Vaippamuovi/liina

vaippmuovi

Muistaako kukaan,miten se vaippamuovi laitetaan/sidotaan oikealla tavalla? Tuliko sillä lailla,että toiset nauhat solmitaan eteen ja toiset taakse? Ainakin nauhat ylettäisivät.

9

393

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Muistanhyvin

No ei juu tullut niin. Rusetit kylkiin ja käännät vähän yläraunaa sisäänpäin.

• vaippamuovi

Ok! Kiitos! Pitääpä kokeilla miten onnistuu. Käännetäänkö yläreunaa vaipan päälle,että vaippa jää sellaiseen "taskuun"?

• Muistanhyvin

Just silleen. :)

• retrovaippa

Millaisia olivat aikanaan sellaiset yhdellä solmulla solmittavat vaippaliinat? Onko niistä tietoa kenelläkään?

• twetwetwe

Mulla oli sellaiset, mutten nyt satu muistamaan

• Muistanhyvin

Yksisolmuissa lienee vain reijät toisessa puolikkaassa, josta alapuolen nauhat pujotettiin läpi ja solmu tuli eteen?

• minäkin.muistan

Juuri näin. Taisi olla yksi valmistaja, olisiko ollut ruotsalainen Infa? Tuli joskus kokeiltua mielenkiinnosta, pienellä vauvalla toimivat ihan kivasti. Tavallisia vaippaliinoja oli myös taskullisina.

• kyllä pienellä lapsella solmitaan rusetti taakse ja rusetti eteen.

• Vaipan ympärille on parasta kierittää parikin kierrosta ilmastointoteippiä niin pysyvät hyvin ja ei tule hajuhaittoja muille.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Hengenvaaralliset kiihdytysajot päättyivät karmealla tavalla, kilpailija kuoli

Onnettomuudesta on aloitettu selvitys. Tapahtuma keskeytettiin onnettomuuteen. Tapahtumaa tutkitaan paikan päällä yhtei
      Kauhava
      173
      6401
    2. Ootko rakastunut?

Kerro pois nyt
      Ikävä
      147
      1764
    3. Onhan sulla nainen parempi mieli

Nyt? Ainakin toivon niin.
      Ikävä
      113
      1548
    4. Ujosteletko tosissaan vai mitä oikeen

Himmailet???? Mitä pelkäät?????
      Ikävä
      51
      1290
    5. Suureksi onneksesi on myönnettävä

Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️
      Ikävä
      46
      972
    6. Möykkähulluus vaati kuolonuhrin

Nuori elämä menettiin täysin turhaan tällä järjettömyydellä! Toivottavasti näitä ei enää koskaan nähdä Kauhavalla! 😢
      Kauhava
      35
      919
    7. Älä mies pidä mua pettäjänä

En petä ketään. Älä mies ajattele niin. Anteeksi että ihastuin suhun varattuna. Pettänyt en ole koskaan ketään vaikka hu
      Ikävä
      96
      887
    8. Reeniähororeeniä

Helvetillisen vaikeaa työskennellä hoitajana,kun ei kestä silmissään yhtään läskiä. Saati hoitaa sellaista. Mitä tehdä?
      Kouvola
      5
      829
    9. Tarvitsemme lisää maahanmuuttoa.

Väestö eläköityy, eli tarvitsemme lisää tekeviä käsiä ja veronmaksajia. Ainut ratkaisu löytyy maahanmuutosta. Nimenomaan
      Maailman menoa
      232
      789
    10. Kävit nainen näemmä mun

Facessa katsomassa....
      Ikävä
      41
      779
    Aihe