Lähinnä naurattaa noi höpinät täysperän peruuttamisen vaikeudesta. Olin nuorena insinööri opiskelijana kesätöissä rekkakuskina ja pesin firman vakikuskit peruutamisessa. Osallistuin piruuttani rahtareiden peruutuskisaan, jossa piti tehdä 90 asteen kulmaperuutus kuskin puolelle. Vetasin ensin peileistä pari kahdeksikkoa ja tuon kulma peruutuksen tein hantin puolelle. Siinä tuomarit haukkoi henkea seisaalta taputtaen. Nyt olen oikeissa töissä johtajana ja alaisia on n 3000 kpl
vielä peruuttamisesta
6
104
Vastaukset
Joo mä muistan sen sen kesän, kaikki kaappien kulmat oli rutussa ja aisat solmussa, pesuhallin ovia ei saanut koko kesänä kiinni kun insinööri mestari harjoitteli.
Sen kesän jälkeen firmalla ei ollut enää kolmeen vuoteen varaa pitää edes pikkujouluja oli meinaan sen verran iso lasku mestarin opettelusta, oli onni että suuntauduit aivan muihin hommiin. Sai jokin toinen ala mestarin harmikseen.- todboss
Jos tuossa aloituksessa nyt edes yhtään mitään todellista... mutta jos tehtävä todellakin noin yksinkertainen, niin tarvitsee kyllä vähintään insinöörin että voi suorittaa sen ihan päin persiitä.
- hahahainsinööei
Kaikki muistaa sun ryssimiset.Siitä tuli esimerkiksi miehestä joka on ittiänsä niin täynnä ettei mahdu ovista kulkemaan.Kalliiksi kävi auton omistajalle!
- kilpailluissa
Laita nyt minä vuonna,missä ja mikä kilpailu niin sieltä selviää nimes?
- Maukkelele
Joo, muistan sinut ja nuo kisat. Voitit ne leiliten ja kyllä vanhoja kuskeja harmitti. Olit miellyttävä ja mukava kesätyöntekijä, muistan kun isäntä aina kehui sinua ja sujautti hiukan ylimääräistä kouraasi salaa vakikuskeilta, koska hoidit hommasi niin hienosti ja nopeasti. Ulkonäöltäsi olit todella naisten mieleen ja sekös myös noita vakituisia paskamahija vitutti. Taisit nussia useamman vakikuskin muijaa ja he maksoivat sulle siintä ilosta. Menetimme todellisen sankarin sinusta, mutta lahjasi olisi mennyt hukkaan joutavassa rekan ajossa.
Terkut sulle vaan. - 55amg
Vaihdoitko alushousut kun heräsit?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Järkyttävä tieto Purrasta
Purra tapasi nykyisen miehensä täällä. Suomi24:ssä! Tulipa likainen olo. Nyt loppuu tämä roikkuminen tällä palstalla.2264641Näin asia on
Tiedän ettei hän koskaan aio lähestyä minua eikä niin ole koskaan aikonutkaan, eikä lähesty ja enkä minä enää tee sitä k223439Mikseivät toimittajat vaadi Orpoa vastuuseen lupauksistaan
Missä ne 100.000 uutta työpaikkaa muka ovat? Eivät yhtään missään. Näin sitä Suomessa voi puhua ja luvata mitä sattuu. E2621995Taas varoitusta lumesta ja jäästä
Ai kauhea! Vakava säävaroitus Lumi-/jäävaroitus Varsinais-Suomi, Satakunta, Uusimaa, Kanta-Häme, Päijät-Häme, Pirkanmaa,81812Aavistan tai oikeastaan
tiedän, että olet hulluna minuun. Mutta ilman kommunikointia, tällaisenaan tilanne ja kaikki draama ovat mun näkökulmast381247Mistä erotat onko joku kiinnostunut vai muuten mukava?
Voi sekaantua yleiseen ystävällisyyteen vai voiko?1611209Poliisi tahtoo pääsyn 4 miljoonan suomalaisen sormenjälkiin.
https://www.is.fi/digitoday/art-2000011009633.html Tämä sormenjälkiin poliisin pääsy on erittäin tärkeä rikollisten kiin100944- 30777
- 61767
- 176750