Lähinnä naurattaa noi höpinät täysperän peruuttamisen vaikeudesta. Olin nuorena insinööri opiskelijana kesätöissä rekkakuskina ja pesin firman vakikuskit peruutamisessa. Osallistuin piruuttani rahtareiden peruutuskisaan, jossa piti tehdä 90 asteen kulmaperuutus kuskin puolelle. Vetasin ensin peileistä pari kahdeksikkoa ja tuon kulma peruutuksen tein hantin puolelle. Siinä tuomarit haukkoi henkea seisaalta taputtaen. Nyt olen oikeissa töissä johtajana ja alaisia on n 3000 kpl
vielä peruuttamisesta
6
98
Vastaukset
Joo mä muistan sen sen kesän, kaikki kaappien kulmat oli rutussa ja aisat solmussa, pesuhallin ovia ei saanut koko kesänä kiinni kun insinööri mestari harjoitteli.
Sen kesän jälkeen firmalla ei ollut enää kolmeen vuoteen varaa pitää edes pikkujouluja oli meinaan sen verran iso lasku mestarin opettelusta, oli onni että suuntauduit aivan muihin hommiin. Sai jokin toinen ala mestarin harmikseen.- todboss
Jos tuossa aloituksessa nyt edes yhtään mitään todellista... mutta jos tehtävä todellakin noin yksinkertainen, niin tarvitsee kyllä vähintään insinöörin että voi suorittaa sen ihan päin persiitä.
- hahahainsinööei
Kaikki muistaa sun ryssimiset.Siitä tuli esimerkiksi miehestä joka on ittiänsä niin täynnä ettei mahdu ovista kulkemaan.Kalliiksi kävi auton omistajalle!
- kilpailluissa
Laita nyt minä vuonna,missä ja mikä kilpailu niin sieltä selviää nimes?
- Maukkelele
Joo, muistan sinut ja nuo kisat. Voitit ne leiliten ja kyllä vanhoja kuskeja harmitti. Olit miellyttävä ja mukava kesätyöntekijä, muistan kun isäntä aina kehui sinua ja sujautti hiukan ylimääräistä kouraasi salaa vakikuskeilta, koska hoidit hommasi niin hienosti ja nopeasti. Ulkonäöltäsi olit todella naisten mieleen ja sekös myös noita vakituisia paskamahija vitutti. Taisit nussia useamman vakikuskin muijaa ja he maksoivat sulle siintä ilosta. Menetimme todellisen sankarin sinusta, mutta lahjasi olisi mennyt hukkaan joutavassa rekan ajossa.
Terkut sulle vaan. - 55amg
Vaihdoitko alushousut kun heräsit?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1458470Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde462378Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja272210- 361822
- 951748
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1811717Sinä saat minut kuohuksiin
Pitäisiköhän meidän naida? Mielestäni pitäisi . Tämä värinä ja jännite meidän välillä alkaa olla sietämätöntä. Haluai201138Tunnekylmä olet
En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p1081133Taisit sä sit kuiteski
Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik51019- 531015