Kukkiakukkia

Kukkaseppel

En aijo enää koskaan olla yhteyksissä sinuun koska se oli pyyntösi ehkä niin on parempi.
Oikeastaan tietäisin hyvän pitääpä ehdottaa.


Pyöräilemässä välillä käydään meidän pitäisi keksiä joku kiva yhteinen harrastus. : )

22

107

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kenelle oikein tekstisi kohdistat?

      • Yhdelle j:llä alkavalle miehelle.


    • Tuo oikeastaan tietäisin lause tuli väärään kohtaan.

    • ihmeissään

      Eli et aijo ottaa yhteyttä mutta olisit valmis tekemään hänen kanssaan jotain jos ottaisi yhteyttä? :D

      • ihantyhmä

        minulla myös luetun ymmärtämisessä häikkää


      • Sanoin jo että se tuli väärään kohtaan ja loppu osa tekstistä tarkoitti aviomiestä.


    • Enhän minä voi sinuun olla yhteydessä kun kielsit sen. : )

      • Ei-voi-Tietää

        Milloin olen kieltänyt? :D


      • Tätä kauttahan sen kielsit vai oliko se sun naisesi who now?


      • Ei-voi-Tietää-Vieläkään

        Joku puhunut mun nimissä?


      • Nii sitäkin olen miettinyt että jos niin olisi asia.


      • kielsi.palstalla

        palstan kautta???? halojaa ootko seko harhoissas. ei oo sun tuttuja täällä


      • Mene sinä palsta kyylä pois.
        Srk kotka.


      • Ei-voi-Tietää-Vieläkään

        Ei kotka.


      • roskaa_roskaa_vain

        mene sinä rumilus hylätyn luukasas kanssa nurkkaan itkeen. Hyllytetty ja hyljätty. Täysin yksin nyyjhkit ja parut jonkun perään joka sinua ei huolisi kuuna päivänä. Et ole sen näköinen saati sen luonteinen että kelpaisin muualle kuin kaatopaikalle.
        Katso omaa käytöstäsi palstalla? Haluaako sellaista kukaan katsella kotonaan koko ajan? Tuskin. Hormuliskoja ei haluta ottaan lusiin omiin nurkkiin.


      • Kotka nimitys oli tarkoitettu sille naiselle. Voivoi ole mitä mieltä haluat et sinä minua tunne. En ole haukkunut ketään täällä toisin kuin eräät.

        Enkä asu kaatopaikalla vaan oman kultani kanssa. : )


    • täälläsaajauhaa

      Teet oikein, jos toinen pyytänyt, niin kunnioitat sitä.

    • Kukkaseppelsydänsukat

      Joo en minä häneen yhteyttä enää aijo ottaa kyllä se yhteyden pito täytyy sieltä päin tulla jos on toivottua. Ei ole pakollista.
      Se on kumma pitää joka ketju tulla pilaamaan nuilla haukkumisilla. Tämä henkilö joka sitä tekee ei näköjään kestä mitään minun sanomisiani mitähän vikaa tässäkin aloituksessa oli kun piti jälleen kerran tulla pilaamaan ei sun tarvi näitä lukea. Minä en lähde täältä minnekään on oikeus kirjoittaa päivän asioista vaikka tämä onkin ikävä palsta enkä enää ikävöikkään ketään. Tuntuu että sinun mielesi se oikea kaatopaikka on ruma sellainen.
      Tee omia aloituksia ja lopeta minun aloituksieni sotkeminen koitappa pystytkö sellaiseen.
      Kiitos.

      T: kukkaseppel

      • kuolepois

        Olet kyllä munkin inhokki täällä. Jotenkin liian aggressiivinen,mustasukkainen raivohullu, kieroileva tyrkky. Olen saanut sinulta raivoa päälleni ihan liian paljon ja voisin yhtyä tuon haukkujan sanoihin. Olet läpeensä paha ihminen.


      • Sinä se paha olet.


    • tandemillaeespäin

      Pyöräily on mukavaa..hmmm. Oletteko paljonkin pyöräilleet yhdessä?

      • Jonkin verran silleen leppoisasti hissukseen että kerkeää maisemia vauvelikin katsella. Ulkona tulee myös paljon oltua.


    Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      149
      1461
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      104
      911
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      723
    4. 51
      625
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      15
      563
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      504
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      153
      461
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      37
      453
    9. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      409
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      185
      402
    Aihe