Mites aijotteko laittaa tilaukseen heti kun tulee? Kaiken järjen mukaan tehot huitelee 300 hevosen päällä? Kilpailuasetelma on kuotenkin se että type R on 310hv ja esim seat cupra 290hv. Opel varmaan voi vetästä jopa 315hevosta tuosta? Alkaa olemaan mielenkiintoinen laitos jos hinta jää 50 tonnin tuntumaan. Ei nyt ykkösautoksi mutta kakkosautoksi/leluksi varmaan ihan kiva. Opelilla on ollut aina OPC malleissa todella näyttävät penkit, syötävän hyvän näköiset. Saa nyt nähdä ostanko vielä talveksi esim audi S3 ja sitten tuon uuden opelin. Audi S3 saisi edullisesti jo päälle 40 tonnin, ei paha hinta tykistä olleskaan. Tilaa noissa on myös muille mikä houkuttaa vaikka valtaosan ajasta ajankin yksin reenikassin kanssa:)
Uusi Astra OPC 1.6litrasella turbolla
Aijotkostilata
3
52
Vastaukset
- OPC
Astrasta en tiedä oikein,mutta uuteen tulevaan Insignia (OPC)tulee 400hv,neliveto,ilmajousitus jne...sitä odotellessa,ajellaan nykyisellä OPC:llä....
- märkiä_unia_vaan
Poikoset ne täällä satuilee ja haaveilee kuola valuen suupielistä nopeiden autojen perään muka ihan ostoa suunnitellen. -No, sitten taas autoesitteitä keräilemään viikonloppu näyttelyistä. Kyl se siitä.
- EiNeKestäKumminkaan
Minä tilaan ennakkoon paalausajat kaikille noille lintoille.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1818387
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k264558- 504118
- 543562
- 513136
- 502870
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262586- 352288
- 292046
Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv382043