Selkäkipu päivittäin

vanhuuskoittaa

Onko mulla jo selkä murenemassa? Koskaan en oo kuullu, että kukaan muu 15v olis valittanu selkäkipua muuten, kuin että olis loukannu sen jotenki. Mulla on yläselkä kipeä joka päivä, kipeytyy yleensä istuessa, vaikka istunkin ihan ryhdikkäästi. Joskus kipua on myös alaselässä. Se on selvästi lihasperäistä, koska liikunta ja venyttely auttaa, mutta vaan hetkellisesti. Mulla on ollu vähän nuorempana skolioosi, ja nytkin tuntuu, että keski- ja ylävartalo olis jotkenki kiertyny sivulle. Voiko kipu siis johtua ryhtivirheestä, vai jostain vakavammasta?

1

59

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Nuorten tuki- ja liikuntaelinongelmat eivät ole mitenkään ennenkuulumattomia ja käsittääkseni ne ovat yleistyneet.

Suosittelen hakeutumaan lääkärin vastaanotolle, koska harvemmin nettipuoskaroinnista mitään oikeaa apua on. Jos ei muuta, niin kysy neuvosi edes jossain oikealla lääkäripalstalla. :)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. No nytkö tuli lähtö Orpolle?

Pieniä oli Marinin aamupalasilakat joulukaloiksi vrt. Orpon 35 miljoonan euron kähmintä johonkin Vapaavuoren urheiluhall
      Maailman menoa
      240
      1938
    2. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

Missä meni pieleen?
      Ikävä
      188
      1607
    3. Kauhavan häiriköijistä

Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      46
      1240
    4. Haluan sinut, kuuletko minua.

Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad
      Ikävä
      50
      952
    5. Hän on tosi

hyvännäköinen. Ei edes ryppyi oo. :D
      Ikävä
      40
      779
    6. Auto ajoi päälle?

Ja pakeni luin iltapäivälehdestä. ! Ken on kuski joka tuollee teki
      Kuusankoski
      14
      760
    7. Miksi Lapset kiusaa yöllä

Miksi Lapset kiusaa yöllä ihmisiä? Miksi vanhemmat antaa tämän tapahtua? Eikö ne huomaa ettei lapset ole kotona vai eivä
      Kauhava
      30
      751
    8. Sama ransetti taas!

Keikkui tällä kertaa Honkavaaran tien varressa muutaman sadan metrin päässä Louhenkoskelta.. Otin rekisterin ylös ja ver
      Hyrynsalmi
      21
      740
    9. Viimeinen lankafest

Käykää viimeisessä lanka festissä. Ensivuonna sitä ei enää ole. Rahat on loppu. Harmi .
      Puolanka
      23
      722
    10. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      46
      637
    Aihe