Mikä on Varkauden paras. Olis paljon myytävää
kirpputori
13
190
Vastaukset
- TauluunMäellä
Vanhalla TORPALLA on Kirppis nykyään !
Sama paikka missä oli ennen tansseja - mutta riippuu iästä että oletko koskaan käynyt ?- Jakooosh
Siellä sai hyvin teinipillua kun olin 18vuotias, 14vuotta sitten.
- näillämennäänoikeesti
Ei Varkaudessa osta kukaan mitään, kaikilla on kaikkea.
Usokitkaan kirpputoreiltaan eivät hae tavaraa, vaan pitäis heille viedä, vaikka saisivat ilmaisiksi!
Kirpputorit ovat eläneet aikansa, on vain AHNEUS jäänyt henkiin.- OmaPöytäJakkaralla
näillämennääneelle
Ei taida tietää miten KIRPPARIT toimii ?
Vanha hyvä - ei poisheitetty tavara löytää uuden omistajan !
- isäiisakki
Kirppareilla hirveitä hintoja, kuka kehtaa tuua semmostan krääsää myytäväks, joku tolokku näissäkin touhuissa, paskaa suurin osa .,verolle pantava koko touhu.,
- tietoo12
KYLLÄ TÄTÄ NYKYÄÄN TOI KIMPPA-KIRPPIS TORPALLA ON PARAS MYYNTI PAIKKA, SIELLÄ MENE TAVARAT KAUPAKSI JA SIELLÄ KÄY PALJON ASIAKKAITA.SUOSITTELEN.
- onneleinen
Meillä on ollut tossa Kimppa-Kirpiksellä pöytä ja viikko myynti on ollut 100-200 euroa viikko. minusta ihan hyvin.
- manueel
suosittelisen ehkä seppälän alakertaa tai torppaa.
torpalla varmaan enemmän akkoja käypi jos on rättiä myytävänä paljon- asiakas12
Totta tosiaan, tossa Torpalla menee parhaitten , tavarat kaupaksi, siellä käy jatkuvasta asiakkaita ja on hyvä palveli ja siistit pöydät.
- asiakas12
kimppa-kirppis on paras, tossa torpalla.
- Anonyymi
Oi!
- Anonyymi
Oi!
- Anonyymi
Oi!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Häiriköinti
Sinä joka rälläsit viime yönä aamuun klo. 00 :04 koulun pihassa ja pitkin kyliä. Rekkari ylhäällä. Terv. Kerrostalon as593166Askanmäessä Huippu esitys
Kävimme Ystävien kanssa Askanmäen kesäteatterissa. Kaikki tykättiin esityksestä aivan valtavasti. En varmaan koko vuonna232964- 512862
- 562668
Mä sanon tän suoraan.
Se on sun käytös mikä ajaa pois. Et välitä muitten tunteista kun omistasi.582548Kerro jotakin hauskaa. :)
Kirjoita jotakin mukavaa vaikka kaivatustasi. :) Ei törkytekstejä kiitos. :)482530On olemassa tiettyjä sääntöjä!
Ja jos aiot pärjätä mun kanssa niin teet vain niinkuin mä sanon. Mieheltä Naiselle532301Pohdinttavaksi
No siis, saiko yrityksen toimitusjohtaja potkut vaiko älysi ihan itse jättää nimellisen tittelin ettei maine enää enempä782188- 452082
- 692078