kokopäiväinen opiskelija työssäkäyvä

mcm7

Onko mahdollista, kun olen työssä käyvä aloitin opiskelut töiden ohella 2 iltaa viikossa ja nyt päättivät että olen kokoaikainen opiskelija. Opiskeluun ei saa apua kun käy työssä ja kun on kokoaikainen opiskelija niin ei saa myöskään liitosta mitään.

4

114

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • epäselvää

Siis mikä on ongelma? Käyt töissä ja opiskelet. Kuka päätti, että olet kokoaikainen opiskelija? Miksi tällainen päätös on tehty ja missä?

Minäkin olen ollut kokopäivätyössä ja opiskellut jopa viitenä iltana viikossa. Ongelmitta. Kukaan ei asiaan puuttunut millään tavalla.

Mitä apua tarvitset opiskeluun? Mitä liitto tähän kuuluu?

• valaiselisää

Oletko siis kuitenkin työtön ja et saa työttyömyyskorvausta kun opiskelet? Ja et saa opintotukea kun et opiskele tarpeeki?

• Omapää

Jos ymmärsin oikein vaikeaselkoisen kysymyksesi,

’Onko mahdollista, [että] kun olen työssä käyvä [ja] aloitin opiskelut töiden ohella 2 ilta[n]a viikossa [, niin en saa opiskeluun opintotukea tai aikuiskoulutustukea tai muuta opintotukea enkä ansiosidonnaista päivärahaa?]’

niin vastaus on, että on mahdollista.

• mcm7

Olen työssä oleva ja opiskelen kahtena iltana viikossa. Viikkotyötunnit eivät täyty niin saan soviteltua päivärahaa liitosta. Koulu päättikin yhtäkkiä että olen kokopäiväinen opiskelija ja siksi en saa liitosta enää mitään enkä saa myöskään koulutukseen tukea koska olen työssä joten menetän tuossa useamman satasen kuukaudessa tuloja. Ja ilmoittivat sen nyt vasta kun jo jonkun aikaa olen tuossa opiskelua suorittanut.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mistä puhuitte viimeksi kun näitte

Kerro yksi aiheista
      Ikävä
      50
      3874
    2. Olenko saanut sinut koukkuun?

Hyvä. Rakastan sua.
      Ikävä
      105
      3425
    3. ROTAT VALTAAVAT ALUEITA

Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj
      Äänekoski
      34
      2811
    4. Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan

Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️
      Ikävä
      26
      2478
    5. Sisäsiittosuus

Tämän kevään ylioppilaista 90% oli sama sukunimi?
      Suomussalmi
      20
      1879
    6. Alavuden sairaala

Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan
      Ähtäri
      5
      1829
    7. Kerro todelliset motiivit

kaivattuasi kohtaan?
      Ikävä
      185
      1766
    8. Se on hyvästi

Toivottavasti ei tavata.
      Ikävä
      29
      1578
    9. Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut

Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh
      NATO
      387
      1468
    10. Huomenta kulta

En mä halunnut sulle ilkeillä,päinvastoin. Miks mä niin tekisin ku rakastan sua ❤️ mut anteeksi jos ilmaisin itseäni huo
      Ikävä
      9
      1248
    Aihe