Eilisaamu, tapahtumapaikkana Vähänkyröntien ja Sofianlehdonkadun risteys Helsingissä. Tulin autolla Vähänkyröntietä risteykseen ja jalkakäytävää pitkin ajanut kypärätön fillaristi melkein onnistui ajamaan alle. Siitä käytiin pieni keskustelu, jätkä väitti, että minulla olisi ollut kolmio. Ei ollut. Melkein harmittaa, etten osunut, olisi kypärätön päässyt luultavasti hengestään.
Taas tuli itsemurhakandidaatti vastaan
Alkaa.kyllästyttään
3
69
Vastaukset
- Harvennusta
Näitä tilanteita on satoja joka hetki Suomessa!
- Saatananjuntit
Tarkkaile liikennettä, niin ei käy niin paljon vahinkoja. Ei voi olla niin kova kiire. Vitun molopää, mä meen nyt nukkumaan.
- NukuHyvin
Joo, se oli hyvä neuvo, mutta ei auta, jos ei noudata sääntöjä. Mitä hyötyä auton näkemisestä on, jos sitä ei aio väistää?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.62473- 1161658
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill361396Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1621236- 1431199
- 521135
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1061082- 571071
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.1161026Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.46949