Se näkyy sinusta. Voisit ottaa vähän rennommin. Ei sinun tarvitse olla yhtään enempää kuin olet oikeasti.
Yrität mies liikaa
13
56
Vastaukset
- stressiiii
kuulitkos J-ukuli ? relaa vähän.
- liiankohteliasliian
Ei ole J:lle.
- johan_kolahti
liiankohteliasliian kirjoitti:
Ei ole J:lle.
siis Jiiltä S:lle sitten..
- liiankohteliasliian
johan_kolahti kirjoitti:
siis Jiiltä S:lle sitten..
Ihan eri kirjaimet.
- mitenottaa
rennosti kun aika vaan kuluu....
- liiankohteliasliian
Ei tarvitse yrittää olla yhtään enempää mitä oikeasti on.
- eiliikaasentään
Tässä tuli hyvät tsemppaukset jolle kulle.
- liiankohteliasliian
eiliikaasentään kirjoitti:
Tässä tuli hyvät tsemppaukset jolle kulle.
Hän yrittää ihan liikaa. Se näkyy kauas asti.
- ed-------
liiankohteliasliian kirjoitti:
Ei tarvitse yrittää olla yhtään enempää mitä oikeasti on.
vaikka olisi miten aito niin jos ei tiedä toisesta mitään niin kuinka vain olla...miksi kaikki vain venyy ja venyy?
- liiankohteliasliian
ed------- kirjoitti:
vaikka olisi miten aito niin jos ei tiedä toisesta mitään niin kuinka vain olla...miksi kaikki vain venyy ja venyy?
Miksi et tee mitään? Jos haluat jotain hänen kanssaan, tuskin auttaa, että rupeat esittämään enemmän mitä oikeasti olet.
- enpysty
Tätähän se on. Joko liikaa tai liian vähän sitä tai tätä. Rentous ei pue ja kontrolli on säilytettävä, jotten romahda. Sen hinta on tylsyys ja tavanomaisuus, jota voi mielessään kompensoida kovalla yrityksellä. Minun mielestä yrittää ei voi koskaan liikaa.
Ette tunne minua ja parempi niin. Kukaan ei voi nähdä sitä, mikä piilossa on. Sillä kaiken tämän alla on vain pelkkää tyhjää. - M-ltä
Jos laittaisit tämän suoraan hänelle?.
Sano suoraan miehelle.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1491461
- 104911
- 75723
- 51625
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa15563ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann40504Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m153461Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..37453- 26409
Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;185402