eivä t muista koskaanminua nimipäivänä eikä synttärinä eikä jouluna ja vappuna. olen ainaetukäteen sanonut että opettajalla on nyt nimipivä tai joulu tai synttärit ttä piirtäkääs nyt kortti ja ostatte lahjat, mutta ei tule.
Olisi kiva saada joka lapselta oma lahja saisin melkein 20 lahjaa.
Onkumma ettei opettajaa muisteta, kuitenkin teen ja uhraan heille joka päivä aikaani ja neuvon.. ja sitten eikiitetä ei mitenkään.
Lapset voisi edes lahjoin muistaa opettajaparkaa. Onko vanhemmat sitten niin nuukia vai mikä märrää?
Minun luokkani oppilaat
mikseikersatmuistaopea
2
80
Vastaukset
- LissuOnFörbi
Trollihan tämäkin taas on.
Miksi oppilaiden pitäisi sinulle lahjoja ostella?
Annatko itse kaikille oppilaillesi lahjoja heidän jokaisena merkkipäivänään? - gdhdheryh
Aistin viestissä 11-vuotiaan kädenjäljen
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 11510253
- 525020
Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html422191Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘1052048- 261904
Vanha Suola janottaa Iivarilla
Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia131591Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,411392Känniläiset veneessä?
Siinä taas päästiin näyttämään miten tyhmiä känniläiset on. Heh heh "Kaikki osalliset ovat täysi-ikäisiä ja alkoholin v31981Tiedän kuka sinä noista olet
Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta24973Rakastuminenhan on psykoosi
Ei ihme että olen täysin vailla järkeä sen asian suhteen. Eipä olis aikoinaan arvannut, että tossa se tyyppi menee, jonk54967