Neubola ajat

Reeettina

Nyt kun neuvolan aikoja vähennetty. Niin eikö edes loppu raskaudesta tule enempää käyntejä? Lokakuussa seuraava nvola ja eipä siitä oo kun kk enää laskettuun
..
Mun mielesyä turhan vähän jos vikoina 2kktenakin pati kertaa. Esikoisesta pääsin vielä useemmin.

3

180

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Cyic

Olin lukevinani, että Espoossa olisi lopussa joka toinen viikko tarkastus.

• tampereella1

Käyntejä on vähennetty rajusti viime aikoina. Esikoisesta kävin 3x neuvolalääkärille ja neuvolassa 4 viikon välein, 30 viikon jälkeen jokatoinen viikko ja 35viikon jälkeen joka viikko.

Nyt on käynnit neuvola 1x6-8viikkoa, 35 viikosta eteenpäin jokatoinen viikko. Varmasti loppuraskautta kohden tuo väli lyhenee tuosta 6 viikosta. Neuvolalääkäri oli rv 16 ja seuraava rv36. Olen nyt 26 viikolla ja neuvolakäyntejä takana 2 ja yksi lääkärillä käynti. Että aika vähän sitä seurataan nykyään. Käsittääkseni ensisynnyttäjätkään ei käy kovin usein jos kaikki on kunnossa

• mulla-viis

Miksi tiheä seuranta jos kaikki on hyvin? Naiset ovat olleet raskaina ja synnyttäneet maailman sivun, ihan ilmankin mitään neuvoloita ja seurantoja!
      Onhan mahdollista ottaa yhteyttä terv.hoitajaan jos jokin huolestuttaa tai on muuten vain ylihermostunut. Kyllä se lapsi sieltä tulee ilman että siellä jalkopäässä kukaan yötäpäivää päivystää! Terve normaali nainen jolla normaali raskaus ei tarvitse erityispaapomista.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Haluan sinut, kuuletko minua.

Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad
      Ikävä
      96
      1555
    2. Hän on tosi

hyvännäköinen. Ei edes ryppyi oo. :D
      Ikävä
      54
      1053
    3. Alastomat miehet seksikeinussa lasten nähden PRIDEssä!

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/adf62289-a0b6-4b4c-9672-9e19c01beb51 Eikö nyt muka mene jo aivan liian pitkälle että
      Maailman menoa
      403
      961
    4. Kuka sitä naista maalittaa

Täällä oikeasti?
      Ikävä
      164
      913
    5. Rakastan häntä

Jumala, rakastan häntä. Haluan olla hänen omansa. Hänen vierellä. Halata häntä.
      Ikävä
      57
      762
    6. Anteeksipyynnöstä

Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän
      Ikävä
      124
      737
    7. Ei kukaan ole katsonut

Kuten sinä. Niin välittävä ja hellä katse.
      Ikävä
      51
      678
    8. Onko mun toinen

Puoliskoni täällä, huhuuu 😍❤️ Ihanista ihanin 😚😚
      Ikävä
      57
      651
    9. Naiselle Kuuleppa Tämä

Tämä ei ole mikään vitsi. Minulla on ikävä sinua nainen! Naiselle mieheltä
      Ikävä
      38
      645
    10. Oletko päässyt minusta

Eteenpäin?
      Ikävä
      76
      642
    Aihe