Olen seuraillut Rukan alueen mökkikauppoja tarkoituksena hankkia perheen käyttöön mökki. Ihmettelen kuitenkin korkeaa hintatasoa, vaikka kauppa ei näy käyvän. Samat mökit myynnissä korkeilla hinnoilla. Odotellaanko Rukalla noususuhdannetta vai mistä on kysymys? Ruka sopisi perheellemme lähinnä etäisyyden vuoksi.
Rukan mökit
4
321
Vastaukset
- Möksäukko
Tarkoitit varmaan läheisyyden vuoksi? Korot ovat niin alhaalla että omistajat voivat hoitaa lyhennykset vielä pois. Jos korot pompsahtaa niin mökkejä tulee varmasti myyntiin. Kannattaa toki rohkesti tarjota omasta mielestään sopivaa hintaa vaikka se olisi kaukanakin pyyntihinnasta. Voi hinta tulla reilusti alas.
Jos vuokrakäyttöön tulee yhtään niin se kannattaa hankkia ski-bus reitin varrelta. - mökinetsijä
Tarkoitus on hankkia mökki oman perheen käyttöön. Tuskinpa tuohon mahdolliseen koronnousuun voi tuudittautua, lienee vielä kaukana. Mielestäni nyt, edullisten korkojen aikana kaupan pitäisi käydä, mutta eipä käy?
- Möksäukko
No käykö se kauppa muuallakaan? Rohkesti vaan tarjoamaan alempaa hintaa sopivasta kohteesta, kaupat voi syntyä. Edullisten korkojen aikana myyjillä ei ole vielä pakko myydä mutta jos sopiva tarjous tulee niin kaupat syntyy.
- Espanjastaostanut
Yli hintaisia Espanjasta saa edullisesti ja halvat lennot
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1911294Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221128- 48854
- 70850
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53780Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva50725- 33692
- 60679
- 50665
- 52657