Merchanttia pukkaa

MasterOfCard

8

62

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ViisasEiSekaannuRoskaan

Ei kai nyt kokenut kauppamies tuollaiseen "maksuvaluuttaan" sotkeudu, mainehan siinä menisi ja uskottavuus..

Ei tasan tekisi hyvää kaupan maineelle, asiakkaat kaikkoaisivat jne...jne...

Ja kun pyramidi sitten romahtaa, ei jäisi kuin muisto bisneksistä.

• Merkantti

Jouni kysyi "Mikä tää Onecoin on".
      Palaute sen sorttista, että turha kenenkään tunkin mennä mistään nakkikopeiltakaan kyselemään kumppanuutta. Kyllä kansa tietää, mikä coin on.

• 90878

Kansa tietää mikä on Onecoin ?? Eihän kauppias itsekkään tiennyt. Kommentoijista tais olla suurin osa Bitcoinin omistajia=) ja Suomi24 sekä muro poikia. Puohula ainakin ilmasi itsensä että on aktiivinen vastustaja kun sanoi että kysy sinä kun meille ei kukaan kerro. BB valvoo

• Oc-vesku

Valvonta ainakin toimii onecoinin foorumeilla. Kritiikki ja kiusalliset kysymykset on pannassa.

• Onecoinponzi

Kansa todellakin tietää mikä Onecoin on: surkea huijaus.

Luuletko muuten -rikollisten puolustaja- että "muro poika" (miten se oikeinkrjoitus voikin olla noin vaikeaa) kommenttina on jotenkin huono asia?
        Murot ovat ihan kärjessä olleet teilaamassa monia pyramidikusetuksia, tunnetuimapana tietty Wincapita.

• NobitcoinNoOnecoin

Muutama puolestapuhuja joita oli vähän, parin profiilin katsoin ja molemmilla koulutuksena elämän kova koulu. Kovemmaksi vaan menee coin-pelleilyssä. Ja tuo bitcoin-vastustaja harha teihin varmaan iskostetaan "koulutustilaisuuksissa".

• Linkki vie Sampon fb-etusivulle. Miten löytyisi tämä alkuperäinen postaus?

• Vvkisti

Fb:n hakukenttään "sampo kauhanen onecoin".

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mihin kaivattusi

Ja sinun juttusi kaatui?
      Ikävä
      216
      9262
    2. En löydä sinua

En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k
      Ikävä
      26
      6068
    3. Tunniste

Jonka vain sinä ja kaivattusi tietää. ⬇️
      Ikävä
      104
      4946
    4. Ketä julkkista

kaivattunne muistuttaa?
      Ikävä
      61
      4868
    5. Miten, milloin

Se onnistuisi sun luona
      Ikävä
      86
      3970
    6. Miten mä olisin

Rohkeampi lähestymään häntä. En tiedä. En osaa nykyään edes tikusta tehdä asiaa vaan käyttäydyn päin vastoin välttelen.
      Ikävä
      75
      3500
    7. Opettelen sun jokaisen virheen

ja rakastan sua.
      Ikävä
      58
      3457
    8. Ne oli ne hymyt

Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä
      Ikävä
      26
      2936
    9. Anteeksi kun käyttäydyn

niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv
      Ikävä
      59
      2931
    10. Haluan huomiota sulta

nainen…tiedoksi. 😥❤️ -M-
      Ikävä
      43
      2711
    Aihe