Mikä on Varkauden paras. Olis paljon myytävää
kirpputori
13
185
Vastaukset
- TauluunMäellä
Vanhalla TORPALLA on Kirppis nykyään !
Sama paikka missä oli ennen tansseja - mutta riippuu iästä että oletko koskaan käynyt ?- Jakooosh
Siellä sai hyvin teinipillua kun olin 18vuotias, 14vuotta sitten.
- näillämennäänoikeesti
Ei Varkaudessa osta kukaan mitään, kaikilla on kaikkea.
Usokitkaan kirpputoreiltaan eivät hae tavaraa, vaan pitäis heille viedä, vaikka saisivat ilmaisiksi!
Kirpputorit ovat eläneet aikansa, on vain AHNEUS jäänyt henkiin.- OmaPöytäJakkaralla
näillämennääneelle
Ei taida tietää miten KIRPPARIT toimii ?
Vanha hyvä - ei poisheitetty tavara löytää uuden omistajan !
- isäiisakki
Kirppareilla hirveitä hintoja, kuka kehtaa tuua semmostan krääsää myytäväks, joku tolokku näissäkin touhuissa, paskaa suurin osa .,verolle pantava koko touhu.,
- tietoo12
KYLLÄ TÄTÄ NYKYÄÄN TOI KIMPPA-KIRPPIS TORPALLA ON PARAS MYYNTI PAIKKA, SIELLÄ MENE TAVARAT KAUPAKSI JA SIELLÄ KÄY PALJON ASIAKKAITA.SUOSITTELEN.
- onneleinen
Meillä on ollut tossa Kimppa-Kirpiksellä pöytä ja viikko myynti on ollut 100-200 euroa viikko. minusta ihan hyvin.
- manueel
suosittelisen ehkä seppälän alakertaa tai torppaa.
torpalla varmaan enemmän akkoja käypi jos on rättiä myytävänä paljon- asiakas12
Totta tosiaan, tossa Torpalla menee parhaitten , tavarat kaupaksi, siellä käy jatkuvasta asiakkaita ja on hyvä palveli ja siistit pöydät.
- asiakas12
kimppa-kirppis on paras, tossa torpalla.
- Anonyymi
Oi!
- Anonyymi
Oi!
- Anonyymi
Oi!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?972008- 981468
- 1121177
- 761067
- 1211062
Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘57903- 51867
Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis58836- 36812
- 33723