyn loppumaan. Ja oikein uhon kanssa "kunnon palautetta" niille, jotka rohkeavat olla erimieltä.

Anna sinä "kunnon palautetta" kopioimalla tähän aamuin illoin sama litania jota olet toistanut vuosikaudet. Ehkä se kuitenkin on jonkinlaista terapiaa kun asianajajakaan ei iljennyt päästää sinua oikeudessa ääneen.

Minä kuitenkin kiitän seurasta. Minulle riittää kun sanon mielipiteeni kerran. Kuten sanottu ihmisen perusluonnetta on kutakuinkin mahdoton muuttaa, ja kun se on päässyt jo noin pahaksi, niin ei se ainakaan etänä onnistu.

• pullapertti

Niinpä juuri. Kiitoksia niille, jotka melistelläkseen potkivat rajalla kiviä lesken haluamaan suuntaan, saadakseen iänikuisen riitelyn loppumaan. Ja oikein uhon kanssa "kunnon palautetta" niille, jotka rohkeavat olla erimieltä.

Anna sinä "kunnon palautetta" kopioimalla tähän aamuin illoin sama litania jota olet toistanut vuosikaudet. Ehkä se kuitenkin on jonkinlaista terapiaa kun asianajajakaan ei iljennyt päästää sinua oikeudessa ääneen.

Minä kuitenkin kiitän seurasta. Minulle riittää kun sanon mielipiteeni kerran. Kuten sanottu ihmisen perusluonnetta on kutakuinkin mahdoton muuttaa, ja kun se on päässyt jo noin pahaksi, niin ei se ainakaan etänä onnistu.

Lieneekö tuo sinun tehtävä toimia psykiatrina ja oikeudenjakajana.
        Siihen on kyllä koulutettua väkeä, ei paljoa, mutta riittävästi toistaiseksi.
        Pidä pulinasi oman tietonasi, mutta kenenkään oikeuksia ei sinulla ole mitään oikeutta yrittää rajoittaa.
        Hyvä jos sinusta päästään lopullisesti!

• SiskoTerttuHelena

Minä en itse ollut silloin v. 1978 paikalla, kun enoni oli laittanut omien mielihalujensa mukaisia rajapyykkejä!

VELJENI oli paikalla! Miksi väität että maanmittari olisi rajapyykkejä "potkistellut"minun mieleni mukaisesti, kun en ollut edes paikalla!!

Silloinen(v.1978) maanmittari ei ollut voinut suostua enoni valmiiksi laittamiin rajapyykkeihin, syystä, että ne olivat täysin epäoikeudenmukaisesti laitettuja!

Siis ei MAANMITTARI ole potkinut rajapyykkejä minun haluamaani suuntaan, koska en edes ollut siellä silloin!
        Rajapyykit pantiin siihen suuntaan, kun maamittari katsoi oikein ja kohtuullista olevan!
        Sinä valehtelet ja levittelet puolitotuuksiasi!

Maanmittari oli sanonut, ettei hän voi suostua enoni esitykseen koska se on täysin epäoikeudenmukainen ja väärin eikä siihen edes saa lainvoimaa!

Veljeni kertoi, että enomme oli silloin suuttunut, eikä ollut koskaan enää puhunut hänen kanssaan mitään! Enoni oli mennyt aina toiseen huoneeseen veljeni tullessa paikalle! Onko tämä normaalia?

Veljeni kertoi, että enoni laittamien rajapyykkien mukaan meidän alue olisi ollut pohjoinen alue, joka jää keväisin suurimmaksi osaksi veden alle!

Kuka sinä oikeastaan olet, joka arvostelet toisen maanmittarin v. 1978 tekemää asiallista ja oikeudenmukaista maanmittaustoimitusta!

Eräs rak.tarkastaja v. 2011 tuli tontilleni katsastamaan aitaa jonka serkkuni oli laittanut rajalle!?
        Ensin hän sanoi, että aita on rajalla. Hetken keskusteltuaan serkkuni kanssa hiemen kauempana, alempana rannan tuntumassa,(huussin takana jonka serkkuni lainvastaisesti oli siihen laittanut, rak.tarkastaja oli sen kieltänyt syyskuu/2011) ja tultuaan siltä ylös hän sanoikin, että aita on paikka paikoin rajalla. Hän vilkaisi vain minun suuntaani ja jatko vihtoen pitkin raja-aidan viertä eteen päin. Mitä siellä puhuttiin, kun mieli muuttui viidessä minuutissa?
        Juoksin hänen perässään portille asti! Kysyin kuinka pystyn hoitamaan tuon ojan pientareet, kun aita on ihan ojan reunalla? Hän sanoi, että sopikaa keskenänne ja takakäteen huitaisten poistutit paikalta!
        Hänen toimintaansa sinun pitäisi arvostella eikä sen maanmittarin joka toimi laillisesti ja oikeudenmukaisesti!

Ihan turha yrittää levitellä juttuja, että haukun ja parjaan. Sitä en tee vaan haluan, että minua kohdellaan oikeudenmukaisesti! Jokainen normaali lukijakin sen ymmärtää!

Edellen tarina jatkuu rajapyykeistä! Vuonan 2014 pyysin rajankäyntiä koska yksi pyykki(viiskivinen) oli kadonnut vesiojaa kaivettaessa!
        Maksoin toimitukseta puolet 300 eur, saamatta kuitenkaan viisikivistä rajapyykkiä paikoilleen. Paikalla on vain yksi kivi. Maanittari nosti KIVEN pusikosta tien toiselta puolelta, jonka murhaajn vaimo hänelle osoitti!
        Kiveä ei nostettu pystyyn paikoillaan, eikä maan alle ollut painautuneet ne neljä muuta kiveä, kuten maanmittari oli jopa oikeuskanslerin toimistoon valehdellut!
        Passaa vain mennä paikalle katsomaan yksi kivi siellä töröttää! Minä valokuvasin sen kesällä 2016 ja kirjoitin päivämääränkin. En enää luota teihin!

Haluan, että maastossa on sama kuin mitä paperilla minulle on ilmoitettu...viisikivinen rajapyykki!

Hankaluus tulee siinä, että jos rajapyykit nyt lopultakin kunnostetaan ja niiden perusteella tehdään rajanmääritys, saattaa olla, ja onkin, että vakinaapurin aita ja portti ovat minun maallani.
        Tämä on vahvaa, koska vakinaapuri on syyttänyt minua kivienpyörittelystä liiterinsä takana hänen puolelleen
        0,20 cm!
        Asia on naurettavuudessan farssin luokkaa niinkui koko Itä-Suomen oikeusprosessi oli! Itse ottamillaan valokuvilla pystyy Itä-Suomen oikeuslaitoksessa todistamaan toinen syylliseksi !
        Tosin yksi fiksu naisihminen hovioikeudessa totesi, että kuviahan aina saa ja niin todella nytkin tapahtui. Minäkin voisin käydä tekemässä kiusaa toiselle ja syyttä sitten häntä !
        Täällä tarvitaan nyt jo tiukkaa oikeusministerin valvontaa...Itä-Suomen oikeuspäätökset haisevat ja paljon!
        Nyt voikin käydä niin, että tämä maanhallinointi syyte napsahtaakin vakinaapurin eli nykyisen murhaajan kontolle!
        Asianajajastani sen verran, että hän oli liian passiivinen eikä puolustanut minua yhtään! Katseli läppäriltään Ruotsi-Suomi maaottelua...ja koko takarivi hämmästeli miehen toimintaa!
        Hänen velvollisuutensa olisi ollut rohkaista minua! Hän puolusti minua v. 2009 oikeudenkäynnissä ! Muistan kun hän IHMETTELI, ettei hän ymmärrä miksi serkkuni ei saanut enpää sakkoja kuin 280 eur eikä joutunut maksamaan minulle muuta kuin matkakulut! Ehkä hän on vuosien kuluessa huomannut saman kuin oikeusministeri Johannes Koskinen( 1999-2003), että Itä-Suomessa on jotain pahasti vinossa ja oikeus ei toimi koska jokin klikki siellä perää pitää!

• SiskoTerttuHelena

Pitääkö pyytää oikeusministeriä toimimaan...meno on sitä luokka jo!?

• töihinpojat

Mikä vika on luonteessani? Kerro! Sekö, että haluan, että rajapyykit tarkistetaan ja rajanmääritys tehdään paikalleen asetettujen pyykkien perustalta ja kunnolla. Minua on syytetty hallinnanloukkauksesta! Joten olkaapa hyvä herrat ja narrit! Olen maksanut 300 eur rajankäynnistä. Maastossa löytyy vain yksikivinen pyykki! Mittaustodistuksessa joka tuli myöhemmin lukee, että sinne on asetettu viisikivinen pyykki! Näin ei voi olla joten korjatkaa kaikki virheellsiyydet. Rajaa eivoida määrittää -0,20 cm suuntaan jos toiseen, kun kerran vakinaapuri on hankkinut minulle, vankilasta käsin sakkoja hänen maansa hallinoimisesta 0,20cm!
        Ihmettelen miksi murhaajan vaimo ei ole kiinnostunut tästä, maksoihan hänkin toimituksesta 300 eur!?

• hdkdödädfofivvv

Kyllä joutais tarkkailuluokalle!

• SiskoTerttuHelena

Oikeusministeri Johannes Koskinen (1999-2003) halusi panna syyniin Itä-Suomen käräjä-ja hovioikeuden päätökset koska ne erosivat niin suuresti muun Suomen päätöksistä!

Miettikää savolaiset....miksi sallitte tällaisten "oikeudenpalvelijain" jatkaa!

Tällä palstalla on useita jotka selvästi artikuloiden ovat kertoneet, ettei heidän asiaansa ole tutkittu ollenkaan!

Itä-Suomi oli puolustautunut, näin kirjoitti Kaleva!

Herätkää jo näkemään, että joku klikki juoksuttaa "pikkupoliiseja" kuten haluaa!

Nimityksiä ei saa jakaa mielivaltaisesti, joidenkin mielivallan mukaan!

Itä-Suomen oikeuslaitos erottuu joukosta HÄPEÄKSEEN!

Kukaan muu oikeuslaitos Suomessa ei ole saanut tällaista huomiota osakseen!

Ja kuitenkin tällä palstalla saa lukea "kumartelevia"ja poliisilaistostanne ylistäviä kirjoituksia! Vai lienevätkö kirjoitukset itsensä KLIKIN kirjoittamia!?

Sinä hännystelijä, tajuatko, kun kumarrat näille "poliiseille" ja ylistelet heitä, pyllistät samalla totuudelle ja oikeille poliiseille, joita sielläkin yhä on ymmärtääkseni enemistönä!

Ville Mykäsen ihailija joukko kiittää!

Muutaman "mätämunan" klikki pilaa maineenne!

"Muuten olen sitä mieltä, että Karthago on hävitettävä", näin totesi Caton roomalainen senaattori, kun Tunisiassa (264-146 eKr)sijaitseva Karthago tuotti Roomassa liikaa hankaluuksia! Hän häittikin sen!

Olisiko oikeusministeri Jari Lidström suomalainen senaattori Caton joka jatkaa edeltäjänsä Johannes Koskisen tukimuksia tuhoten iisalmelaisen Karthagon ?

Henkirikoksesta olisi AINA tuomittava elinkautiseen. Siis ihan oikeasti, niin ettei koskaan pääse ulos vankilasta vaan on vankilassa kuolemaansa asti!
        Ihmisen henki on suunnattoman arvokas ja kallis !

Veronmaksajien rahoista ei rikollisten ylöpitoa vankiloissa pitäisi maksaa.

Vankiloiss aon useita erittäin varakkaita ja heillä on paljon omaisuutta, joten maksakoon itse vankilassa olemisensa!
        Aarnio esim.on varakas ja veronmaksajat maksavat hänen rötöstelynsä "kulut" maksamalla hänen ylöspitonsa vankilassa.

Vankilan kaikki kulut, vartijoiden palkat, ruoka ja kaikki kulut olisi kuitattava rikkaiden rikollisten omaisuudesta!

Lapinlahtelaisella murhaajalla on myöskin varallisuutta, se olisi kuitattava häneltä koska "asuu " valtion laitoksessa!

Kreikassa tämä mies olisi joutunut maksamaan leskelle vähintäänkin miljoonan!

Kuka tai mikä taho, on kehittänyt Suomessa ja Pohjoismaissa tämä rikollista hyyssäävän oikeuskäytännön!

Vasemmisto ja vihreät varmaankin!

Ihmishenki on arvokas! Rangaistuksen on oltava reilu!

• rhtetrrere

mummolla tuas käpy jiässä eekä hammaspysty, voe voe kyllä harmittaa...

• SiskoTerttuHelena
        rhtetrrere kirjoitti:

mummolla tuas käpy jiässä eekä hammaspysty, voe voe kyllä harmittaa...

Mitä yrität sanoa? Jos olet murhaaja on sinun otettava vastuu teoistasi eli siis oltava MIES! Otettava vastaan se rangaistus mikä murhasta ja murhanyrityksestä kuuluu saada! Entä sitten ne peitetarinasi kivienpyörittelystä ja salkatselusta?!Te kaikki tiedätte varsin hyvin, etten ole tehnyt teille mitään pahaa, mutta te kostatte hyvän pahalla!
        Se on mielettömyyttä!

Psalmi 37:12 Jumalaton miettii vanhurskaalle pahaa ja kiristelee hänelle hampaitaan; mutta Herra nauraa hänelle, sillä hän näkee hänen päivänsä joutuvat!

Teit hirvittävän teon(entä vaimosi osuus?) ja sen kanssa joudut nyt sinä ja perheesi loppuelämänne elämään...toivottavasti et joudu sen kanssa kuolemaan silloin joudut kadotukseen. Se on kamala paikka jossa ikuinen pahuus ympäröi sinua!

Älä men VAPAAEHTOISENA sinne! Katsele mitä Dawid Pawson puhuu MIEHILLE!
        Sinun on tehtävä parannus eli joka syntinsä tunnustaa ja HYLKÄÄ se saa armon!
        Muuta tietä ei ole teillekään olemassa, jos meinaatte välttää kadotuksen kamaluuden!
        Tässä linkki avaa katsele, kuuntele ja mieti! Jaksoja on neljä ja ne löytyvät tämän linkin takaa!
        http://www.tv7.fi/vod/player/2122/

• SiskoTerttuHelena

Katrhago on hävitettävä!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Moikka rakas

Oon miettinyt meidän välistä yhteyttä viime aikoina. En ihan osaa pukea sanoiksi, mitä kaikkea tunnen, mutta halusin vaa
      Ikävä
      21
      6755
    2. Malmin tapaus on järkyttävä

Kolme ulkomaalaistaustaista miestä raiskasi nuoren tytön tavalla, jota ei meinaa uskoa todeksi. Mikä voisi olla oikeampi
      Maahanmuutto
      556
      2313
    3. Mitä haluaisit kysyä

Kaivatultasi?
      Ikävä
      147
      1867
    4. Mitkä asiat teidän elämässänne on

Tällä hetkellä parasta?
      Ikävä
      85
      1271
    5. HS: Kuka vielä uskaltaa mennä sairaalan ensiapuun?

https://www.hs.fi/mielipide/art-2000011212025.html Tässä on hyvin ajankohtainen mielipidekirjoitus koskien Malmin sairaa
      Maailman menoa
      98
      1065
    6. Mitä haluaisit nähdä

Kaivatullasi päällä?
      Ikävä
      72
      980
    7. Ökyrikas Kurkilahti mussuttaa veroistaan

Pakeni aikoinaan veroja Portugaliin mutta joutui palaamaan takaisin kun Suomi teki verotussopimuksen Portugalin kanssa.
      Maailman menoa
      90
      963
    8. Kaupunki ostaa Kauppamatin

Joutuukohan yrittäjät lähteen muualle?
      Haapavesi
      32
      850
    9. Jos tämän vaan sulkee ja avaa 5 vuoden päästä

Täällä on luultavasti edelleen näitä ihan samoja juttuja. On kuin kauniit ja rohkeat samat jutut junnaa. Heips. 👋🏻 E
      Ikävä
      10
      843
    10. Yhdysvalloissa työllisyys paranee, Suomessa työttömyys kasvaa, missä vika?

Miten tämä on mahdollista että 177 000 uutta työllistä tuli USAssa yhdessä kuukaudessa, vaikka Trump on ruorissa? Orpon
      Maailman menoa
      152
      783
    Aihe