Itsemurhayrityksiä?

kokemuksia_pls

Ne täällä jotka on menny niin pitkälle että on yrittäny itsemurhaa, niin kertoisitteko että:

1. Miksi yrititte sitä? (mikä ajoi teidät siihen tai mikä sen laukaisi)
2. Miten jäitte eloon? (epäonnistuiko vai muuttuiko mieli kenties)

Mua kiinnostais todella paljon kuulla tästä aiheesta enemmänkin.

30

548

4Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Onko aloittaja koskaan miettinyt, että kaikkia klo 2.55 mieleen tulevia keskustelunavauksia ei kenties kannata kirjoittaa tänne?

      • Älä nyt, näitä olisi mielenkiintoista lukea


      • Mielenkiintoinen aihe, mahdollisesti arkaluontoinen, mutta kaikillahan on vapaus päättää vastaako, vai ei.


      • Donald0101

        Kiva tietää näin kello kolme aamuyöllä


    • miksi se sua kiinnostaa

    • Bentsoidi

      Kaksi poliisipartiota etsi mua, kun uhkasin hypätä junan alle. Tulin onneksi järkiini. Taustalla pitkä ryyppyputki.

    • varmaaluuletteettätrolli

      Just nyt yritän itsemurhaa kuristamalla itteeni
      1. Elämä on todella rankkaa ilman yhtään ystävää, yksin suuressa maailmassa ei tietoa tulevasta. Menneisyys vain yksinäisyyttä ja huonoa oloa, mikään ei ole muuttunut yksinäisyydessä vaihdoin kouluakin ja silti olin yksin. Mitä teenkin olen ain yksin mikään ei muutu

      2. En tiedä vielä...

      • Ehkä huonoin mahdollinen tapa. Ei käytännössä voi onnistua mitenkään.


      • Halusin vain kuolla. Sama edelleen.


      • Jokumielenhäiriö kirjoitti:

        Halusin vain kuolla. Sama edelleen.

        Eiköhän me kaikki.


    • STP2008Krisse

      1. oli tosi paskat avustajat ja olin vittuuntunut, isä ei antanut mun tehdä ruokaa ja halusin change awau from finland

      2. emmä jaksanu

      • oho tämmönen


    • Orvokkiaurinko

      Pliis vastatkaa mitä tapahtuu jos juon 1/4 salmiakkikossua ja otan 74 2mg peratsiiniä

    • Ne ketkä oikeasti itsemurhan haluaa tehdä ei siinä epäonnistu. Suurinosa haluu vain ilmaista huomiota.

      • ITsitsitsits

        Edgypelle hakeudu hoitoon


      • ITsitsitsits kirjoitti:

        Edgypelle hakeudu hoitoon

        mitäs?


    • Onneton345

      Mä oon yrittäny jo muutaman kerran itse murhaa ja silloin kun olin koulussa niin kiusaamisen johdosta ja anorekian joka myöhemmin muutti muodonsa bulimiaan. Ensimmäisellä kerralla otin yliannostuksen lääkkeitä jolloin jouduin sairaalaan kun mies ystävi sattui juuri tulemaan kotiin. Ja toisella kerralla viiltelin käden auki ja jäin vain sänkyyn mukamaan ja ajattelin että mä jääk tähän nyt ja kuolen, kunnes poika ystäväni tuli jälleen kotiin ja huomasi ajatukseni.
      1. Se loputon pahan olon tunne olin vaan niin turtunut että en jaksanut enään aamuisin nousta jäin vain makaamaan sänkyyni koska en nähnyt ainuttakaan valon pilkkua elämässäni se viiltely arpien määrä ja tikkien laitto alkoi tuntia turhauttavalta.
      2. Sairaala hoidolla ja terapioilla. Nykyään pari kymppisenä olen jo aika hyvin toipumut kaikesta tästä. Kaikki keillä on ees paha olo niin kannatta oikeasti hakea apua!

      • xD Olenko huono ihminen, kun mielestäni tuo on erittäin humoristä luettavaa?

        No joo, onnea vain elämälle.


      • EsupsTill21.12

        Kuinka vitun paska pitää olla, että epäonnistuu itsemurhassa monta kertaa? Naru kaulan ympärille, toinen pää kattoon ja ei muuta kun roikkumaan. Mutta älä kato solmunsitomisohjeita WikiHow:sta.


      • EsupsTill21.12 kirjoitti:

        Kuinka vitun paska pitää olla, että epäonnistuu itsemurhassa monta kertaa? Naru kaulan ympärille, toinen pää kattoon ja ei muuta kun roikkumaan. Mutta älä kato solmunsitomisohjeita WikiHow:sta.

        Tosi hyvin sanottu!


    • jhamon

      Joskus kännissä pelailin tappavalla lääkekombolla rulettia. Tosin tajunnan alkaessa pimenemään tulin jo katumapäällekin, ja soitin itselleni ambulanssin. Loppujen lopuksi kumminkin oksensin suuren osan syömistäni lääkkeistä pois, enkä edes tukehtunut oksennukseen!

      • Russian rulette.


      • sanankorjaaja

        roulette*


    • olen yrittänyt itsemurhaa juomalla valkaisu ainetta sillä en jaksanut elämää joka on loppujen lopuksi täysin turha asia sillä me kuolemme kuitenkin, olen tietysti aina ollut kiinnostunut siitä että mitä tapahtuu jos kuolee joten halusin yrittää. selvisin siitä vatsahuuhtelulla johon minut vietiin ambulanssilla kun tyttöystäväni siitä ilmoitti hätäkeskukseen. olen kiitollinen siitä että olen hengissä mutta olen silti kiinnostunut mitä tapahtuu kuoleman aikana ja sen jälkeen

      • Uutta matoo koukkuun.


      • Esup kirjoitti:

        Uutta matoo koukkuun.

        Herra pac man kieltäytyy


    • Btchs

      Itse-käs-murhan uhrina toivoisin että ihan ensimmäisenä olisi munaa/rohkeuttaa/yritystä nostaa se oma käsi pystyyn ja huutaa SEIS. Pysäyttää se tilanne missä on mikä aiheuttaa pahaa oloa tai edes pitää vauhtia/tunnetta/negatiivista pulssia sykkimässä. Fck Em.

      Jos et ole kuolemassa kuukauden parin päästä 100% -asiantuntijoiden mukaan- niin sinulla on vastuu omasta olemisesta ja selviytymisestä täällä. Vaikka se vttaiskin.

      Niin. Mitä voi tapahtua? Voit löytää Elämän ja ratsastaa oman Sandra Bullockin tai Brad Pittin kanssa auringonlaskuun. Voit ajaa jonkun yh isän rekan keulaan jolla muutenkin on raskasta laskujen ja lasten kanssa, eikä unikaan oo tullu aikoihin, tässä nyt yritetään selvitä ens viikkoon. Ottaa ostaa varastaa lainata jotain jolla teet sen ja syyllistät suoraan yhden ihmisen ja vammautat kaikkia kymmeniä keihin hän kymmenien vuosien aikana kosketuksissa. Tehdä vain se kun kukaan ei välitä. Ottaa pimeys ja olla näkemättä ne ihmiset jotka välittivät ja tai syyllistävät itseään etteivät huomanneet/tukeneet tarpeeksi/olleet läsnä ja se perintö MENEE eteenpäin...

      Ihmisellä ei ole vain oikeuksia, on myös velvollisuuksia ja yks niistä on huolehtia itsestä JA YRITTÄÄ hoitaa/hakea hoitoa apua itselle. Jos ihmisellä on 99% levinnyt tappava syöpä ja kipua kuukausi niin sitä ei meistä kukaan voi tuomita jos lähtee tänään. Mutta se ei oikeuta huonoa maanantaita, parisuhdekonkurssia tai pitkäaikaismasennusta johon ei ole haettu apua.

      • Nukkumaan?


      • dfgdfgdfew

        Hyvin sanottu.


    • 2epaonnistunuttayritysta

      Olen yrittänyt kahdesti, lääkkeillä. Ensimmäisellä kerralla olin niin junnu että se oli lähinnä huomionhakua
      Nyt 20vuotiaana yritin tosissani ja tiesin mitä otan koska olen hoitsu, siltikin jäin eloon.
      Yritin koska vihaan ulkonäköäni niin paljon, että en usko että kukaan voisi rakastaa mua ja ajatus siitä että olen koko elämäni yksin ahdistaa.

    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Haluaisitko nähdä

      Hänet alastomana?
      Ikävä
      74
      3390
    2. Hilirimpsistä

      Hyvää huomenta ja kivaa päivää. Ilmat viilenee. Niin myös tunteet. 🧊☕✨🍁❤️
      Ikävä
      201
      2892
    3. Nainen lopeta pakoon luikkiminen?

      Elämä ei oo peli 😔😟
      Ikävä
      25
      2760
    4. Älä elättele

      Toiveita enää. Ihan turhaa. Sotku mikä sotku.
      Ikävä
      49
      2668
    5. Olet täällä. Mutta ei minulle.

      Nyt olen tästä 100% varma. Satuttaa. T: V
      Ikävä
      22
      2574
    6. Kuule rakas...

      Kerrohan minulle lempivärisi niin osaan jatkaa yhtä projektia? Arvaan jo melkein kyllä toki. Olethan sinä aina niin tyyl
      Ikävä
      41
      2385
    7. Miten hitsissä ulosoton asiakas?

      On tää maailma kumma, tässä haisee suuri kusetus ja ennennäkemättömän törkeä *huijaus*! Miten to.monen kieroilu on edez
      Kotimaiset julkkisjuorut
      218
      1889
    8. Törmättiin tänään

      enkä taaskaan osannut reagoida fiksusti. Menen aina lukkoon. Yksi asia on varma: tunteeni sinua kohtaan ovat edelleen v
      Ikävä
      24
      1797
    9. Vieläkö sä

      Rakastat mua?❤️😔
      Ikävä
      38
      1684
    10. Kela valvoo lasten tilejä.

      Tämä isoveli Kela kyttää jopa lasten yli 200,- euron rahat jotka on melko varmasti lahjaksi saatu. Se vaikuttaa perheen
      Yhteiskunta
      153
      1532
    Aihe