neuvoja,please

pliisapuuaava27

mies leikitteli tunteillani puoli vuotta. lopussa kysyin että seurustellaanko me ?
nyt tämä mies on tuleva työkaverini. hävettää kohdata se kun kuvittelin että tuo mies on oikeasti kiinnostunut minusta. lopuksi sanoi vain että meillä niin paljon ikäeroa. tämä sattui. olen 11 vuotta nuorempi nainen. onneksi tämä suhde ei edennyt seksiin asti. . mutta, hävettää silti. miten selviän tästä. mitä ajatella, kun kasvotusten kohtaan hänet

5

255

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • PääsetKylläYli

      Tuokin asia normalisoituu ajan kanssa. Onneksi mitään fyysistä ei ollut.
      Hänelläkin varmasti elämää ja kokemuksia sen verran takana, ettei huonolla ajattele.

    • näinköhänon

      joo, kiitos . mutta miksi jotkut miehet sitten leikittelee toisten tunteilla. onkohan se aina niin, että nuoremmat naiset joutuvat tämmöisen kohteeksi.

    • Joskusniinmonimutkaista

      Toisinaan miesten käytöstä on vaikea tulkita. Lentäävät yhteen jos toiseenkin suuntaan, joka nurkan takana yksi liehiteltävä. Itsellä oli vähän aikaa työelämässä eräs, joka lähestyi puolen vuoden ajan jatkuvasti erästä toista naista ja muutamaa muuta minun edessäni. Tarinasi voisi hyvin sopia yhteen omani kanssa, sillä tämä nainen, jota ihailemani mies jatkuvasti lähestyi, oli juuri 11 vuotta nuorempi kuin tämä mies. Oman tapaukseni tapahtuma-aika vaan alkoi suunilleen samaan aikaan, kuin sinun juttusi oli kirjoitettu.

      Kaiken tämän hän teki kiusatakseen minua henkisesti, koska olen itse sellainen hieman pidättyväinen nainen, että en osaa näyttää tunteitani miehelle luonnollisella tavalla, en halata tms. Tiesin jatkuvasti, että minkä vuoksi hän käyttäytyi näin, vaikka hän ei tiennyt sitä, että olin tietoinen. Välillä hän lähestyi minua nurkan takana, mutta taas kun kaikki oli kunnossa, hän aloitti pelleilyn toisten naisten kanssa edessäni.

      Tiesin kokoajan, että nämä toiset olivat hänelle vain pelinappuloita, taustalla vain kieroontunut tyyli vietellä ja käyttää valtaa. Minäkään en silti voinut vaikuttaa hänen käytökseensä. Se oli minulle täysin hallitsematon alue.

      Nyt olen erkaantunut hänestä, koska työjaksoni on päättynyt. Loppuunsaakka hän yritti virittää suunnitelmia, kuinka saisi pidettyä minun mielenkiintoni itsessään ja ettei näkeminen väliltämme päättyisi. Tapahtui kuitenkin jotain, mikä nyt omalta osaltaan vaikeuttaa myös meidän kohtaamistamme. Tilanne on jumissa ja emme voi muuta kuin odottaa, että lukkiutunut tilanne avautuu luonnollisella tavalla

      Jos et ole antautunut seksuaalisesti, niin sinulla ei ole mitään hävettävää. Jatkat vain normaalisti työtäsi. Varmasti hän jatkossa huomioi tilanteen niin, että pyrkii välttämään liian läheiset kontaktit kanssasi. Koska olet vielä nuori, tulet kohtaamaan monia. Jos hän ei ollut sinulle tarpeeksi hyvä, niin varmasti seuraava on jo paljon parempi. Jotain olet saanut myös oppia tästä kokemuksesta.

      Näin ajattelen itsekin. Ja tiedän, että ellei tämä mies itse pidä tässä vaiheessa huolta jatkosta välillämme, voi olla, että ehdin tosiaan kohdata jonkun toisen, joka sopii minulle vielä paremmin. Myös minun kohdallani mies tavallaan itse teki valintansa, ja halusi yhteisen aikamme aikana valita ehkä ns. "helpompia naisia" joiden kanssa pääsee nopeammin asiaan. En voi minäkään ikuisesti roikkua perässä. Tällä hetkellä kaikki on katki.

      Mutta koska tiedän hänen tapansa, niin voi olla, että tästä seuraa luonnostaan muutaman viikon hiljainen jakso, kunnes hän taas tulee tavallaan anelemaan suosiotani takaisin. En jotenkin jaksa uskoa, että tämä kaikki olisi ohi.

    • PuoliVuottako

      Yleensä seurusteluun liittyy seksi, mielestäni. Ainakin voimakas intohimo, jonka tyrehdyttämiseen pitää olla jokin hyvä syy. Ehkä tosi uskonnollisissa piireissä oletetaan muuta.

    • hyseo

      Yksitoista vuotta ei ole iso ikäero, monesti on että nuorempi on huonokuntoisempi kuin vanhempi. Taitaa olla vain tekosyy?

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kela valvoo lasten tilejä.

      Tämä isoveli Kela kyttää jopa lasten yli 200,- euron rahat jotka on melko varmasti lahjaksi saatu. Se vaikuttaa perheen
      Yhteiskunta
      290
      3257
    2. Nainen, tervetuloa

      Tule luokseni eka vaikka viikoks tai pariksi. Saisin helliä, kannustaa ja tukea sua ja kokata lempi herkkujasi. Pääsisit
      Ikävä
      25
      3034
    3. TTK-tähti Saana Akiola paljasti tv-ohjelmassa tapahtuneen ahdistelun

      Olisko pitänyt suunnitella ulostulo paremmin? Nyt lehdet soittelevat kaikki 8 läpi ja kuusi sanoo ettei koskenut häntä.
      Maailman menoa
      24
      2017
    4. Mitä haluaisit sanoa hänelle

      Nyt tällä hetkellä?
      Ikävä
      132
      1916
    5. Olisit ollut varovaisempi

      Nyt jos minut hylkäät ja et meidän asiasta minulle mitään ilmoita niin ettet edes anteeksi pyydä, niin tiedä että minä e
      Ikävä
      35
      1804
    6. Elisa laskuttaa jo sähköpostilaskusta erikseen euron

      Paperilaskuista on otettu lisämaksua jo ajat sitten, mutta nyt Elisa ottaa euron siitä että lähettävät sähköisen laskun
      Maailman menoa
      119
      1671
    7. Oho! Susanna Laine kohtasi epäonnea lomareissulla Italiassa - Avaa tilannetta: "Vähän sahaavaa..."

      Ou nou! Tsemppiä kuitenkin loppulomaan Italiassa, Susanna Laine ja mahdollinen seuralainen! Lue lisää ja katso kuvat:
      Suomalaiset julkkikset
      7
      1410
    8. Ensitreffit alttarilla Jyrki paljastaa hääyön intiimiasioista kameroiden sammuttua: "Fyysinen..."

      Ooo-la-laa… Ensitreffit alttarilla -sarjassa alkaa hääparien välillä ns. tunteet kuumenemaan. Lue lisää: https://www.s
      Ensitreffit alttarilla
      2
      1233
    9. Väliämme on noin 6 km

      Niin lähellä ja niin kaukana. Sinä olet kotona, minä olen kotona. Olet jo unessa. Mutta kun herään, olet jo töissä ja vä
      Ikävä
      9
      1153
    10. Vastenmielisyys

      Kuvaa sinua parhaiten
      Ikävä
      39
      1122
    Aihe