Uusi Astra OPC 1.6litrasella turbolla

Aijotkostilata

Mites aijotteko laittaa tilaukseen heti kun tulee? Kaiken järjen mukaan tehot huitelee 300 hevosen päällä? Kilpailuasetelma on kuotenkin se että type R on 310hv ja esim seat cupra 290hv. Opel varmaan voi vetästä jopa 315hevosta tuosta? Alkaa olemaan mielenkiintoinen laitos jos hinta jää 50 tonnin tuntumaan. Ei nyt ykkösautoksi mutta kakkosautoksi/leluksi varmaan ihan kiva. Opelilla on ollut aina OPC malleissa todella näyttävät penkit, syötävän hyvän näköiset. Saa nyt nähdä ostanko vielä talveksi esim audi S3 ja sitten tuon uuden opelin. Audi S3 saisi edullisesti jo päälle 40 tonnin, ei paha hinta tykistä olleskaan. Tilaa noissa on myös muille mikä houkuttaa vaikka valtaosan ajasta ajankin yksin reenikassin kanssa:)

3

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • OPC

      Astrasta en tiedä oikein,mutta uuteen tulevaan Insignia (OPC)tulee 400hv,neliveto,ilmajousitus jne...sitä odotellessa,ajellaan nykyisellä OPC:llä....

    • märkiä_unia_vaan

      Poikoset ne täällä satuilee ja haaveilee kuola valuen suupielistä nopeiden autojen perään muka ihan ostoa suunnitellen. -No, sitten taas autoesitteitä keräilemään viikonloppu näyttelyistä. Kyl se siitä.

    • EiNeKestäKumminkaan

      Minä tilaan ennakkoon paalausajat kaikille noille lintoille.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Miten voi olla muun sukupuolinen?

      Ei mitenkään. Kyllä tämä Euroviisujen voittaja on selvästi poika eikä tyttö, eikä mikään muun sukupuolinen. Olen aina pi
      Maailman menoa
      419
      2662
    2. Tunnustan nyt

      Tykkään katsella sua😍
      Ikävä
      40
      1295
    3. Huomenna teen sen

      Se on nyt päätetty. Pääsen pois tästä epätietosuudesta.
      Ikävä
      49
      1125
    4. Kuka on Suomussalmen rikkain mies?

      Jättäkää nimi pois, mutta antakaa sen verran vinkkiä, ettei erehdystä voi tulla. Ammatti pittää mainita.
      Suomussalmi
      32
      1104
    5. Hakkarainen: persut Venäjän ja Pohjois-Korean tiellä

      Hakkarainen entisenä persujen kärkipoliitikkona tietää, mitä puhuu. https://www.is.fi/politiikka/art-2000010422614.html
      Maailman menoa
      161
      1091
    6. Olipa kärsimystä kuunnella Martinaa huomenta suomessa

      Voi hyvää päivää sitä ulostuloa ja mitä liibalaabaa päästi suustaan. Esim. Kaikki äidit tietää mitä se arki on, what, mu
      Kotimaiset julkkisjuorut
      221
      1038
    7. Volkkari olkoon tunniste....

      Ajattelen sua, en ole unohtanut. Vanhemmalle miehelle...
      Suhteet
      97
      953
    8. Tunnusta pois

      Tykkäät katsella mua
      Ikävä
      60
      872
    9. Tiesitkö nainen että olen

      Tavattoman epävarma itsestäni. Pienikin takapakki tahaton tai tahallinen voi särkeä paljon ja vaikuttaa käytökseeni teh
      Ikävä
      39
      857
    10. Idän uskontojen viisaita tekstejä...

      ... luettuani tulin siihen tulokseen, että esim, sielunvaellusessa en halua syntyä satiaiseksi jonkun h...an perzeezeen.
      Yleistä idän uskonnoista
      357
      784
    Aihe