Olen jonkin aikaa jo syönyt migreenin estoon kandesartaania ja varsinkin öisin on tosi paljon rytmihäiriöitä. Eilen olin jo ihan varma, että sydänkohtaus.
Ikää on alle 30v ja sydän on täysin kunnossa, enkä keksi rytmihäiriöille mitään muuta aiheuttajaa, kuin tuon lääkityksen.
Onko muilla ollut samaa ongelmaa?
Aiheuttaako Candesartan muillekin rytmihäiriöitä?
2
3039
Vastaukset
- koittakaa-ymmärtää
Kaikki lääkkeet aiheuttavat enemmän tai vähemmän ongelmia. Esimerkiksi jollakin voi munuaiset alkaa oireilemaan. Sitten mennään terveyskeskukseen valittamaan, jolloin munuais vaivoihin tulee lisää lääkkeitä. Terveyskeskuksessa yleensä ei kehoteta lopettamaan lääkkeiden syöntiä, mutta saatetaan kokeilla joitain toista vastaavaa lääkettä. Tämä uusi munuaisen hoitoon tarkoitettu lääke saattaa myös aiheuttaa ongelmia, joita taas hoidettaan. Tälleesti lääke kierre jatkuu ja paisuu iän karttuessa. Itse on terveytensä hyväksi tehtävä jotain. Terveyskeskuksessa ainoastaan lääkitään.
VHH on apu, jos haluaa jatkaa tervettä elämään, VHH auttaa myös migreenin hoidossa hyvin huomattavasti - Anonyymi
Hei, minulla vastaava tilanne ja olen hyvin peloissani asiasta. Eteisvärinää tulee aina iltaisin ja se kestää hetken, mutta lääkärin kanssa asiasta juteltuani, otimme kalium testit ja niiden ollessa ok mitään muuta hoitoa en ole asiaan saanut. Verenpaine on hyvissä lukemissa ja myös migreeni kohtauksiin olen saanut lääkkeestä paljon apua.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 20611913
- 585569
Ikävä sinua
Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k212922Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html482900- 452518
Otavassa tapahtuu!
Rakennuspalo, yläkerta tulessa. Henkirikosta epäillään. Tiettyä henkilöautoa etsitään, minkä mahdollinen epäilty ottanut352098Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,471969Vanha Suola janottaa Iivarilla
Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia131931- 381925
Tulemmeko hyvin
Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s71807