Minua sen sijaan kiinnostaa tietää oletko paneutunut siis harrastanut seksiä eri kansallisuuksien kanssa nyt kun heitä on noinkin paljon tarjolla ikäänkuin omassa pihapiirissä. Itsellä on oikein harrastuksena sellainen paneutuminen ja aina kun on kyseessä uusi kansallisuus niin merkitsen sen muistiin niin ei pääse unohtumaan.
Harrastan tätä ihan vapaaehtois pohjalta eli en ota rahaa enkä maksa rahaa harrastuksestani ja kivaa on. Tätä voi harrastaa missä vaan ja koska vaan tilaisuuden tullen eli siinäkin mielessä kiva harrastus. Minkälaisia harrastuksia sulla on ?
Oletko paneutunut eri kansallisuuksiin
panomies3
2
<50
Vastaukset
- KurppaMummu
Ei tuo ilmoitus kivalta tuntunut lukiessani asennettasi ihmisiin .Pikemmin havaitsin kirjoituksessasi ivallista huomauttelua eri kansalaisuuksista.En oleta sinun kykenevän edes harrastusmielessä suoriutuvan väittämästäsi .
Maorit on valitettavasti jääneet väliin, aion korjata sen puutteen pikimmin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?921836- 851282
- 1101133
- 761017
- 106931
Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘57853- 36762
- 47761
Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis48721- 33683