...jos mies ei ole lauennut ovispäivien tienoilla koskaan tämän parin vuoden yrittämisen aikana?
Hän stressaa suoritustaan vaikka kuinka yritän hänelle kertoa että tulee jos on tullakseen, kuhan pidetään hauskaa. Meillä on saattanut pari kertaa olla että hän on lauennut 5pv ennen ovista mutta en ole varma.
Heittävätkö lääkärit meidät pois jos yrittäminen on ollut tämmöistä ns laukeamisen epäonnistumista?
Onko kellään ideoita tai vinkkejä tähän tilanteeseen? Hän ei halua pitää taukoja enkä kyllä itsekkään näe kortsuissa järkeä kun stressi palaa kumminkin kun niistä luovutaan.
Kannattaako hoitoihin mennä..
4
110
Vastaukset
- Miepämie
Mitä jos pitäisitte vähän taukoa, ihan kokonaan. Tarkoitan että toinen lähtis vaikka parin viikon tai pidemmällekin reissulle.
Se on kumma miten kiihko on palaa nopeasti kun ei ole nähnytkään toista vähään aikaan. Tietysti lasket, että tapaatte sopivana ajankohtana.
Ehkei tästä suunnitelmasta kannata kuitenkaan ihan suoraan ukolle kertoa jos se noin pienistä stressaantuu sängyssä. - mammaliini
Vanha viesti, toivottavasti luet vielä palstaa. Laukeaako mies kuitenkin masturboidessa? Meillä vastaava ongelma ratkaistiin ns. muumimukimenetelmällä. Mies teki hommat kippoon ja siitä sitten ruiskulla tuotos pelipaikoille. Natsasi ekasta kierrosta tuolla menetelmällä, sitä ennen vuosi yritetty perinteisesti.
Yleensä hedelmättömyyshoidoissa yritetään ensimmäiseksi inseminaatiota joka on oikeastaan vaan hienostunut versio tuosta mukimenetelmästä. Minusta kannattaa kokeilla tuota kotimenetelmää ensin niin säästyy nekin rahat vauvanvaatteisiin. :)- Voimeitä30
Oho en tiennytkään että tuommoinenkin olisi mahdollista. Millaista ruiskua käytitte? Ruiskuko täyteen ja kaikki sisään mitkä menee?
- mammaliini
No monenlaisia ruiskuja voi varmaan käyttää, mutta meillä käytettiin apteekista saatua nestemäisen Panadolin annosteluruiskua. Tavara laitettiin puhtaaseen kippoon ja ruiskutettiin tuoreeltaan sisään. Sitten makoilin vielä hetken sängyllä tyyny lantion alla. Tosiaan tärppäsi ekasta kierrosta ja tammikuussa odotellaan esikoista saapuvaksi. :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1191632
Noniin rakas
Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi991468Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä
Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy36874Multa sulle
Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M29839Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?37770Nainen, olen tutkinut sinua paljon
Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm50756Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘56708Olet myös vähän ärsyttävä
Tuntuu, että olet tahallaan nuin vaikeasti tavoiteltava. En tiedä kauanko jaksan tätä näin.37700Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?
Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s42699Onko sulla empatiakykyä?
Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet37663