Haasteita tiedossa usealle kirjoittajalle

Jarmo.Kakkasuu

Vajakki tarkoittaa että hoikkalasta paskan puhuminen ei lopu
koskaan, mutta käräjätuomari saattaa antaa vajakille
istuntoa ja maksuja.

54

737

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Harmillinen juttu, jos noin todella kävisi. Mitä on Ikaalisten palsta ilman kirjoituksia Jampesta?

      • Anonyymi

        kylähullu mode sekoaa kun joutuu tekemään jamben viestitkin


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        kylähullu mode sekoaa kun joutuu tekemään jamben viestitkin

        Palstallamme on täydellinen kattaus.


    • kura.pyllystä

      Kyl mäkin sitten haastan hoikkalan vittu.

      • lapsen.tasolla

        Siinä taas muutama vajakin yksinpuhelu vajakin kyvyillä.


    • Palstan kirjoitukset menee aivan liian pitkälle. Kirjoittajien tappaminen auttaa paremmin.

      • lue.ankkaa

        Voi lapsi parka.


      • Anonyymi

        vajakki varasti nimmarinkin


    • mäkiketelän.auto

      Miksi jarmo kiusaa ihmisiä?
      Miksei vaan voisi olla peace and love?

    • vouti.vie

      Rouvan kertoman mukaan Aulikki haluaa antaa autonsa
      voudille koska Aulikki kertoi asiakkaastaan rouvalle
      joka on palstalla siitä alakaen vainonnut Aulikin asiakasta.

      • Takseihin ulostamisesta ei ole taksilaissa mitään sanottu joten asiasta voi puhua sivullisille.


      • kura.pyllystä

        Taksinaista on nyt ihan turha alkaaa syyttään mistään.Nainen oli kertonut kakkakeikasta rouva hoikkalalle ja se oli vielä vannottanu rouvaa ettei asiasta hiiskuta muille.Rova on asiasta kirjottanu ihan omin nokkineeen joten sen syytä koko juttu.Ja aulikin autoo ei takavaroda kohonkin hoikkalan maksuihin.se on jämpti niin.


      • Anonyymi
        aino.äänessä kirjoitti:

        Takseihin ulostamisesta ei ole taksilaissa mitään sanottu joten asiasta voi puhua sivullisille.

        taksilassa sanotaan että aisankannattajaa ei saa ottaa taksirengiksi se on
        vaaraksi asiakkaille


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        taksilassa sanotaan että aisankannattajaa ei saa ottaa taksirengiksi se on
        vaaraksi asiakkaille

        Joskus asiakaskin voi olla hankala, varsinkin jos jää makaamaan alastomana lumihankeen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        taksilassa sanotaan että aisankannattajaa ei saa ottaa taksirengiksi se on
        vaaraksi asiakkaille

        Ajattelitko noin myös silloin kun makasit mun asillasi heikin taksin vieressä lumipenkassa?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ajattelitko noin myös silloin kun makasit mun asillasi heikin taksin vieressä lumipenkassa?

        Ihminen on saatava nopeasti lämpimään. Hypotermian uhka on suuri.


      • Anonyymi

        Mikään laki ei estä aulikkia kertomasta autossaan tapahtuneista asioista. Kysymyksessä oli paikallistietotoimisto -keskustelussa kerrottu kakkavahinko taksissa, jossa autossa alleen laskenut henkilö kirjoitti katkeran kirjoituksen miellyttävästä naistaksikuskista.


      • Anonyymi

        Miksi laskit allesi hänen autossaan ?


      • Anonyymi
        aino.äänessä kirjoitti:

        Takseihin ulostamisesta ei ole taksilaissa mitään sanottu joten asiasta voi puhua sivullisille.

        mode neuvoo tyttöillen


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joskus asiakaskin voi olla hankala, varsinkin jos jää makaamaan alastomana lumihankeen.

        osaava kuski vie aasiakkaan perille


    • tietokaikille

      Totta vitussa Aulikki saa kertoo jos hoikkala on paskonu sen autoon, ny kun kaikki titää että hoikkala paskoo autoihin kukaan ei viitti kuskata sitä enää, eikä hoikkala paskonu mäkiketelän autoon ennemmin ku aulikin pirssiiin?olis jo sillon pitäny varottaa kaikkia paska puasta.kalliit oli penkit, jonkun paska perseen takia.

      • maksun.aika

        Noita horinoita jakavat kirjoittajat ilmoittavat maksuvalmiudestaan
        jopa keskellä yötä.


      • Anonyymi

        joku ei tunnistanut eväsvuotoja oikein


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        joku ei tunnistanut eväsvuotoja oikein

        parhaiten eväät vuosivat pekan sierran repsikan penkille.


      • Anonyymi00049
        maksun.aika kirjoitti:

        Noita horinoita jakavat kirjoittajat ilmoittavat maksuvalmiudestaan
        jopa keskellä yötä.

        Keiden kaikkien autoihin olet laskenut ulosteesi?


    • Taksikuskien työturvallisuuden kannalta on tärkeää kertoa sitä mahdollisesti vaarantavista henkilöistä.

      • Mitään kauhean vaarallista ei asiassa ole. Katku vaan saattaa joskus olla kiusallista.


      • psykopaatti.horisee
        äiiiteeepyyyhkiiin kirjoitti:

        Mitään kauhean vaarallista ei asiassa ole. Katku vaan saattaa joskus olla kiusallista.

        Rouva nautiskelee kakasta kaikilla sininimareillaan.


      • psykopaatti.horisee kirjoitti:

        Rouva nautiskelee kakasta kaikilla sininimareillaan.

        Kakka tuoksuu nautinnolliselle.


      • Anonyymi
        hAisULIKKI kirjoitti:

        Kakka tuoksuu nautinnolliselle.

        Tuosta asiasta voidaan olla montaa mieltä


      • Anonyymi
        hAisULIKKI kirjoitti:

        Kakka tuoksuu nautinnolliselle.

        ruikku- ketelän pekka vm 64 kertoo mieltytmyksistään


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ruikku- ketelän pekka vm 64 kertoo mieltytmyksistään

        joista suurin on ajo päin tiejyrää.


      • Anonyymi

        juha ruikku ketelä neuvoo itse


    • Anonyymi

      aikoookoSkitsoKETELÄNPEKKA haastaa itsensä houruistaan

      • Anonyymi

        Hän ei haasteita pelkää!


      • Anonyymi

        Hän on jo edesmennyt ulvilassa 2011. Ajoi päin tiejyrää hauskoin seurauksin.


    • Käräjistä saa paljon uutta aineistoa palstalle käsiteltäväksi, vaikka toki osa asioista on salassa pidettäviä.

      • Me rankaisijat aiomme julkistaa koko esitutkintamateriaalin Myllysanomissa ja täällä!


      • Anonyymi
        ReijoVehmala kirjoitti:

        Me rankaisijat aiomme julkistaa koko esitutkintamateriaalin Myllysanomissa ja täällä!

        missä viipyy


    • Anonyymi

      YKSI VAJAKKI SAI JO TUOMION ja maksoi jotentonneja joten tuomarit
      nauroivat kusetnsukissa

      • Anonyymi

        pikkku rahoja tommoset


    • Anonyymi

      Ei mitään hätää kun asiansa pitää vaan. Hommia ei tarvitse kumartaa.

    • Anonyymi

      Yksikään hetero ei ole tehnyt milloinkaan rikosilmoitusta palstan kirjoituksista.

      • Anonyymi

        Noh ,millanen tyyppi sitte muka on


    • Anonyymi

      Hoikkalan kanssa käräjöinnistä kannattaa maksaa ne mahdolliset pikkukulut. Jos rahalla saa hauskuutta elämään, antaa palaa vaan. :DDDD

    • Anonyymi00050

      Miksi alussa puhutaan kakkasuusta ?

    Ketjusta on poistettu 13 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä sai sinut ajattelemaan mies...

      Ettet riittäisi minulle?😔
      Ikävä
      128
      1276
    2. Anteeksi

      että tein pahaa sulle. En ole täysijärkinen.
      Ikävä
      118
      1107
    3. Luulet olevasi pidetty

      Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap
      Ikävä
      97
      924
    4. Miksi olet sitten

      Yksin? Eikö kukaan kelpaa sinulle?
      Ikävä
      113
      847
    5. Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä

      Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa
      Ikävä
      271
      788
    6. Miten murun juhannus meni

      ❤️🤗 Muistithan olla kiltisti 😁😘
      Ikävä
      48
      705
    7. Kalateltta

      Ollaan tulossa Kuhmoon Kamarimusiikkiin jos majoitus viela jarjestyisi kuitenkin. Milloin kalateltta aukeaa naillanakymi
      Kuhmo
      18
      687
    8. Mitä ihanaa voisit tehdä, että saat kaivattusi?

      Mitä ihanaa voisit tehdä, että saat kaivattusi?
      Ikävä
      44
      649
    9. Milloin olet viimeksi ollut hänen..

      Lähettyvillä??
      Ikävä
      28
      627
    10. Miten j mies

      Sun juhannus meni?
      Ikävä
      49
      599
    Aihe