Meillä on ollut työpaikalla epäselvyyttä kenelle kuuluu näyttötutkinnon näyttöviikon arvioijan palkkio.?Ei siis ohjaajan palkkio.
kenelle kuuluu??
8
306
Vastaukset
- mikäihmeenkysymys
Sille/Niille tietenkin, jonka/jotka työnantaja on määrännyt työn tekemään.
- alkuperäinen
Niin minunkin mielestäni. Olen arvioinut näyttöviikkoja useamman, mutta palkkiot ovat jääneet jollekkin tilille, jossa näkyy minun osuuteni, mutta eipä ole minulle maksettu. Olen asiasta puhunut vaikka kuin, mutta ei tulosta. Jurppii. Onko muissa kouluissa epäselvyyttä. Ei se raha kovin suuri ole, mutta kun niitä alkaa kertymään on yhteensä ihan kiva summa , vaikka lisävero meneekin. Kysymykseni tuntuu itsestänikin nuijalta, mutta näin se nyt on. Minä teen työn ja joku muu saa rahat.
- oikeinihmetteleväinen
Kenen kanssa olet puhunut?
- alkuperäinen
Pomoni kanssa tietty.
- oikeinihmetteleväinen
Jos olet liittynyt ammattiliittoon, käytä jäsenetuasi ja laita pääluottamusmies asialle.
Jos olet kunnallisen amiskan ope, niin lue täältä http://docplayer.fi/9670730-Tietopaketti-opettajan-tyoajoista-ja-palkkauksesta-lukuvuosi-2015-2016.html sivulta 24 Eräät muut kuin luokanopetustehtävät (ei haittaa, että opas on edelliseltä lukuvuodelta, koska ao. määräys ei ole muuttunut) - oikeinihmetteleväinen
korjaan: Eräät opettajalle määrättävät muut tehtävät
- kyllä_naurattaa
oikeinihmetteleväinen kirjoitti:
Jos olet liittynyt ammattiliittoon, käytä jäsenetuasi ja laita pääluottamusmies asialle.
Jos olet kunnallisen amiskan ope, niin lue täältä http://docplayer.fi/9670730-Tietopaketti-opettajan-tyoajoista-ja-palkkauksesta-lukuvuosi-2015-2016.html sivulta 24 Eräät muut kuin luokanopetustehtävät (ei haittaa, että opas on edelliseltä lukuvuodelta, koska ao. määräys ei ole muuttunut)Pääluottamusmies asialle? Onnittelut! Heitit viikon parhaan. Unohdit kuitenkin mainita sen, että kenen asialle hän lähtee :-)
Voiko oikeasti joku vieläkin olla naiivi?
- Obgulppj
Apinall3
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kiitos nainen
Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik124070MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."
Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar822091Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?
Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun5501658Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin991395Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja671117Yksi syy nainen miksi sinusta pidän
on se, että tykkään luomusta. Olet luonnollinen, ihana ja kaunis. Ja luonne, no, en ole tavannut vielä sellaista, joka s331048Hyödyt Suomelle???
Haluaisin asettaa teille palstalla kirjoittelevat Venäjää puolustelevat ja muut "asiantuntijat" yhden kysymyksen pohditt216943Hyvää Joulua mies!
Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o60893- 171864
Paljastavat kuvat Selviytyjät Suomi kulisseista - 1 päivä vs 36 päivää viidakossa - Katso tästä!
Ohhoh! Yli kuukausi viidakossa voi muuttaa ulkonäköä perusarkeen aika rajusti. Kuka mielestäsi muuttui eniten: Mia Mill3838