Moi!
Tässä pieni ongelma, tekin puoli kuukautta sitten kelaan jatkohakemuksen ja nyt se hylättiin todistuksen mukaan että aloitan opiskelu aikaisemmin kun heillä tiedossa.
Nyt koska opintolaina on vähenetty ja opintotukea ei ole syyskuun aikana on aika paljon ongelmia. Koska olen EU opiskelija on pakko maksaa koko majoituksen vuoden vuokra kerallaan. Eli 5600 opintolainasta toimeentuloon jäis sitten vaan 300 euroa. Riipujen miten hyvät valuuttakurssit ovat.
Opintoasunto on aivan tyhjä, sänky, pöytä, keittiö jne mutta vuodevaatteet jne personaalliset jutut on pakko kuitenkin osta ja siihen menee varmaan se 200 euroa yhdessa.
Olisko minulla mitään mahdollista parantaa se ongelma hetkellä.
PS Yksinvanhempi pyörätuolissa, ei ole mahdollista tukea minua.
Kelan hylätty opintotuki kuukausi
Bobleez
0
153
Luetuimmat keskustelut
- 841157
- 73952
Jasmin Vähäkangas paljastelee
Eilinen päivä on heillä kulunut biitsillä niin silloin tuo äiti ihminen on intoutunut paljastelemaan kunnolla. Laittanut153858- 57690
Miehet lähtevät itse pois deittailumarkkinoilta
Ovat saaneet tarpeekseen naisista. Tyypillisin poistuja on: Koulutettu, työssäkäyvä, etsii pitkäaikaista parisuhdetta.181624- 43615
Kangaskylän alkoholi-hurjastelijat
Oppi olkoon että autollessa etanoli kuuluu pääasiassa 95 E10 polttoaineseen, siihenkin vain enimmillään 10% vahvuisena t4606- 30602
Oikea nainen
On äärimmäisen naisellinen, pienikokoinen, kapeaharteinen, pienet kapeat kasvot, paksut huulet, kauniit hiukset, upeat t144601Olen pahoillani mies ihan kaikesta
Et sinä ole edes tehnyt mitään väärää. Eihän kenestäkään ole pakko tykätä. Pyydän anteeksi kaikkea häiriköintiä, joka on61575